Bekijk originele versie : Hoe voeg je hard-disc toe aan je mediabibliotheek?
Soumaya.
07-11-2010, 10:35
Ik wil mijn harddisc toevoegen aan de mediabibliotheek van Mediaplayer, om makkelijker liedjes te kunnen zoeken. Dus hoe doe je dat?
marocieboy
07-11-2010, 14:48
Salaam,
Lees dit:
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Add-items-to-the-Windows-Media-Player-library
vaak gebeurt dat automatisch al.
Soumaya.
07-11-2010, 16:51
Shoukran voor je reactie. Maar ik had zelf ook gegoogled en kwam daar ook terecht, staat er niet echt in beschreven hoe je dat doet..
marocieboy
07-11-2010, 17:33
Shoukran voor je reactie. Maar ik had zelf ook gegoogled en kwam daar ook terecht, staat er niet echt in beschreven hoe je dat doet..
Open Windows mediaplayer via start.
Daarna:
organiseren>bibliotheken beheren>muziek
Nu kun je de mappen toevoegen die je wilt.
Soumaya.
07-11-2010, 17:55
Sorry, waar kan ik dat vinden organiseren?
Ik heb even een screenshot gemaakt, want ik kan het echt niet vinden.
http://img836.imageshack.us/img836/5345/screenshotvg.jpg
_________abdel
07-11-2010, 18:51
Sorry, waar kan ik dat vinden organiseren?
Ik heb even een screenshot gemaakt, want ik kan het echt niet vinden.
http://img836.imageshack.us/img836/5345/screenshotvg.jpg
De uitleg van marocieboy, is van toepassing op Windows Media Player 12. De versie die in jouw screenshot staat, is in ieder geval ouder. Ik kan zo gauw geen handleiding vinden voor wmp11..
Soumaya.
07-11-2010, 19:54
Ja dat klopt. Ik draai nog op windows xp.
Bedankt voor jullie reacties en tijd.
ILI_Amazigh
07-11-2010, 21:21
Ik dacht dat je dat men synchroniseren doet. Dan zoekt hij alle nummers in je documenten op en voegt deze toe aan je mediaplayer bibliotheek.
Soumaya.
07-11-2010, 23:12
Ik dacht dat je dat men synchroniseren doet. Dan zoekt hij alle nummers in je documenten op en voegt deze toe aan je mediaplayer bibliotheek.
Hm.. dan kopieert hij automatisch alle muziekbestanden van mijn pc naar mijn harddisc dat wil ik ook weer niet.
marocieboy
08-11-2010, 19:51
Ja dat klopt. Ik draai nog op windows xp.
Bedankt voor jullie reacties en tijd.
Wat nou als je kijkt onder het knopje mediabibliotheek (klik daar op)? en daar goed kijkt naar een toevoeg knopje..
Helpt dat?
Soumaya.
08-11-2010, 20:11
Nee, helpt niet. Er staat dan mappen zoeken, dat doet hij dan automatisch maar dan alleen bij Mijn Documenten. Hij voegt niks toe van de externe disc, er staat ook nergens waar ik dat kan selecteren hij zoekt gelijk automatisch.
ILI_Amazigh
08-11-2010, 22:40
Hm.. dan kopieert hij automatisch alle muziekbestanden van mijn pc naar mijn harddisc dat wil ik ook weer niet.
Oh je bedoelde dus een externe harde schijf.... in dat geval weet ik het ook niet nee. Ik twijfel of windows media player wel bestanden van externe schijven kan toevoegen in de bibioltheek.
marocieboy
08-11-2010, 22:45
Oh je bedoelde dus een externe harde schijf.... in dat geval weet ik het ook niet nee. Ik twijfel of windows media player wel bestanden van externe schijven kan toevoegen in de bibioltheek.
Daar twijfel ik dus ook over..misschien als zij bij "mijn computer" kan kijken in het browserselectie schermpje dat ze het dan ziet.
Soumaya.
09-11-2010, 05:43
Haha ja met zo een usb-kabeltje, sorry als ik verkeerd had gemeld!
Soumaya.
09-11-2010, 05:45
Oke jammer, kennen jullie misschien een mediaplayer die dat wel kan toevallig?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.