Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje vergunning betaald parkeren

Djumanah
06-11-2010, 23:25

Salam allemaal, Is er iemand hier die mijn vraag kan beantwoorden hier over. Ik vroeg mij dus af of ik mijn auto op de naam van mijn vader kan zetten zodat mijn vader een parkeervergunning kan aanvragen heel goedkoop, een aangezien mijn vader geen auto op zijn naam heeft dacht ik dat dit mogelijk is. Wie heeft er hier versantd van, en zo ja kan ik dan mijn auto nadat ik de vergunning heb weer op mijn eigen naam zetten? Ik ben benieuwd :nijn:

Kovu
07-11-2010, 00:00
Salam allemaal, Is er iemand hier die mijn vraag kan beantwoorden hier over. Ik vroeg mij dus af of ik mijn auto op de naam van mijn vader kan zetten zodat mijn vader een parkeervergunning kan aanvragen heel goedkoop, een aangezien mijn vader geen auto op zijn naam heeft dacht ik dat dit mogelijk is. Wie heeft er hier versantd van, en zo ja kan ik dan mijn auto nadat ik de vergunning heb weer op mijn eigen naam zetten? Ik ben benieuwd :nijn: in principe zou je dat kunnen doen maar als je de auto op je vaders naam laat en je maakt een accident krijgt u vader de problemen niet jij, of boetes komen op zijn naam niet op de jouwe.. en als je de auto terug op jouw naam zet, zou normaal gezien de parkeervergunning moetten vervallen aangezien de namen niet overeenkomen..

Malika777
09-11-2010, 00:32
Ik wel dat t kan, doe dit omzetten alleen tijdig ivm met de verzekering zorg dat je goed verzekerd bent... en daarna kan ie gewoon weer op jou naam. De parkeervergunning zal elk jaar stilzwijgend worden verlengd. En wijzigingen moet jij doorgeven zegma.. zij zullen zelf niet onderzoeken of de auto nog op dezelfde naam staat...