Bekijk originele versie : Waarom kan hier niet normaal gepraat worden
wat ik dus niet snap aan de mensen op deze site..is je mag jezelf niet zijn...je moet denken wat hun willen dat jij denkt je moet doen zoals zij doen....en je mag niet eens een reactie plaatsen en je wordt al uitgescholden..........
ik ga hier zeker weg ik heb vandaag gemerkt dat sommige mensen niet echt welkom zijn
beslama
sihemB
Toufik19
20-12-2002, 15:15
het is kerstmis.laten we lief zijn voor elkaar in deze tijd van vrede.na 25 december kunnen we terug beginnen grof zijn.
Een beter milieu begint bij jezelf...
Gewoon het ruzie en gescheld negeren. Hoe meer aandacht, hoe verder het gaat toenemen...
marocbabe16
20-12-2002, 15:16
Origineel gepost door Toufik19
het is kerstmis.laten we lief zijn voor elkaar in deze tijd van vrede.na 25 december kunnen we terug beginnen grof zijn.
zozo meneer toufik sinds wanneer doen wij aan kerst????
:confused:
Toufik19
20-12-2002, 15:17
Origineel gepost door marocbabe16
zozo meneer toufik sinds wanneer doen wij aan kerst????
:confused:
ooit gehoord van sarcasme?
marocbabe16
20-12-2002, 15:17
Origineel gepost door Cina
Een beter milieu begint bij jezelf...
Gewoon het ruzie en gescheld negeren. Hoe meer aandacht, hoe verder het gaat toenemen...
go cina go cina go cina
Dat zou je niet meer doen he...
Dus beter belofte voor jezelf houden. Eerst doen en dan zeggen.
En is geen aanval ofzo maar het is wel zo.
Nounousa
20-12-2002, 15:18
Origineel gepost door sihemB
wat ik dus niet snap aan de mensen op deze site..is je mag jezelf niet zijn...je moet denken wat hun willen dat jij denkt je moet doen zoals zij doen....en je mag niet eens een reactie plaatsen en je wordt al uitgescholden..........
ik ga hier zeker weg ik heb vandaag gemerkt dat sommige mensen niet echt welkom zijn
beslama
sihemB
ewa jah, dat is niet alleen hier op yasmina
MAAARRR dat is jammergenoeg in het dagelijks leven OOK :(
marocbabe16
20-12-2002, 15:18
sarcasme??????? :confused:
sorry niet iedereen is zo slim als jij! :giechel:
marocbabe16
20-12-2002, 15:21
Origineel gepost door Kadir
Wil je echt weten waarom, nou, dat komt door de proclematie van de miscommunicatie van de productie tegen de samenleving:goedzo:
ja en nou in normaal nederlands,
kadir eens een buitenlander altijd een buitenlander :lekkerpuh
;)
Toufik19
20-12-2002, 15:23
Origineel gepost door RaZer
Dat zou je niet meer doen he...
Dus beter belofte voor jezelf houden. Eerst doen en dan zeggen.
En is geen aanval ofzo maar het is wel zo.
je hebt gelijk,maar ik zei niet dat ik er ineens ging mee stoppen.ik ging het geleidelijk aan afbouwen.ik vind van mezelf dat mijn reacties van de afgelopen 3 dagen serieuzer geworden zijn,ondanks enkele onzin-reacties hier en daar.
je hebt gelijk,maar ik zei niet dat ik er ineens ging mee stoppen.ik ging het geleidelijk aan afbouwen.ik vind van mezelf dat mijn reacties van de afgelopen 3 dagen serieuzer geworden zijn,ondanks enkele onzin-reacties hier en daar.
Ok...
Voor mij hoeft het niet, wou je alleen maar even aan herinneren.
Insha Allah lukt het je.
Toufik19
20-12-2002, 15:24
Origineel gepost door marocbabe16
sarcasme??????? :confused:
sorry niet iedereen is zo slim als jij! :giechel:
iedereen is slim
het enige verschil is dat één iemand er iets mee doet,terwijl de andere het niet gebruikt.
Miss_Nerd
20-12-2002, 15:25
Origineel gepost door sihemB
beslama
sihemB
Hey GeKKo.... :Iluvu:
Waaar wil je heen?? :( ...Je moet gewooon jezelf zijn SCHIJt hebben aan anderen.... als je iets wilt plaatsen moet je dat gewoon doen....
Misschien zijn die mensen wel jaloers op jou reactie omdat je die zo geod onderbouwd hebt... :D
Ik advieseer JOU....BLIJF EN LAAAT JE NIET WEGJAGEN>>> :kwaad: ...
Muaaaaaaaaaaaaaaaaah op je voorhoofd.,, :zwaai: Toeiii azin,, en ik zie je HIerzoo ZEKER NOG toch......???:snik:
Nounousa
20-12-2002, 15:27
Origineel gepost door Miss_Nerd
Hey GeKKo.... :Iluvu:
Waaar wil je heen?? :( ...Je moet gewooon jezelf zijn SCHIJt hebben aan anderen.... als je iets wilt plaatsen moet je dat gewoon doen....
Misschien zijn die mensen wel jaloers op jou reactie omdat je die zo geod onderbouwd hebt... :D
Ik advieseer JOU....BLIJF EN LAAAT JE NIET WEGJAGEN>>> :kwaad: ...
Muaaaaaaaaaaaaaaaaah op je voorhoofd.,, :zwaai: Toeiii azin,, en ik zie je HIerzoo ZEKER NOG toch......???:snik:
haaaajjj ballie :Iluvu:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.