Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Droom?

mijnmama
09-11-2010, 23:11

Beste leden, Ik hoop dat er iemand bereid is mij te helpen met een droom. Mijn zusje heeft vanacht gedroomd: Dat ik een mooie beigekleurige jurk paste in de winkel. Hij stond me als gegoten. Iedereen vond het me mooi staan. En ik zei dat ik deze jurk op de bruiloft van me zus zou aantrekken. Wie weet wat dit betekent? Alvast bedankt.

mijnmama
10-11-2010, 22:33
Kent er iemand een boek waar dit wellicht in zal staan?

Glimlachje_
10-11-2010, 22:47
Boek: Uitleg van dromen - Ibn Sirin - Uitgeverij Noer Hoe dan ook, Allahou3lem.

KutKakker
11-11-2010, 10:05
Notificatie.

Mariah
11-11-2010, 12:37

Beste leden, Ik hoop dat er iemand bereid is mij te helpen met een droom. Mijn zusje heeft vanacht gedroomd: Dat ik een mooie beigekleurige jurk paste in de winkel. Hij stond me als gegoten. Iedereen vond het me mooi staan. En ik zei dat ik deze jurk op de bruiloft van me zus zou aantrekken. Wie weet wat dit betekent? Alvast bedankt. ik weet het niet,maar ik geloof dat het iets heel positief is in ieder geval. Een vriend van mij droomde voor zijn huwelijk dat hij een heel comfortable en mooie shirt paste en hij herrinerde zich die vers uit de Koran dat de mannen en vrouwen als kleding voor elkaar zijn? Excuses als ik die aya niet goed herrinerd.

mijnmama
12-11-2010, 22:52
ik weet het niet,maar ik geloof dat het iets heel positief is in ieder geval. Een vriend van mij droomde voor zijn huwelijk dat hij een heel comfortable en mooie shirt paste en hij herrinerde zich die vers uit de Koran dat de mannen en vrouwen als kleding voor elkaar zijn? Excuses als ik die aya niet goed herrinerd. Insa''Allah is het positief! Bedankt

Mariah
12-11-2010, 23:35
Insa''Allah is het positief! Bedankt Youre welcome:kus: