Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kerstpakketten

Pagina's : [1] 2

LZN
20-12-2002, 15:40

ik zie echt iedereen met van die dozen lopen en ik heb niets gekregen van mijn stage tfoe!! :kwaad:.

Gekke_SofSof
20-12-2002, 15:46
Nohhhhhhh....geef meje stageplaats nummmer...Ik ga ze nu meteen bellen en dan ga ik ze persoonlijk slopen...Wat ze jou hebben aangedaan is ONMOGELIJK!!!!!!!!!....Het is te Abusurd voor woorden :rolleyes: Misschien krijg je een van deze dagen nog....just be patient!!!!!!!! Kizz Kizz SofSof :maf2::maf2::maf2: Misschien

SamiaGirl
20-12-2002, 15:47
Ik heb ook niks gekregen stelletje aasgieren :kwaad: , ik wil ook een fles wijn varkensrolade bitterkoek :hihi: De wijn is voor de WC ---->die wordt mooi schoon :stout: rolade en bitterkoek voor de buren als bedankje :D

HAJET75
20-12-2002, 15:48
ik heb een heel leuk pakketje gekregen met allemaal koffie en thee en chocolaatjes en een serviesje en koekjes en snoepjes en veel thee soorten en een mooi doosje enz,, heel leuk en mijn man krijgt ook een groot pakket hihihi ik ben dol op cadeautjes

Gekke_SofSof
20-12-2002, 15:50

Origineel gepost door HAJET75 ik heb een heel leuk pakketje gekregen met allemaal koffie en thee en chocolaatjes en een serviesje en koekjes en snoepjes en veel thee soorten en een mooi doosje enz,, heel leuk en mijn man krijgt ook een groot pakket hihihi ik ben dol op cadeautjes Zou je misschien met moi willen delen :rolleyes:...ik heb ook niks :D Kizz Kizz SofSof :maf2::maf2::maf2:

karima1982
21-12-2002, 23:26
hoi mensen leuk he die kerstpakketen die je krijgt iedere jaar verheugh je je erop maar weten jullie dat je je kerstpakket zelf betaalt :schok:

Lady-F
21-12-2002, 23:39
ik heb ook een heel mooi kerstpakket gekregn van me stage met glazen en snoepjes en thee en no veel meer iedereen die niks heeft krijgt wel iets van mij dan heb je alsnog die kerstgedachten

Samiratoen
21-12-2002, 23:52
ik heb 11.50 gekregen als kado bon :huil: xx

femme_ahrilla
21-12-2002, 23:53
Origineel gepost door helleau ik zie echt iedereen met van die dozen lopen en ik heb niets gekregen van mijn stage tfoe!! :kwaad: ik ook ny, snik snik maar...wij gaan wel uit eten zaterdag as!

zoofijn
22-12-2002, 00:03
ik heb 100 euro gekregen was ik heel blij mee

Samiratoen
22-12-2002, 00:05
Origineel gepost door Kadir :kwaad: Daarmee kan je toch me kaartje betalen:kwaad: Hahahaha... Dit moest een geheimpje voor jou blijven.. :rolleyes:

tonk
22-12-2002, 15:11
Wij krijgen elk jaar een kist met 6 flessen wijn.... Maar we hebben nu ook een personeelsvertegenwoordiging (waar ik in zit), dus ik ga dat eens aankaarten, want behalve gelovigen die je hiermee beledigt, zijn er ook collega's die om andere redenen geen alcohol drinken of domweg niet van wijn houden. Verder krijgen wij ook 90 euro.

SAMMYGIRL
22-12-2002, 20:57
heb net een leuke kaart gekregen met daarbij wat monstertjes van ici paris en een waardebon ervan. :D

Noesajbah
23-12-2002, 11:05
Ik krijg ook wel een kerstpakket, maar er zitten wel 2 flessen wijn in, dus in feite is er geen plaats meer in dat pakketje, want het zich teigenlijk al vol en ook krijgen we max havelaar produkten! :kwaad: Heb ik niks aan , maar goed, ook zit er waardebonnen in :D . En bovenalles krijgen we nog 500 euro op onze rekeing gestort!Ben dus zeer tevreden Noesje

dalinda
23-12-2002, 22:22

ik heb een fles wijn en kerstservies en theedoekjes en chips en mayonaise en koek en chocola en een knuffel en een doos olijven en een zak waarmee je zelf pudding kan maken dus ik ben wel tevreden hhahhahahahhaha

Pagina's : [1] 2