Bekijk originele versie : Al- jazeera 323 doden!!!!!bij het school in rusland!
het dodental is opgelopen tot de 323 waaronder 150 kinderen.
heb het net op al jazeera gehoord...
wordt vervolgd...
Moraliste
04-09-2004, 13:24
Ik hoorde dat die leerlingen van islamitische origine waren? Of heb ik niet goed geluisterd?
Origineel gepost door LaReconquista
Dat is goed mogelijk in die regio. Maar het 'dapper' islamitisch verzet heeft altijd laten blijken er geen moeite mee te hebben om het even wie om zeep te helpen.
Maar kinderen in de rug schieten was toch weer net een niveau lager dan het vorige...
Ik ben benieuwd of ze nog lager kunnen gaan!
Moraliste
04-09-2004, 13:36
Dat verklaart dan ook de russische aanpak. Poetin voelt zich niet echt verwant met islamitische 'russen'.
Twee barbaren waarbij die arme kinderen opgeofferd moesten worden :jammer:.
appie666
Dat is goed mogelijk in die regio. Maar het 'dapper' islamitisch verzet heeft altijd laten blijken er geen moeite mee te hebben om het even wie om zeep te helpen.
Maar kinderen in de rug schieten was toch weer net een niveau lager dan het vorige...
Niet ver vandaan bij jou is er iemand die erge dingen met kinderen deed....
mag7rabia
Origineel gepost door Pista
Ik ben benieuwd of ze nog lager kunnen gaan!
ja kan........iraakse kinderen bombaderen terwijl ze thuis rustig aan het slapen zijn :kwaad:
Jaaaaa! Wedstrijdje wie doet de ergste dingen met kinderen!
Kaaskopius
04-09-2004, 13:52
Origineel gepost door mag7rabia
ja kan........iraakse kinderen bombaderen terwijl ze thuis rustig aan het slapen zijn :kwaad:
Er is een verschil tussen de intenties, het is onvermijdelijk dat in een oorlog burgerdoelen geraakt worden (al helemaal als burgers als menselijk schild worden gebruikt). Het doelbewust doden van kinderen is... wel wat anders, ik kan niet op een passende term komen die mijn afschuw voldoende benadrukt.
Laten wij nu het lijstje afdraaien:
'maar Palestina'
'maar Israel'
Zodat wij over Sudan kunnen beginnen,
Daarna kunnen we focussen en ideeen uitwisselen over de te hanteren technieken. Als jullie het opzettelijk doden van kinderen proberen te rechtvaardigen dan zijn jullie niet geschikt voor voortplanting, daar is moeder/vader liefde voor nodig, dat is blijkbaar iets wat jullie je kinderen duidelijk niet kunnen bieden .
Moraliste
04-09-2004, 13:53
Origineel gepost door Kaaskopius
Er is een verschil tussen de intenties, het is onvermijdelijk dat in een oorlog burgerdoelen geraakt worden (al helemaal als burgers als menselijk schild worden gebruikt). Het doelbewust doden van kinderen is... wel wat anders, ik kan niet op een passende term komen die mijn afschuw voldoende benadrukt.
Laten wij nu het lijstje afdraaien:
'maar Palestina'
'maar Israel'
Zodat wij over Sudan kunnen beginnen,
Daarna kunnen we focussen en ideeen uitwisselen over de te hanteren technieken. Als jullie het opzettelijk doden van kinderen proberen te rechtvaardigen dan zijn jullie niet geschikt voor voortplanting, daar is moeder/vader liefde voor nodig, dat is blijkbaar iets wat jullie je kinderen duidelijk niet kunnen bieden .
Wies jullie?
Kaaskopius
04-09-2004, 13:56
Origineel gepost door Moraliste
Wies jullie?
Degenen die het proberen goed te praten/relativeren, dat stond er vrij duidelijk.
appie666
04-09-2004, 13:59
Degenen die het proberen goed te praten/relativeren, dat stond er vrij duidelijk.
Kun je berichten citeren van leden die het goed hebben gepraat?
Meerdere berichten gaarne, aangezien je' jullie' gebruikt!?
appie666
04-09-2004, 14:02
Jullie zijn het Tjetjeense verzet en de Islamitische fundamentalisten overal ter wereld. Maar vooral het domme kanonnenvoer wat ook hier op het forum in ruime mate voorhandig, dat zich achter het karretje van figuren als bovenstaande laat spannen omdat er een labeltje Islam op het karretje is geplakt.
Hoe je het ook draait of keert, al deze misdaden worden begaan uit naam van Allah en 1 school in Rusland doet de naam van de Islam meer geweld aan dat 100 jaar westerse media....
Menig Marokkaan op Marokko.nl heeft zijn afkeur hierover al meerdere malen uitgesproken, ik weet niet wat je blaast!?
Kaaskopius
04-09-2004, 14:04
Origineel gepost door mag7rabia
hier bijvoorbeeld, niet direct goedpraten maar dit valt weer in de klasse 'relativeren'...... zo van het is dan wel erg MAAR;
appie666
04-09-2004, 14:05
hier bijvoorbeeld, niet direct goedpraten maar dit valt weer in de klasse 'relativeren'...... zo van het is dan wel erg MAAR;
Dat is jouw invulling, ik haal nergens eruit dat deze persoon de daden niet afkeurt!?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.