Bekijk originele versie : rode bultjes/puistjes op de rug
L3ayla_Jeblia
09-11-2010, 23:40
Hoe kom je hiervanaf ? :kweetnie: ik moet er echt vanaf!!! het is zo lelijk het stoort me.. en het ziet er ook niet echt gezond uit ?
iemand tipss...
Moedertje2
10-11-2010, 12:39
mijn man krijgt die bultjes als we in marokko zijn. Hij krijgt dan van de dokter daar een soort creme. Na een paar dagen zijn die weg. volgens de dokter kan het door de hitte en zweet komen. Uhm, maar ja das hier niet het geval........ga ermee naar de huisarts! Als de huisarts zegt, ach ja , maar dat is onschuldig, zeg je gewoon dat je er heeeeeeeeeeeeeeeeel erg mee zit....en dat je nu graag een oplossing wilt!
L3ayla_Jeblia
10-11-2010, 12:44
mijn man krijgt die bultjes als we in marokko zijn. Hij krijgt dan van de dokter daar een soort creme. Na een paar dagen zijn die weg. volgens de dokter kan het door de hitte en zweet komen. Uhm, maar ja das hier niet het geval........ga ermee naar de huisarts! Als de huisarts zegt, ach ja , maar dat is onschuldig, zeg je gewoon dat je er heeeeeeeeeeeeeeeeel erg mee zit....en dat je nu graag een oplossing wilt!
Hahaha ja klopt gewoon lekker overdrijven.
Bij mij gaat het in Marokko juist over.. vooral zeewater helpt en de zon lekker op je huid. Maar goed nu ik niet meer zwem blijft het...
het is niet extreem dat ik vol met puisten op mn rug zit ( ieuw!! ) maar het zijn kleine bultjes rood en het maakt je rug gewoon lelijk..
ik vond het onnodig om ermee naar de huisarts te gaan maar denk wel dat ik het ga doen want het is lelijk!
thnx voor je reactie.
miss_tunsia
10-11-2010, 12:46
Salaam meid,
Als je naar de huisarts gaat kan hij je doorverwijzen naar de dermatoloog, maar in de meeste gevallen krijg je de pil voorgeschreven. De Diana pil..
succ6
L3ayla_Jeblia
10-11-2010, 13:05
Salaam meid,
Als je naar de huisarts gaat kan hij je doorverwijzen naar de dermatoloog, maar in de meeste gevallen krijg je de pil voorgeschreven. De Diana pil..
succ6
Ik wil de pil niet slikken.
Welke is de Diana pil? ik heb geen verstand van al die pillen..
Ik slik de diana pil, en heeft bij mij niet geholpen.
miss_tunsia
13-12-2010, 09:38
Hmmm oke, het is eigenlijk een anticonceptiepil die veelal gebruikt wordt bij huidklachten.. Als ik me niet vergis zitten er ook wat meer vrouwelijke hormonen in..
Ik heb het zelf al tijden uitgesteld maar ben er toch mee begonnen.. De reden hiervoor is mijn beharing en her feit dat ik puistjes op mn rug heb..
Hoe dan ook, succ6 meid..
MuslimBrother
13-12-2010, 12:51
Hahaha ja klopt gewoon lekker overdrijven.
Bij mij gaat het in Marokko juist over.. vooral zeewater helpt en de zon lekker op je huid. Maar goed nu ik niet meer zwem blijft het...
het is niet extreem dat ik vol met puisten op mn rug zit ( ieuw!! ) maar het zijn kleine bultjes rood en het maakt je rug gewoon lelijk..
ik vond het onnodig om ermee naar de huisarts te gaan maar denk wel dat ik het ga doen want het is lelijk!
thnx voor je reactie.
Je moet niet meer zwemmen en in de zon. Is niet goed voor je ;-).
kleine rode bultjes? zijn het wel puisten of is het huiduitslag zoals bij een allergie?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.