Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ****** OnTmAsKeRD BiJ Peter R. De VRies!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

Gekke_SofSof
20-12-2002, 15:21

Heyyyyyyyyyyyy mensennn!!!!!!!!!!... Wie van jullie heeft donderdagavond naar Peter R. de Vries gekeken??????... Er werden 2 Mocro's (Eentje van hun was VERSSSSSSSSS...maar dat terzijde :rolleyes:) uit Rotterdam ontmaskerd nadat ze iets van 40 man hadden opgelicht door telefoontjes te verkopen hehehe :jeweetog...DAMN er werden mensen voor 5000 euro opgelicht mang...nohhhh...die gozers hadden kapot goed geld verdient...Maar helaas zijh ze gepakt door die Peter R die Vries...Ik ging Helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal stukkk van het lachen...Gekke Mocro's !!!!!!!!!!!!!! Maaruh...Wie heet ze geziennnnnnnnnnnnnnnnnn?????????...I wanna knowwwww...want niemand in mijn omgeving heefyt gekekennnnnnn!!!.. Kizz Kizz SofSof

Nounousa
20-12-2002, 15:26
leuk om te zien zeg dat ze marokkaanse jongeren oppakken voor criminele activiteiten!! niet echt om je kapot te lachen!!!

FaDiKa
20-12-2002, 15:27
Origineel gepost door Hindje leuk om te zien zeg dat ze marokkaanse jongeren oppakken voor criminele activiteiten!! niet echt om je kapot te lachen!!! Jaa precies!!

Nounousa
20-12-2002, 15:30
Origineel gepost door Kadir Die TERING Mokros weer he:jammer: sous lan :p:p:p:D:D:D:D

FaDiKa
20-12-2002, 15:31

Origineel gepost door Kadir Die TERING Mokros weer he:jammer: Hey, wat scheld je met tering??? :kwaad:

Toufik19
20-12-2002, 15:31
Origineel gepost door Gekke_SofSof ...Maar helaas zijh ze gepakt door die Peter R die Vries... Kizz Kizz SofSof helaas???????????

Nounousa
20-12-2002, 15:34
Origineel gepost door GEBROKEN dom wijf :giechel: op een harde manier kan het ook Maar INDERDAAD!!!!!!!

Gekke_SofSof
20-12-2002, 15:37
Ewa ik moest me kapot lachen omdat ze echt dom warennnnnnn....een voorbeeldje : Peter : Wat ben zijn jullie mee bezig? Anouar B : Niks...we praten alleen..mag dat niet? Peter: Geef maat toe dat je mensen aan het oplichten bent..Alles staat op band..vanaf het begin al.. Anouas B : Ik wijs deze man alleen de weg zomaar kom je met je oplichten!!!!!! Ewaa kijk...als je dat niet grappig vind...dan ligt het zeker aan mijn Humor :rolleyes: Kizz Kizz SofSof

Gekke_SofSof
20-12-2002, 15:39
Origineel gepost door GEBROKEN dom wijf :giechel: Allah ie samhek...meer wil ik niet zeggen :jammer:

Gekke_SofSof
20-12-2002, 15:42
Hahaha ja toch Kadir....Het was gisteren de laaste aflevering...dusse...Ik weet het niet... KIzz Kizz SofSof :maf2::maf2::maf2:

cambou
20-12-2002, 15:53
marokkanen zijn gelijk aan de daltons wie kent ze nog de kruimeldiefjes uit de strip lucky luck ze zijn met een groepje meestal de kleinste is de baas en zijn vreselijk dom hahahahahaha by the way voordat mensen zich gekwetst voelen dit is gewoon een zelfspot meer niet een geintje dus. bye bye groetjes van wled slada en wled mayonaise

Gekke_SofSof
20-12-2002, 15:56
Origineel gepost door cambou marokkanen zijn gelijk aan de daltons wie kent ze nog de kruimeldiefjes uit de strip lucky luck ze zijn met een groepje meestal de kleinste is de baas en zijn vreselijk dom hahahahahaha by the way voordat mensen zich gekwetst voelen dit is gewoon een zelfspot meer niet een geintje dus. bye bye groetjes van wled slada en wled mayonaise Wahahahahahahah...die is goed!!!!!!!!!!!!...Hahaha gekke mensen a weld Ketchup Kizz Kizz SofSof:maf2::maf2::maf2:

ReaLFaatjuH
20-12-2002, 16:09
Iek ook Gesjien heb!!! Hihihihihi, 3la domme mocro's hihihihi :haha: :melig:

FleuRdeMieL
20-12-2002, 16:49
Ik heb het ook gezien..LAchuh hoor!!Ze hebben zeker veeeeeeeeeeeeeeeel geld gemaakt ermee, maar ja die gasten sie erin trappen zijn ook dom , wie geeft er nou als voorschot € 1500 ,laat die persoon daarmee wachten terwijl je niks als borg hebt?

Gekke_SofSof
20-12-2002, 16:53

Origineel gepost door FleuRdeMieL Ik heb het ook gezien..LAchuh hoor!!Ze hebben zeker veeeeeeeeeeeeeeeel geld gemaakt ermee, maar ja die gasten sie erin trappen zijn ook dom , wie geeft er nou als voorschot € 1500 ,laat die persoon daarmee wachten terwijl je niks als borg hebt? Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...Box hem sister hahaha...Ze waren wel goed ofniet soms... Kizz Kizz SofSof :maf2::maf2::maf2:

Pagina's : [1] 2