Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mensen met smaak...melden :o!

Pagina's : [1] 2 3 4

smietie
09-11-2010, 10:30

Ik zit met een enorm dilemma. Keus hebben is goed, maar teveel keus hebben niet. Op het moment heb ik teveel keus, maar aangezien de tijd dringt moet ik de knoop echt doorhakken. Ik hoop dat jullie mij hierbij van dienst kunnen zijn :o. [Ok, nu ik jullie aandacht heb...even serieus :o. Ik ben bezig met de inrichting van onze huiskamer en heb nu iets op het oog waarvan ik denk dat het echt prachtig is, maar weet niet of de combinatie goed zal uitpakken. Ik vraag jullie dan ook om SERIEUS advies. Iemand met oog voor inrichting aub, de rest mag weg :lekkerpuh ] [Ik heb gister een hoekbank met longchair besteld. Een zwarte, suede leer. De muren zijn wit (structuur), plafond, kozijnen en deuren zijn ook allemaal wit. We hebben een laminaatvloer gelegd lichtgrijs/wit met een houtmotief. Nu heb ik een witte 'zwevende' hoogglans tv-kast op het oog met daarbij een witte vierkante hoogglans salontafel. Alleen vraag ik me nu af....combineert dit wel met de rest...? Ik denk persoonlijk namelijk dat we beter voor donkere meubels kunnen gaan, aangezien de rest al zo licht is. Probleem is echter dat die zwarte hoogglans meubels stof erg goed zichtbaar maken en snel krassen vertonen. Gezien het houtmotief in de laminaatvloer lijkt het me ook niet mooi om houten meubels te nemen... Wat denken jullie :o....?]

_mohammmeddddd
09-11-2010, 10:31
je moet gewoon sedaria doen met je hoekbank.

anyssa26
09-11-2010, 10:37
Ik zit met een enorm dilemma. Keus hebben is goed, maar teveel keus hebben niet. Op het moment heb ik teveel keus, maar aangezien de tijd dringt moet ik de knoop echt doorhakken. Ik hoop dat jullie mij hierbij van dienst kunnen zijn :o. [Ok, nu ik jullie aandacht heb...even serieus :o. Ik ben bezig met de inrichting van onze huiskamer en heb nu iets op het oog waarvan ik denk dat het echt prachtig is, maar weet niet of de combinatie goed zal uitpakken. Ik vraag jullie dan ook om SERIEUS advies. Iemand met oog voor inrichting aub, de rest mag weg :lekkerpuh ] [Ik heb gister een hoekbank met longchair besteld. Een zwarte, suede leer. De muren zijn wit (structuur), plafond, kozijnen en deuren zijn ook allemaal wit. We hebben een laminaatvloer gelegd lichtgrijs/wit met een houtmotief. Nu heb ik een witte 'zwevende' hoogglans tv-kast op het oog met daarbij een witte vierkante hoogglans salontafel. Alleen vraag ik me nu af....combineert dit wel met de rest...? Ik denk persoonlijk namelijk dat we beter voor donkere meubels kunnen gaan, aangezien de rest al zo licht is. Probleem is echter dat die zwarte hoogglans meubels stof erg goed zichtbaar maken en snel krassen vertonen. Gezien het houtmotief in de laminaatvloer lijkt het me ook niet mooi om houten meubels te nemen... Wat denken jullie :o....?] Good morning girl! Alles ok :) ? Aangezien dat alles zo licht is, denk ik dat de bank te donker gaat zijn in het geheel. Kan je niet voor een grijze/taupe bank gaan en dan het TV-meubel in dezelfde kleur? Dat is iets lichter dan zwart, maar ook niet te donker en pas wel bij het wit?

smietie
09-11-2010, 10:38
Die hebben wij al aan de andere kant van de huiskamer...die wil ik alleen maar opnieuw laten bekleden ;). Nu ingaan op mijn vraag aub en anders kssst :lekkerpuh!

_mohammmeddddd
09-11-2010, 10:39

smietie, mag ik komen chillen op die sedaria. ik zit op de grond thuis :o

anyssa26
09-11-2010, 10:43
smietie, mag ik komen chillen op die sedaria. ik zit op de grond thuis :o je mag zeker in dat ontbijthuisje van vanochtend gaan chillen op voorwaarde dat je een muntthee bestelt :hihi:

_mohammmeddddd
09-11-2010, 10:45
je mag zeker in dat ontbijthuisje van vanochtend gaan chillen op voorwaarde dat je een muntthee bestelt :hihi: kreeg pijn aan me kont van die gare houten gammele stoelen

anyssa26
09-11-2010, 10:48
kreeg pijn aan me kont van die gare houten gammele stoelen iwa ja dan zit er niets anders op dan niet meer te gaan ontbijten buiten en die eurootjes te sparen, dan kan je binnenkort een mooie zetel kopen :D

smietie
09-11-2010, 10:53
Good morning girl! Alles ok :) ? Aangezien dat alles zo licht is, denk ik dat de bank te donker gaat zijn in het geheel. Kan je niet voor een grijze/taupe bank gaan en dan het TV-meubel in dezelfde kleur? Dat is iets lichter dan zwart, maar ook niet te donker en pas wel bij het wit? Hey meid :sjans:. Met mij gaat het prima, soekran. Jij lekker geslapen :o?? Nog maar een dagje te gaan en dan weekend voor jou :banana:!! Ik denk inderdaad dat je een goed punt hebt ja... Ik heb gister ook een bank gezien lichtgrijs met een een beetje wit tussendoor. Zou wel mooi staan, maar volgens mij worden die dingen echt snel vies. Ik heb net met mijn moeder gebeld...maar ze is echt in love met die andere bank....this is going to be though :(...

smietie
09-11-2010, 10:54
Denk het even niet Mootje....ga je met je vieze vingers op de nieuwe bekleding zitten :jammer:...

_mohammmeddddd
09-11-2010, 10:57
iwa ja dan zit er niets anders op dan niet meer te gaan ontbijten buiten en die eurootjes te sparen, dan kan je binnenkort een mooie zetel kopen :D Zetel? jij bent een belgje of niet haha. Zij had betaald. Denk het even niet Mootje....ga je met je vieze vingers op de nieuwe bekleding zitten :jammer:... Je kan veel van me zeggen maar ik ben net vies en mijn vingers ook niet :p

anyssa26
09-11-2010, 10:59
Hey meid :sjans:. Met mij gaat het prima, soekran. Jij lekker geslapen :o?? Nog maar een dagje te gaan en dan weekend voor jou :banana:!! Ik denk inderdaad dat je een goed punt hebt ja... Ik heb gister ook een bank gezien lichtgrijs met een een beetje wit tussendoor. Zou wel mooi staan, maar volgens mij worden die dingen echt snel vies. Ik heb net met mijn moeder gebeld...maar ze is echt in love met die andere bank....this is going to be though :(... ja kan donkergrijs nemen of taupe, dat is niet zo licht maar ook niet te donker ... iwa als je moeder die zwarte graag wil, moet je haar dat gunnen.. je kan je eigen zin doen in je eigen huis later insha'Allah :D

_mohammmeddddd
09-11-2010, 11:02
taupe is toch wsat je in loempias doet.

anyssa26
09-11-2010, 11:02
Zetel? jij bent een belgje of niet haha. Zij had betaald. Je kan veel van me zeggen maar ik ben net vies en mijn vingers ook niet :p ben een marokkaanse belg :goedzo: haha zij had betaald, maar waarom maak je je dan druk om de prijs? girls shouldn't pay, dus ja hopelijk leert ze haar lesje ... :hihi:

_mohammmeddddd
09-11-2010, 11:04

ben een marokkaanse belg :goedzo: haha zij had betaald, maar waarom maak je je dan druk om de prijs? girls shouldn't pay, dus ja hopelijk leert ze haar lesje ... :hihi: Zij wou ontbijten ik had gezegd dat ik geen geld had.

Pagina's : [1] 2 3 4