Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Pil '' MYLAN ''

lief01
09-11-2010, 20:08

Ik wilde aan de pil vanwege mijn acne. Ik loop hier al een tijdje mee en het word steeds erger op sommige momenten, dus ik vroeg bij de dokter om de Diane pil. Maar nu heb ik Mylan gekregen. Heeft iemand ervaring met deze pil en helpt het tegen acne? (er staat wel in de bijsluiter dat het zou helpen tegen acne, maar wil het toch graag van iemand horen met ervaring? en tevens wat zijn de bijwerkingen? kom je aan in gewicht of krijg je dikke borsten wat is jouw ervaring met deze pil.? alle info is welkom

mss_Crona
10-11-2010, 14:52
Subhallah wou net de zelfde topic openen ik ben vandaag naar de dokter geweest en heb die meegkregen, maar ik ben dus ook benieuwd of het dus bijwerkingen heeft!

lief01
10-11-2010, 18:18
hahaha pure toeval, ik vroeg in eerste instantie om de diane 35 maar kreeg dus mylan voorgeschreven misschien omdat de diane kanker geeft na lang gebruik..

oem_anisa
11-11-2010, 20:29
Het zit zo de diane-35 wordt alleen vergoed op medische noodzaak. De verzekering bepaalt welk merk je krijgt, de goedkoopste dus!

saidaaatje_18
12-11-2010, 12:52

Ik wilde aan de pil vanwege mijn acne. Ik loop hier al een tijdje mee en het word steeds erger op sommige momenten, dus ik vroeg bij de dokter om de Diane pil. Maar nu heb ik Mylan gekregen. Heeft iemand ervaring met deze pil en helpt het tegen acne? (er staat wel in de bijsluiter dat het zou helpen tegen acne, maar wil het toch graag van iemand horen met ervaring? en tevens wat zijn de bijwerkingen? kom je aan in gewicht of krijg je dikke borsten wat is jouw ervaring met deze pil.? alle info is welkom Mylan is geen pil, dat is het merk van de fabrikant.. De pil zelf is de werkzamestof die ook met de sterkte staat beschreven. En wat een ander al zei, voor het orginele moet de arts dit op het recept zetten. (medisch noodzakelijk) Succes!

lief01
13-11-2010, 10:31
is er wel iemand die ervaring heeft met deze pil..