Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nederland wordt geprezen door BUSH

Pagina's : [1] 2 3

LZN
04-09-2004, 12:16

Nederland heeft het voor elkaar. Tijdens de Republikijnse conventie heeft BUSH Nederland geprezen om haar steun aan de strijd voor Terorrisme. Laten we een aantal dingen effe in ogenschouw nemen. Hollanders hebben in het verleden ook een aantal gebieden bezet en leeggeplukt. De bezetting van Irak door Amerika laat hen opnieuw aan hun koloniale verleden denken. Het is daarom geen moeite om de kant van de bezetter te kiezen en deze niet te veroordelen. Dit doet mij denken aan de wijze woorden van mijn vader die zegt "je kan een h.oer nooit tot een huisvrouw maken, maar een huisvrouw kan wel een h.oer worden". Beiden gaat op voor Hollanders. Allen zijn h.oeren van de goedkoopste soort, Ze gaan symbolisch gezegt met eenieder naar bed als het hun maar een voordeel oplevert. Hollanders zijn bang in alles de boot te missen. Ze kiezen het liefst het kwade en schuiven daarmee hun schijnheilige gewetensbezwaren weg. Het compliment van BUSH aan het adres van Nederland is geen schande, maar een bevestiging wat ik altijd al dacht. Lessen in het verleden zijn tekenen voor heden ten dage. De geschiedenis laat ons zien dat binnen Europa in Nederland de meeste Joden zijn weggevoerd. Het was niet zo dat er onvoldoende onderduikadressen waren, het feit was dat Nederlanders massaal meeheulden met de Duitsers. Nederlanders zijn een volk zonder lef, zonder karakter. Telkensmale willen zij het vege lijf redden en de verliezen daar denken ze het liefst niet aan. Een kleine opfrissertje. Vijf jaar terug sprak links schande hoe de media, de politiek, hoe men met allochtonen vraagstuk in Belgie omging. De laatste twee jaar heeft Nederland Belgie omtrent deze vraagstuk van links naar rechts ingehaald en af en toe op een zodanige wijze en een gruwelijk grove vorm daar zelfs de honden in Belgie geen brood van lusten. Nee ik heb mij niet verbaasd dat dit zou kunnen gebeuren. Als iemand je recht in je ogen kan kijken en de meest vreselijke dingen over je volk kan zeggen en tegen jou dan zegt. "jij bent anders ik heb het niet over jou hoor"dan weet je al hoe laat het is. Onbewust kijk ik naar buiten als er nog geen busje staat. " Ik besef dat de joden in de 2e oorlog zich net zo gevoeld hebben. Als ze brandend in de oven stonden zullen ze met gemengde gevoelens vast gedacht hebben en min of meer bevestigend hebben gezien dat er een hoge waarheidsgehalte in de Nederlandse volkslied aanwezig is. CHECK THE LYRyCKS NOH! Wilhelmus van Nassouwe Ben ick van Duytschen bloet, Den Vaderlant getrouwe Blyf ick tot in den doot: ALLAH AKHBAR DE WAARHEID KOMT ALTIJD NAAR BOVEN!!!!.

Erwin
04-09-2004, 12:19
Wat wil je eigenlijk worden als je later groot bent?

Erwin
04-09-2004, 12:35
Lust je watermeloen?

Pista
04-09-2004, 12:36
Of rooie biet?

Naizah
04-09-2004, 12:39

Wat Saima zegt over de joden, eigenlijk heeft ze wel gelijk! De Nederlandse burgers hebben min of meer hun joodse landgenoten in de steek gelaten...Enkelingen uitgezonderd die joden een onderduikadres aanboden.

Erwin
04-09-2004, 12:41
Origineel gepost door Erwin Lust je watermeloen? Ja of nee? Ik heb er nog 1 en misschien kunnen we het er even over hebben terwijl we elkaar stukjes meloen voeren. :Iluvu:

Pista
04-09-2004, 12:41
Origineel gepost door Naizah Wat Saima zegt over de joden, eigenlijk heeft ze wel gelijk! De Nederlandse burgers hebben min of meer hun joodse landgenoten in de steek gelaten...Enkelingen uitgezonderd die joden een onderduikadres aanboden. De wereld is vergeven van waarheden, waarheden die uit het verleden komen, laten we ons bekommeren om het heden en de toekomst, die kunnen we nog veranderen.

Erwin
04-09-2004, 12:44
"Een dronken vrouw is een engel in bed" :D :goedzo:

mag7rabia
04-09-2004, 12:54
En daar is onze Blaakt een end maar al tevreden mee!!!!!. jeetje nog wel letterlijk geciteerd wordt het in alle nieuwsberichten vermeld dat Bush Nederland bedankt heeft om hun domme niet overnagedachte loyaliteit die ergens bij honderd jaar geleden ontstaan is. Nederland is maar al te trots dat ze worden geprezen door de grootste dictator, massamoordernaar allertijden. Aantekening: het grappige van al is is dat hij qua intelligentie inderdaad echt het gemiddelde Amerikaanse volk vertegenwoordig.......... :rolleyes:

appie666
04-09-2004, 12:55
Waar was je al die tijd? Begon je al te missen :D

Kaaskopius
04-09-2004, 12:55
Nou dat is een tijdje geleden, ik dacht laat ik na recente gebeurtenissen eens een kijkje nemen. Saimaatje toch, in een gevaarlijke wereld kiest men haar bondgenoten. Niet echt eerlijk nee, wat ging je er aan doen? Jullie Oma (oh het was Ummah) komt niet omdat de strijd tegen Islam al gestreden is en het westen heeft gewonnen. Op alle vlakken zijn wij superieur gebleken, en wij zijn nu onoverwinnelijk. Dat betekent niet dat we niet kwetsbaar zijn, maar dat geld alleen voor burgers. Leg je er toch eens bij neer en geniet van je big mac. Het westen is verenigt, de arabische wereld heeft het nog te druk met elkaar, 'water dragen naar de zee' noemen wij dat hier, een hoop moeite en uiteindelijk futiel.

appie666
04-09-2004, 12:59
Origineel gepost door 6666Saima66666 Dronken vrouwen in bed krijgen is je lot, een nuchter schopt je gelijk in je kloten. Zo lelijk ben je. Een dronken vrouw ziet je grote neus niet meer en je onbesneden piemeltje die op ene honden roze worst lijkt waarop rondom heen de vliegen cirkelen. Whuahahahahahah

Erwin
04-09-2004, 13:02
Als ik Erwin666 heet, maak ik dan meer kans?

appie666
04-09-2004, 13:04
Origineel gepost door 6666Saima66666 Dronken vrouwen in bed krijgen is je lot, een nuchter schopt je gelijk in je kloten. Zo lelijk ben je. Een dronken vrouw ziet je grote neus niet meer en je onbesneden piemeltje die op ene honden roze worst lijkt waarop rondom heen de vliegen cirkelen. Hij heeft een Surinaamse vrouwtje, Saima, dus dat zal je wel genoeg zeggen. :D

Erwin
04-09-2004, 13:06

Wie had het over poken? Is seks met een blanke dan het enige waar jij aan denkt?

Pagina's : [1] 2 3