Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Shor-shir?

Bick_stringer
07-11-2010, 19:40

Salaam, Ik zit met het volgende en inchAllah kunnen jullie me helpen. Het gaat al een tijd niet goed met me lichamelijk( ben moe en heb nergens zin in). In mijn leven heb ik veel beproefingen gehad en hamdoullah ben ik door die beproevingen heen gekomen. Hoe moeilijk ze ook zijn, met steun van een vriendin kwam ik er door heen. De laatste tijd zie ik dingen die er niet zijn; een kat in mijn huiskamer, een vrouw in mijn moeders kleren die me aan blijft staren, ik werd een keer bij mijn been gegrepen maar er was niets. Hoor elke keer mijn naam of een ambulance een knal of iets dergelijks dat er niet is. Als ik zoiets hoor dan zeg ik gelijk Staghfurillah, en dan kijken mensen die met me zitten me raar aan. Zij beweren dat er echt niets is en of ik gek aan het worden ben. Als ik nu iets hoor dan zeg ik ook niets meer bang voor wat ze zeggen. Shor-shir komt veel voor bij mij in de famillie en het verbaasd me niet als ze mij niet vervloekt hebben. Ik ben hamdoullah ook begonnen met bidden, begin ging alles goed maar nu haal ik teksten door de war, vergeet ik hoeveel soerats ik heb gedaan en doe het dan voor de zekerheid weer opnieuw totdat ik inplaats van 3(maghrab) 5 of 6 heb gedaan. Ik heb gemerkt dat als ik ga bidden ik dan een paniekaanval krijg, ik kan dan heel moeilijk adem halen, ook voel ik helemaal warm en terwijl ik tril probeer ik me te concentreren wat bijna niet lukt. Zodra ik van het gebedskleede af ga gaat het wat weg. Ook maak ik veel ruzie met mensen van wie ik houd en huil ik mezelf elke avond in slaap. Kan iemand me misschien helpen?

Bick_stringer
07-11-2010, 20:57
Hij is al zeventien keer bekeken maar niemand die een reactie achterlaat:(

boekenwurm
07-11-2010, 21:16
Stel je vraag hier, wellicht dat WB je kan helpen http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3267095 Ben je al naar de huisarts geweest?

Bick_stringer
07-11-2010, 22:17
Stel je vraag hier, wellicht dat WB je kan helpen http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3267095 Ben je al naar de huisarts geweest? Nee maar ben dat ook niet van plan, denk dat ze me gelijk doorverwijzen naar de spygopaat. Maar voor het lichamelijk deel wel.

boekenwurm
07-11-2010, 22:26

Verricht roqya, dat zal je wel helpen

moewahhid
07-11-2010, 22:41
Je hebt veel tekenen van bezetenheid, zoals het ruzie maken met naasten of famillie. Dit is een teken van sihr tafreeq een sihr die als doel heeft om een scheiding te veroorzaken tussen bijvoorbeeld man en vrouw, moeder en dochter en andere mogelijkheden. Alhamdoelilaah dat je bent begonnen met bidden etc, inshaa'Allaah is dit een sebab geweest dat je wakker bent geworden, en terug bent gekeerd naar Allaah azza wa djal door het gebed ed. Nu heb je zelf kunt ervaren hoe de shayateen te werk gaan, omdat je het nu direct merkt in je omgeving door het zien van een zwarte kat, en een vrouw in je moeders kleren die je aanstaart. Probeer als je voortaan gekke dingen meemaakt, om toevlucht te zoeken tot Allaah door het zeggen van Aoedhzoe billaahi minasj shaytaanir radjeem en het reciteren van enkele ayaat of suwar uit de qoer'aan. Die klachten die je hebt zijn wuswaas afkomstig van de shaytaan, hij wilt dat je weer gaat stoppen met jou daden van ibaadah, zijn grootste taak is om de kinderen van Adam te leiden naar al kufr zodat zij samen met hun naar de Hel gaan. Probeer standvastig te blijven in je gebeden en daden van aanbidding. Ik heb een hele mooie handleiding voor je, hoe je het beste roqyah sharia bij jezelf kan doen, en er staat heel veel informatie in over het behandelen van sihr. Onthoudt goed dat de enige toegestane manier roqya sharia is, en dat niemand jou kan genezen behalve Allaah azza wa djal. Het enige wat jij kan doen is sebab te doen door toegestane roqyah. Hier kun je inshaa'Allaah de handleiding downloaden om voorlopig even mee door te komen inshaa'Allaah http://www.speedyshare.com/files/21243993/De_Handleiding_tegen_Sihr.pdf Indien de klachten steeds erger worden en je het gevoel hebt dat jou ibaadah in gevaar komt, raadt ik je aan om een goede raaqi in te schakelen die je kan behandelen door qoer'aan te reciteren. Haal het in iedergeval nooit in je hoofd om naar een saahir te gaan, ook niet naar mensen luisteren die je zoiets aanraden, want dat behoort tot grote ongeloof, waardoor iemand afvallig wordt. Moge Allaah ta'Alaa je bijstaan, en genezen.

Bick_stringer
08-11-2010, 13:51
Je hebt veel tekenen van bezetenheid, zoals het ruzie maken met naasten of famillie. Dit is een teken van sihr tafreeq een sihr die als doel heeft om een scheiding te veroorzaken tussen bijvoorbeeld man en vrouw, moeder en dochter en andere mogelijkheden. Alhamdoelilaah dat je bent begonnen met bidden etc, inshaa'Allaah is dit een sebab geweest dat je wakker bent geworden, en terug bent gekeerd naar Allaah azza wa djal door het gebed ed. Nu heb je zelf kunt ervaren hoe de shayateen te werk gaan, omdat je het nu direct merkt in je omgeving door het zien van een zwarte kat, en een vrouw in je moeders kleren die je aanstaart. Probeer als je voortaan gekke dingen meemaakt, om toevlucht te zoeken tot Allaah door het zeggen van Aoedhzoe billaahi minasj shaytaanir radjeem en het reciteren van enkele ayaat of suwar uit de qoer'aan. Die klachten die je hebt zijn wuswaas afkomstig van de shaytaan, hij wilt dat je weer gaat stoppen met jou daden van ibaadah, zijn grootste taak is om de kinderen van Adam te leiden naar al kufr zodat zij samen met hun naar de Hel gaan. Probeer standvastig te blijven in je gebeden en daden van aanbidding. Ik heb een hele mooie handleiding voor je, hoe je het beste roqyah sharia bij jezelf kan doen, en er staat heel veel informatie in over het behandelen van sihr. Onthoudt goed dat de enige toegestane manier roqya sharia is, en dat niemand jou kan genezen behalve Allaah azza wa djal. Het enige wat jij kan doen is sebab te doen door toegestane roqyah. Hier kun je inshaa'Allaah de handleiding downloaden om voorlopig even mee door te komen inshaa'Allaah http://www.speedyshare.com/files/21243993/De_Handleiding_tegen_Sihr.pdf Indien de klachten steeds erger worden en je het gevoel hebt dat jou ibaadah in gevaar komt, raadt ik je aan om een goede raaqi in te schakelen die je kan behandelen door qoer'aan te reciteren. Haal het in iedergeval nooit in je hoofd om naar een saahir te gaan, ook niet naar mensen luisteren die je zoiets aanraden, want dat behoort tot grote ongeloof, waardoor iemand afvallig wordt. Moge Allaah ta'Alaa je bijstaan, en genezen. Bedankt voor je reactie! Ik zal mijn vader inlichten over wat ik zie en hoor en inchAllah roqia doen. Zou je me misschein kunnen uitleggen hoe een imaam te werk gaat? Reciteert hij de koraan op of doet hij ook andere dingen? Alvast bedankt en moge allah je belonen voor je woorden en de uitleg!

Bick_stringer
08-11-2010, 13:52
Verricht roqya, dat zal je wel helpen Inchallah meid, bedankt voor je reactie!

al-yaqeen
08-11-2010, 18:30
Bedankt voor je reactie! Ik zal mijn vader inlichten over wat ik zie en hoor en inchAllah roqia doen. Zou je me misschein kunnen uitleggen hoe een imaam te werk gaat? Reciteert hij de koraan op of doet hij ook andere dingen? Alvast bedankt en moge allah je belonen voor je woorden en de uitleg! ja imaam leest alleen maar verzen uit de quraan en sommige ad3iyyah , maar je kan ook voor jezelf ruqya doen als dat je lukt ;)

Bick_stringer
08-11-2010, 21:42
ja imaam leest alleen maar verzen uit de quraan en sommige ad3iyyah , maar je kan ook voor jezelf ruqya doen als dat je lukt ;) O oke, Laat het denk ik toch maar over aan een imaam, voor alle zekerheid. Weet jij misschien hoe ik op een goeie imaam kan komen? Heb jij namen of telefoonnummer voor mij?:o Alvast bedankt!