Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : :'(

mazhar
03-09-2004, 20:10

Ik gun hem een lach Ik maak me voor hem op Maar hoe zet ik die gevoelens In me tot stop Ik zeg zonder hem te kunnen leven Inwendig hopend ooit gelukkig te zijn Maar toch huil ik elke nacht Door die helse pijn Beschut met een masker Wandel ik rond Ik denk alles aan te kunnen Wensend dat de tijd stilstond

Lady_moi
03-09-2004, 20:18
Sbar wollah sbar zina komt goed. Al isda moeilijk om te gelove. Komt goed.

mazhar
03-09-2004, 20:24
:moe: alemal depressievelingen

Lady_moi
03-09-2004, 20:24
Wayo wasda ier :(

mazhar
03-09-2004, 20:25

een gevoelig moment kan toch

new
03-09-2004, 20:31
Origineel gepost door mazhar Ik gun hem een lach Ik maak me voor hem op Maar hoe zet ik die gevoelens In me tot stop Ik zeg zonder hem te kunnen leven Inwendig hopend ooit gelukkig te zijn Maar toch huil ik elke nacht Door die helse pijn Beschut met een masker Wandel ik rond Ik denk alles aan te kunnen Wensend dat de tijd stilstond a mazhar soms ben je wel overgevoelig dat is niet goed relax en maak op moeilijke tijden een rustige wandeling dat doe ik ook het leven is niet simpel maak haar dan niet onmogelijk ewa er zit meer tussen hemel en aarde

limbowina
03-09-2004, 20:33
Origineel gepost door mazhar Ik gun hem een lach Ik maak me voor hem op Maar hoe zet ik die gevoelens In me tot stop Ik zeg zonder hem te kunnen leven Inwendig hopend ooit gelukkig te zijn Maar toch huil ik elke nacht Door die helse pijn Beschut met een masker Wandel ik rond Ik denk alles aan te kunnen Wensend dat de tijd stilstond Oh gossie toch.... :(

mazhar
04-09-2004, 14:01
Origineel gepost door new a mazhar soms ben je wel overgevoelig dat is niet goed relax en maak op moeilijke tijden een rustige wandeling dat doe ik ook het leven is niet simpel maak haar dan niet onmogelijk ewa er zit meer tussen hemel en aarde is gemakklijk comme,ntaar te geven, als je mijn pijn niet voelt :verdriet: ik maak oo kwandelingen op moeilijke tijden en schrijf gedichten het leven is maar zo moeilijk ls je't zelf maakt :zwaai: