Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alleen Mannen Mogen Reageren.....

Pagina's : [1] 2 3 4

miss-assia
07-11-2010, 14:23

SALAAM WIL GRAAG VAN MANNEN''LIEFST GETROUWDE MANNEN'' WETEN WAAROM GETROUWDE MANNEN VREEMDGAAN. KOM ME NIET VERTELLEN DAT JE TEKORT KOMT BIJ JE VROUWTJE...OF DAT HET SUPERGEIL IS. WANT UITEINDELIJK KOMEN JULLIE ALTIJD BIJ JULLIE VROUWTJE TERUG... EN ONTKENNEN OOK NOG. WAT IS IN GODSNAAM AAN DE HAND MET ONZE MAROKAANSE MANNEN. EN VINDEN JULLIE HET DE MOEITE WAARD ALS HET OP EEN SCHEIDING AANKOMT. WANT DE MANNEN ZOUDEN HET NOOIT VAN HUN VROUWEN ACCEPTEREN...EN WAAROM VERWACHTEN JULLIE VAN DE VROUWEN HET WEL???? LEG ME DAT AUB UIT WAT ER IN JULLIE HERSEN PANNETJE DOORDRAAIT:jammer:

Blaaa79
07-11-2010, 15:20
Ik denk dat het allemaal met spanning te maken heeft. en doe nou niet alsof alleen mannen vreemdgaan.

SweetyBoy4You
07-11-2010, 15:31
SALAAM WIL GRAAG VAN MANNEN''LIEFST GETROUWDE MANNEN'' WETEN WAAROM GETROUWDE MANNEN VREEMDGAAN. KOM ME NIET VERTELLEN DAT JE TEKORT KOMT BIJ JE VROUWTJE...OF DAT HET SUPERGEIL IS. WANT UITEINDELIJK KOMEN JULLIE ALTIJD BIJ JULLIE VROUWTJE TERUG... EN ONTKENNEN OOK NOG. WAT IS IN GODSNAAM AAN DE HAND MET ONZE MAROKAANSE MANNEN. EN VINDEN JULLIE HET DE MOEITE WAARD ALS HET OP EEN SCHEIDING AANKOMT. WANT DE MANNEN ZOUDEN HET NOOIT VAN HUN VROUWEN ACCEPTEREN...EN WAAROM VERWACHTEN JULLIE VAN DE VROUWEN HET WEL???? LEG ME DAT AUB UIT WAT ER IN JULLIE HERSEN PANNETJE DOORDRAAIT:jammer: Vrouwen moeten weten dat 95% van alle mannen zo zijn. Niet alleen marokkaanse mannen, maar alle mannen. Sommige dierlijke instincten blijven nou eenmaal altijd zo.

noura_mocro
07-11-2010, 16:04
dierlijke instincten?? wat een klink klare onzin! Je gaat niet zomaar met iemand een verbintenis aan, dan lijkt het mijn volkomen onlogisch als je vervolgens vreemd gaat... Dan zit er toch echt iets niet goed! En SPANNING kun je zeker ook bij je eigen vrouwtje opbouwen en krijgen... Dus mensen kom met sterkere argumenten! MVG moi

DracullaLN
07-11-2010, 17:33

Ik ben zelf nooit vreemdgegaan, Maar ik zou denken dat het ligt aan de verleiding van een vrouw/meisje met een combinatie van ruzie of dissucies tegenover ze vrouw/vriendin waarbij het makkelijker is om vreemd te gaan. Ik denk dat er zowieso geen sterke argumenten zijn voor vreemdgaan. Dit vraag waarom mannen vreemdgaan kun je ook aan vrouw vragen want er zijn genoeg dames tegenwoordig die meer playe dan de jongens.

DracullaLN
07-11-2010, 17:35
En SPANNING kun je zeker ook bij je eigen vrouwtje opbouwen en krijgen... Bij sommigen niet... dat moet je wel onthouden soms zijn de mannen hun spanning kwijt bij hun eigen vrouw en dan is het veel makkelijker omdat te krijgen bij een ander. Dat geldt toch ook voor de vrouw?

Laqwa
08-11-2010, 11:35
SALAAM WIL GRAAG VAN MANNEN''LIEFST GETROUWDE MANNEN'' WETEN WAAROM GETROUWDE MANNEN VREEMDGAAN. KOM ME NIET VERTELLEN DAT JE TEKORT KOMT BIJ JE VROUWTJE...OF DAT HET SUPERGEIL IS. WANT UITEINDELIJK KOMEN JULLIE ALTIJD BIJ JULLIE VROUWTJE TERUG... EN ONTKENNEN OOK NOG. WAT IS IN GODSNAAM AAN DE HAND MET ONZE MAROKAANSE MANNEN. EN VINDEN JULLIE HET DE MOEITE WAARD ALS HET OP EEN SCHEIDING AANKOMT. WANT DE MANNEN ZOUDEN HET NOOIT VAN HUN VROUWEN ACCEPTEREN...EN WAAROM VERWACHTEN JULLIE VAN DE VROUWEN HET WEL???? LEG ME DAT AUB UIT WAT ER IN JULLIE HERSEN PANNETJE DOORDRAAIT:jammer: Ahlan, Ik ben niet getrouwd en wil toch even reageren. 1 op de 4 mannen gaat vreemd oftewel 25% van de mannen. Dus niet alleen Marokkaanse mannen, maar mannen in het algemeen. Dit fenomeen heeft altijd bestaan en zal altijd blijven bestaan. Het enige waarom het behoorlijk opvalt bij de Marokkaanse mannen, omdat in vergelijking met bv Nederlandse vrouwen , de Marokkaanse vrouwen zelf niet vreemdgaan. uit onderzoek is gebleken dat 1 op de 4 mannen vreemd gaat en 1 op de 5 vrouwen ook vreemd gaat. De % Marokkaanse vrouwen die vreemd gaan is heel laag. Dus Marokkaanse mannen gaan evenveel vreemd als andere nationaliteiten. Het is dus geen uitzondering.

miss-assia
08-11-2010, 21:52
maar jongens.....stel dat je vrouwtje van je wil scheiden.....omdat je vreemdgaat en dan wel enkele keren.....accepteren jullie meteen de scheiding. of proberen jullie nog iets van te maken. en hebben jullie echt spijt, of hebben jullie zoiets van what the fuck wijven zat... beter gezegt h****n zat tegenwoordig.

miss-assia
08-11-2010, 21:54
trouwens nog bedankt voor jullie reacties

ewadAmeghrabi
08-11-2010, 22:22
dierlijke instincten?? wat een klink klare onzin! Je gaat niet zomaar met iemand een verbintenis aan, dan lijkt het mijn volkomen onlogisch als je vervolgens vreemd gaat... Dan zit er toch echt iets niet goed! En SPANNING kun je zeker ook bij je eigen vrouwtje opbouwen en krijgen... Dus mensen kom met sterkere argumenten! MVG moi Zoals een boom zoveel mogelijk zaad wilt planten, zo wilt het dierlijk instinct van de man zoveel mogelijk tuintjes omploegen

ewadAmeghrabi
08-11-2010, 22:24
maar jongens.....stel dat je vrouwtje van je wil scheiden.....omdat je vreemdgaat en dan wel enkele keren.....accepteren jullie meteen de scheiding. of proberen jullie nog iets van te maken. en hebben jullie echt spijt, of hebben jullie zoiets van what the fuck wijven zat... beter gezegt h****n zat tegenwoordig. Zit je momenteel in die situatie of wat? Zo, niet mens waar maak je je druk om. Ken weinig getrouwde marokkaanse mannen die vreemd gaan..

Mocro_zine
09-11-2010, 02:30
Vrouwen moeten weten dat 95% van alle mannen zo zijn. Niet alleen marokkaanse mannen, maar alle mannen. Sommige dierlijke instincten blijven nou eenmaal altijd zo. Grootste onzin die ik ooit in me leven heb gehoord! Het heeft te maken met dat onze "moslim" mannen niet het besef hebben wat de gevolgen zijn van het vreemdgaan in de Islam. Als zij daadwerkelijk van Allah houden en Zijn profeet vrede zij met hem zoals ze zeggen, dan zouden zij dit soort zaken voorkomen en vermijden omwille van ALLAH. maar Hoe kun je nou van iemand houden als je hem niet kent? Leer Allah kennen, ken alle 99 eigenschappen zodat je weet hoe Allah is. OORZAAK NUMMER 1: Onwetendheid Er is natuurlijk ook een andere kant van het verhaal namelijk dat onze "moslim" vrouwen(nieuwe generaties) tegenwoordig als het ware "schijt" hebben aan hun man lijkt het. De man wordt als een stuk vuil behandeld(ik probeer hier niet de slachtofferrol te spelen voor alle duidelijkheid, want vrouwen hebben ook rechten), terwijl de profeet vrede zij met hem het volgende heeft gezegd. Abu Hurairah (radyAllahu 'anhu) heeft overgeleverd dat de boodschapper van Allah (vrede zij met hem) heeft gezegd: "Als een vrouw haar vijf (dagelijkse) gebeden bid en haar kuisheid bewaard en haar man gehoorzaamt, zal ze het paradijs binnentreden van elke poort die ze maar wenst." (Overgeleverd door Ibn Hibbaan in zijn Sahieh) dat is naar mijn mening de 2de oorzaak! Leef allebei volgens de Islam, en je zult zelf merken dat men zijn lusten makkelijk in bedwang kan houden. En weet, dat Allah Alwetend is en dus Alles ziet wat men doet etc etc. Het kan zomaar zijn dat men op dat moment waarin hij bezig is met" vreemdgaan" zijn ziel wordt weggenomen! Hoe kan jij dat dan gaan verantwoorden bij ALLAH? Wil je de hulp inroepen van die dame? of van je vrouw? Dat zal je niet baaten.

LAQLAUOI
09-11-2010, 04:23
is niet waar, wij marokkaanse mannen zij onze vrouwen trouw !!!:ego:

fauz
09-11-2010, 06:19
SALAAM WIL GRAAG VAN MANNEN''LIEFST GETROUWDE MANNEN'' WETEN WAAROM GETROUWDE MANNEN VREEMDGAAN. KOM ME NIET VERTELLEN DAT JE TEKORT KOMT BIJ JE VROUWTJE...OF DAT HET SUPERGEIL IS. WANT UITEINDELIJK KOMEN JULLIE ALTIJD BIJ JULLIE VROUWTJE TERUG... EN ONTKENNEN OOK NOG. WAT IS IN GODSNAAM AAN DE HAND MET ONZE MAROKAANSE MANNEN. EN VINDEN JULLIE HET DE MOEITE WAARD ALS HET OP EEN SCHEIDING AANKOMT. WANT DE MANNEN ZOUDEN HET NOOIT VAN HUN VROUWEN ACCEPTEREN...EN WAAROM VERWACHTEN JULLIE VAN DE VROUWEN HET WEL???? LEG ME DAT AUB UIT WAT ER IN JULLIE HERSEN PANNETJE DOORDRAAIT:jammer: ik ben niet getrouwd maar een man die vreemdgaat is geen man:goedzo: geld ook voor de vrouw, ik weet dat veel mannen alleen maar aan sex denkt. maar ik kijk verder dan genot. ik geniet al als ik mijn vrouw heb. en voor de ontkennende moet je weggooien want die zal het dan vast ook niks geleerd van hebben of spijt hebben.

miss-assia
09-11-2010, 10:03

mocro zine gelijk heb je ja....en ja ik zit in dit kutsituatie...mijn gaat vreemd en heb ook bewijs en heb met haar ook gesproken kom achter dat hij verschillende meiden voor de gek heeft gehouden hij verteld ze dat hij niet getrouwd is en als hij de kans krijgt dan neukt hij ze ook...daarna komt hij mij vertellen dat ze vieze hoertjes zijn en ons uitelkaar willen halen...dat doet hij toch zelf maar hij zoekt ze wel zelf op. nu zegt hij dat hij het nooit meer zal doen ja duuuuh ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen het ergste is dat hij niet eens wat tekort komt... ik heb m de deur uit gezet...ik huil iedere dag omdat het me heel veel verdriet doet.

Pagina's : [1] 2 3 4