Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : je zit naast je vriend/vriendin ineens......alatif!!!!

MocroChick
20-12-2002, 16:11

:love2: je zit naast je vriend/vriendin romantische dingen aan elkaar te vertellen ineens.......ineens moet je heeeel nodig een scheet laten wat doe je dan?????:vlammen:

Cina
20-12-2002, 16:11
Onzinhoekje is hiernaast...

Toufik19
20-12-2002, 16:12
en hoe voelt je vriend zich nu?is hij al uit het ziekenhuis?

HAJET75
20-12-2002, 16:17
gewoon laten natuurlijk samen opstijgen niks is romantischer laten waaien die handel hahahahahah geintje ik zou me verrot schamen

laboudanda
20-12-2002, 16:24

Origineel gepost door MocroChick :love2: je zit naast je vriend/vriendin romantische dingen aan elkaar te vertellen ineens.......ineens moet je heeeel nodig een scheet laten wat doe je dan?????:vlammen: gebasseerd op mocrochicks's waargebeurd verhaal!!! tjeeez wat erg man zeker teveel bruine bonen gegeten... Buh Bye and take care u fart ass

sweet_honnepon
20-12-2002, 16:33
Origineel gepost door MocroChick :love2: je zit naast je vriend/vriendin romantische dingen aan elkaar te vertellen ineens.......ineens moet je heeeel nodig een scheet laten wat doe je dan?????:vlammen: nou ik zou zeggen.....schatje doe eens je oren en ogen dicht, ik wil je wat geven.. en dan ren je snel een paar meters weg en laat je die scheet vrij, en dan ren je snel naar je vriend en geeft hem een klap (die geur is met je meegekomen) en vraagt waarom hij die vieze stank heeft gelaten, en na een paar minuten is die stankk weg en kan je weer verder met romantisch doen :D

Tijn
20-12-2002, 16:35
Origineel gepost door MocroChick :love2: je zit naast je vriend/vriendin romantische dingen aan elkaar te vertellen ineens.......ineens moet je heeeel nodig een scheet laten wat doe je dan?????:vlammen: .....dan vraag ik of ze ff d`er sigaret wil uitmaken. Want als deze koe een scheet laat met een vuurtje in de buurt, ontploft `t hele dorp..... :D

mocro4life16
20-12-2002, 18:17
wollah 3ta ik zou op er gezicht puffen, schijt naar der k*nkermoer

kickboxgirl
20-12-2002, 18:49
AHHHHHHHHHHHHHHHHAAH SWEET-HONNEPOON IK LACH ME KAPPOT OM JOUW HIJ IS ECHT GRAPIGG AHHAAAHAHHAHAHA JALATIEFF IK ZOU GEWOON ZEGGEN MOMENTJE IK MOET EF GAAN BELLEN EN GA WEG EN LAAT HET EN DOE NETALS OF IK PRAAT TOT GEUR WEG IS HAAHAHAHAHAHHAHHAH DEZE TUPIC IS ECHT GRAPPIG

sabryn
20-12-2002, 19:50
hahahah..mocrochick he echt iets voor jou om dit te verzinnen tjonge jonge waar jou hersentjes toch allemaal aan denken. el moehim lieverd.. see you round! dikke bousbous, sabryn

babygirl2002
20-12-2002, 19:53
mijn man vind mij scheetjes naar viooltjes ruiken. dus hij heeft er geen last van en trouwens zijn scheetjes ruiken naar roosjes...... mmmmmm lekker.......

MocroChick
20-12-2002, 19:53
.....hahaha ey sabryn haha prettige vakantie he schat...jammer dat ik je vandaag niet op school zag...:(...maar ik hoop je gauw te zien...ciao KiSses

MocroChick
20-12-2002, 19:55
.....haha babygirl2002 jij hebt geluk in je leven zeg als jullie scheten allebei lekker ruiken...hahha...prettige vakantie allemaal....

SamiaGirl
20-12-2002, 19:56
Origineel gepost door babygirl2002 mijn man vind mij scheetjes naar viooltjes ruiken. dus hij heeft er geen last van en trouwens zijn scheetjes ruiken naar roosjes...... mmmmmm lekker....... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: