Bekijk originele versie : Gedwongen van je neef te houden kan dat..? help me
:confused:
ik snap er niks van ik ben een marokaanse meid van 16 jaar en dit begon allemaal toen ik heel klein was je weet de meeste marokanen maken van die domme grappen voor je geboren bent ze zeggen dan als dat een meisje is dan is ze voor me zoon ...
als klein kind kreeg ik steeds van me familie te horen dat ik met me neef moet gaan trouwen toen ik nog van niks wist zei ik altijd jah want als ik nee zei dan deden ze allemaal raar en als ik jah zei dan werd ik verwent ik was een paar jaar niet naar marokko geweest dus toen ik na 6 jaar naar marokko ging was alles anders ...ik was nu 16 dus over 2 jaar was ik in staat om papieren te gaan doen voor me neef.
als onze hele familie bij elkaar zit dan zegt me oma ewa wil je met Kaim trouwen als ik zeg nee dan zegt je ik vergeef het je niet als ik dood ben en je trouwt met iemand anders dan je neef ze zegt ook altijd als je voor iemand anders papieren doet dan gaat die je verlaten zodra hij zn papieren heeft en karim kan dat niet doen en je weet die gezeur en mijn hele familie die blijft klagen over wat een verwent nest ik ben ...ik ben de enige meid in mijn gezin mijn gezin bestaat uit 5 jongens en 1 meisje me moeder wil het beste voor me ze wil dus absoluut niet dat ik papieren ga doen voor me neef ik heb zon gevaarlijke familie en ze bedreigen me ouders als ik niet met hem trouw dan zijn we geen familie meer ..ik weet niet wat ik moet doen ik vind dat een 16 jarige meid eigenlijk niks van trouwen sex moet weten ik ben nog jong en ik wil graag rond rennen en lol hebben en niet trouwen en meteen kinderen nemen want als ik met hem trouw dan zullen er snel kinderen komen ....wat moet ik doen ik moest me hart luchten ik hoop dat iemand me begrijpt en me kan helpen
shokran...Dina.
doe niks tegen je zin in, jij zit hier, hun zitten daar, veel kunnen ze je niet doen...
Toufik19
04-09-2004, 13:53
als ik zulke verhalen,hoor,voel ik een diepe haat opborrelen waardoor ik zin heb om een vliegtuig te gaan kapen,vol te stouwen met een 200 megaton kernkop en laten neervallen op marokko.
Lady_moi
04-09-2004, 13:53
VECHT ERTEGEN WHAT THE FOK VANWAAR HALEN ZE ET LEF OM U OUDERS TE BEDREIGEN??? Als jij nie wilt dan wil je NIET en daarmee UIT!!!!!!!! Ik zou gelijk klacht indienen woelah!!!!!!!
Waarschijnlijk zijn er meer meiden met `tzelfde verhaal.....probeer hun te bereiken voor steun en advies
heel veel sterkte :zwaai:
Toufik19
04-09-2004, 13:55
Origineel gepost door undercover_dina
dan zegt me oma ewa wil je met mohamed trouwen
ik kan mij haar smoel wel inbeelden van zo een oud mens in marokko,tfoe,ik zou op haar gezicht spuwen
is het geen toeval dat die "mohamed" heet?hoe doen ze het toch steeds?
Stoertje
04-09-2004, 13:55
Niet trouwen!! Het is voor mij makkelijker gezegd natuurlijk, maar als je trouwt doe je dat met iemand met wie je Gelukkig wil worden & met wie je oud wil worden.. Je oma die is helemaal verkeerd bezig door je emotioneel te chanteren.. Kan je hier met niemand over praten? Meid het is eiegen Geluk of dat van de rest van de familie..
Lady_moi
04-09-2004, 13:57
Wollah ik flip hier helemaal!!!!!!!!! Terwijl gij et slachtoffer zijt meskiena nie opgeven!!!!!!! NEE IS NEE EN MAAK HEN DA OOK DUIDELIJK!!!
Angel_Beauty
04-09-2004, 14:13
ik snap er niks van ik ben een marokaanse meid van 16 jaar en dit begon allemaal toen ik heel klein was je weet de meeste marokanen maken van die domme grappen voor je geboren bent ze zeggen dan als dat een meisje is dan is ze voor me zoon ...
als klein kind kreeg ik steeds van me familie te horen dat ik met me neef moet gaan trouwen toen ik nog van niks wist zei ik altijd jah want als ik nee zei dan deden ze allemaal raar en als ik jah zei dan werd ik verwent ik was een paar jaar niet naar marokko geweest dus toen ik na 6 jaar naar marokko ging was alles anders ...ik was nu 16 dus over 2 jaar was ik in staat om papieren te gaan doen voor me neef.
als onze hele familie bij elkaar zit dan zegt me oma ewa wil je met Kaim trouwen als ik zeg nee dan zegt je ik vergeef het je niet als ik dood ben en je trouwt met iemand anders dan je neef ze zegt ook altijd als je voor iemand anders papieren doet dan gaat die je verlaten zodra hij zn papieren heeft en karim kan dat niet doen en je weet die gezeur en mijn hele familie die blijft klagen over wat een verwent nest ik ben ...ik ben de enige meid in mijn gezin mijn gezin bestaat uit 5 jongens en 1 meisje me moeder wil het beste voor me ze wil dus absoluut niet dat ik papieren ga doen voor me neef ik heb zon gevaarlijke familie en ze bedreigen me ouders als ik niet met hem trouw dan zijn we geen familie meer ..ik weet niet wat ik moet doen ik vind dat een 16 jarige meid eigenlijk niks van trouwen sex moet weten ik ben nog jong en ik wil graag rond rennen en lol hebben en niet trouwen en meteen kinderen nemen want als ik met hem trouw dan zullen er snel kinderen komen ....wat moet ik doen ik moest me hart luchten ik hoop dat iemand me begrijpt en me kan helpen
shokran...Dina
salaam, lief ongelukkig meid...
het 1e wat ik kwijt wil..is dat ik het super erg vind in welke situatie je nu zit.
je hebt 5 broers..wat zeggen hun erover??
en je ouders, dat is natuurlijk afschuwelijk voor je ouders wat je oma zegt en de rest van je familie.
heeft je oma wel een HART? zit die wel vol met LIEFDE?
hoe kan zij nou iemand dwingen te trouwen? ze wilt het beste voor haar kleinkind die zeker gelukkig zal worden maar haar andere kleinkind zal heel erg ongelukkig worden, omdat het niet uit je eigen wil is.
ik had met me oma gepraat, en verteld hoe ik erover denk, als ze er niet mee eens is dan pech voor haar!!
als ze gaat bedreigen interesseert me niet, allah is groot!! als ze me vermoord maakt me ook niet uit..we gaan allemaal een keertje dood!!
ik zou voor mijn GELUK kiezen, of ze er nou wel of niet mee eens zijn!!
en je ouders, moeten je steunen!!
je zegt ze gaan ons dan afstoten, we horen dan niet meer bij de familie..
nu vraag ik me af..:"kun je zulke mensen wel familie noemen die zoiets doen??"
sorry maar ik noem dat geen familie maar VREEMDEN!!
denk goed na meid..voordat je iets doet, waarmee je je hele leven mee opgescheept zit..blijkbaar heeft je oma veel macht en als je dan toestemd krijgt je neef ook een beetje macht..hij kan jullie gezin ook uit elkaar rukken..enzo..maar ja..ik wil je nu niet bang maken..maar je moet altijd verder kijken..
als je nog iets wilt vragen ofzo..kan je altijd vragen..of pm sturen..
alla ie 3oun!!
*..Angel_Beauty..*
tazaghiniagirl
04-09-2004, 14:30
niet doen...:engel:..
lela_Hanan
04-09-2004, 14:35
shokran...Dina
WHAT THA ****??? Je moet trouwen met je neef :jammer: Wallah ik zou flippen safi..!!!
Meissie geef de moed niet op, vecht er tegen en laat zien aan je familie dat je helemaal geen gevoelens voor hem hebt. En als je met hem trouwt, je NIET van hem kan houden.
Vertel ze rustig..dat je studie voor komt en dat je niet op dit moment wilt trouwen! Desnoods vertel je, je moeder dat papieren maken een "eeuwigheid" duurt. Je moet nu een bepaalde inkomen hebben en een eigen huis.
Je moet het ze gewoon uitleggen, maar dan wel op een rustige manier zodat ze je kunnen begrijpen.
( Maar wat ik niet kan begrijpen is... Hoe kunnen ze je geven aan je neef bij je geboorte?:verdomme: La Hawla Walla Koewata Illa Billah)
Meissie heb sbar en insha'allah komt het goed...
jamelia_lalala
04-09-2004, 14:57
hey schat jouw verhaal raakt me enorm ik maak net het zelfste mee alleen een beetje erger!!!!mijn neef heeft zijn vader nu 1jaar geleden verloren fhemtie en mijn vader beschouwd nu zijn neefje als zijn broertje!!! Het ergste is dat vóór mijn Oom stierf (leighmo) deed ie een wens en dat wens was dat zijn doon en dochters gingen trouwen met zijn broer(mijn vader dus) zijn kinderen!!! Hij heeft 3dochters net jonger dan mij en een zoon van even oud (ik ben nog eens 7maand ouder!!!)
wel nu mijn ouders willen mijn oom's wens in vervulling brengen maar ik mag hem niet + is ie jonger+ is ie van van marokko + ik hou van een andere heel aardig iemand en ik ben zelf ook maar 17 en ik wordt er al mee geconfronteert dus ik weet exact wat je meemaakt!!!
Sta op je bennen je bent 16 en nog veel te jong omdat gewoon nog maar te horen laat staan er over te piekeren ze kunnen je niks maken en als ze jouw gezin bedrijgen van dan worden we geen familie meer dan weet je genoeg dan wil ik zeker geen lid van hun zijn GET!!!!
ze mogen de hoogste boom in dan van mij!! ik noem dat geen familie meer!!! meid je moet weten zij zijn van daar en jij van hier (buurland dus :)) maar ze kunnen je echt niets maken!!!Het is een afstand van meer dan 3 000km dus neen ver weg van jouw bedje!!!
kus en thala
sexywoman
04-09-2004, 17:17
Ik denk dat iedereen dat wel heeft, dat je ouders graag willen dat je met een neef trouwt, alleen mijn ouders laten me zelf kiezen, ik weet dat ze het heel graag zouden willen, maar ze dwingen me niet en houden nog steeds van mij ook al wil ik niet met mijn neven trouwen.........
Ik leef echt met je mee, ik hoop niet dat je tegen je zin in gaat trouwen en dat alleen om je familie tevreden te houden, ze zijn echt verkeerd bezig, meid volg je hart en laat je niet gek maken, het is jouw toekomst en niet die van hun........
Fallujah
04-09-2004, 18:06
Origineel gepost door Toufik19
als ik zulke verhalen,hoor,voel ik een diepe haat opborrelen waardoor ik zin heb om een vliegtuig te gaan kapen,vol te stouwen met een 200 megaton kernkop en laten neervallen op marokko.
Da heb ik bij mensen..................die clitje erav halen, zoals in Sudann
die mensen moeten de Mother of All Bombs op hun dak krijgen
psychopaten...
ilhame_m
04-09-2004, 23:45
Origineel gepost door Toufik19
ik kan mij haar smoel wel inbeelden van zo een oud mens in marokko,tfoe,ik zou op haar gezicht spuwen
is het geen toeval dat die "mohamed" heet?hoe doen ze het toch steeds?
Hahahaha :giechel: .. die reacties van jouw zijn echt goeddddddddd :D !
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.