Bekijk originele versie : Big-Brother.......toeval of.....????
Almoemin
20-12-2002, 17:53
Zeg nou zelf, elke ronde was Moes nr1.......en nu toevallig springt hij binnen de 5min van de eerste naar de derde plaats....
Hier zit meer achter>>>>>>>>>>>>>>>>>>
mocro4life16
20-12-2002, 17:54
het zijn f*cking joden in die programma, die geen mocro in de finale willen, **** them all
als die mensen die voor niks een smsje hebben gestuurd..
John de Mol zit nou zo te kijken :stout:
whahahahahha wind je niet zo op mocro4life16 :lol:
thake it izi
nasira:D
Dreamlover
20-12-2002, 18:03
Origineel gepost door RaZer
als die mensen die voor niks een smsje hebben gestuurd..
Jah man, ik had 5x zitten bellen, en me vader zo'n 3x gesmst gister.. tss helemaal om niks! :kwaad:
versacewomen22
20-12-2002, 18:03
Ik kon mijn ogen niet geloven....echt waar!! Dacht ook er zit meer achter...maar ach...de wereld vergaat niet!
zn tijd was gewoon voorbij...
marocs hebben een zwakkte voor complot theorien :D
.....dat hele programma lijkt me doorgestoken kaart. Volgens mij geven ze ook toe dat "thuis stemmen" wel invloed heeft, maar dat de producers uiteindelijk de keuzes maken....(Ik zou die belminuten maar voor een vriend/vriendin bewaren)
Zo is het dus ook maar de vraag of die Moes daadwerkelijk eerst op Nr. 1 stond.....
Origineel gepost door Dreamlover
Jah man, ik had 5x zitten bellen, en me vader zo'n 3x gesmst gister.. tss helemaal om niks! :kwaad:
Nou niet om niks.. John de Mol is weer een stuk rijker geworden..
Nu heeft hij 1.500.000.003 euro.
AbaHoeCh
20-12-2002, 18:08
een vraagje..om hoeveel geld gaat het bij jullie bij Big Brother?!
Origineel gepost door Alicia_girl
een vraagje..om hoeveel geld gaat het bij jullie bij Big Brother?!
geen idee, gok 250.000 Eurokes, maar Alicia zou je misschien net ietsjes hoger kunnen springen?..........Daarmee zou je deze gluurbuur erg content maken :D
ik geloof 500.000 ooroo ;)
fikriaatje
20-12-2002, 20:40
Origineel gepost door Dreamlover
Wat dacht van mijn dan, ik heb volgens mij 100 keer gebeld, maar dan wel op de kosten van de zaak!!!! :D :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.