Bekijk originele versie : ''Bestrijden VS in Irak moslimplicht''
''Bestrijden VS in Irak moslimplicht''
http://www.islamonline.net/English/News/2002-10/08/images/pic14.jpg
Sjeik Youssef al-Qaradawi
Het is de plicht van iedere moslim om alle Amerikanen in Irak te bestrijden, of ze burger of militair zijn maakt niet uit. Dat heeft de vooraanstaande islamitische geestelijke sjeik Youssef al-Qaradawi uit Egypte gezegd. Letterlijk zei hij: ''De Amerikanen in Irak zijn allemaal strijders en indringers. Er bestaat geen verschil tussen een Amerikaanse burger en een Amerikaanse soldaat in Irak. Het bestrijden van Amerikaanse burgers is een plicht voor iedere moslim.''
De sjeik sprak deze week op een door Egyptische journalisten georganiseerde conferentie. Zijn uitspraak was te lezen op verschillende islamitische websites en in verschillende Arabische kranten.
Al-Qaradawi heeft veel aanhangers, dat komt deels doordat hij zich niets aantrekt van de door veel Arabische overheden aan geestelijken geadviseerde zelfcensuur, maar ook door zijn gepeperde uitspraken. In Groot-Brittannië startte jusititie eerder dit jaar een onderzoek naar hem, omdat hij tijdens een bezoek aan Engeland zou hebben gezegd dat Israël de Palestijnse zelfmoordaanslagen verdient.
De sjeik riep eerder alle moslims op geen Amerikaanse en Israëlische producten te kopen. Homoseksualiteit noemde hij al eens "een ziekte waar een medicijn voor gevonden moet worden". Desondanks staat Al-Qaradawi te boek als een gematigd geestelijke, die fel gekant is tegen terrorisme.
Bron: De Telegraaf
batata112
03-09-2004, 19:56
Origineel gepost door nadieh
Dood aan Sjeik Youssef al-Qaradawi, zou ik zeggen!
itaqilah
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
sidiahmed
04-09-2004, 01:18
je bent snel bij om iemand de dood te gunnen. wees er zeker van dat iedere ziel de dood zal proeven zorg jij maar voor adt je klaar bent als het zover is.
batata112
04-09-2004, 01:20
Origineel gepost door luister
Zij is een afvallige moslima's.
aha dat verklaart het
Zelfkritiek
04-09-2004, 01:32
Origineel gepost door luister
Zij is een afvallige moslima's.
Geef mij dan maar afvallende moslima's...
luis_in_de_pels
04-09-2004, 01:39
Origineel gepost door Salim22
Sjeik Youssef al-Qaradawi
Het is de plicht van iedere moslim om alle Amerikanen in Irak te bestrijden, of ze burger of militair zijn maakt niet uit. Dat heeft de vooraanstaande islamitische geestelijke sjeik Youssef al-Qaradawi uit Egypte gezegd. Letterlijk zei hij: ''De Amerikanen in Irak zijn allemaal strijders en indringers. Er bestaat geen verschil tussen een Amerikaanse burger en een Amerikaanse soldaat in Irak. Het bestrijden van Amerikaanse burgers is een plicht voor iedere moslim.''
De sjeik sprak deze week op een door Egyptische journalisten georganiseerde conferentie. Zijn uitspraak was te lezen op verschillende islamitische websites en in verschillende Arabische kranten.
Al-Qaradawi heeft veel aanhangers, dat komt deels doordat hij zich niets aantrekt van de door veel Arabische overheden aan geestelijken geadviseerde zelfcensuur, maar ook door zijn gepeperde uitspraken. In Groot-Brittannië startte jusititie eerder dit jaar een onderzoek naar hem, omdat hij tijdens een bezoek aan Engeland zou hebben gezegd dat Israël de Palestijnse zelfmoordaanslagen verdient.
De sjeik riep eerder alle moslims op geen Amerikaanse en Israëlische producten te kopen. Homoseksualiteit noemde hij al eens "een ziekte waar een medicijn voor gevonden moet worden". Desondanks staat Al-Qaradawi te boek als een gematigd geestelijke, die fel gekant is tegen terrorisme.
Bron: De Telegraaf
Tsja, het feit dat de man denkt dat homoseksualiteit een ziekte is die te genezen is met een medicijn geeft al aan hoe dom hij is.
Origineel gepost door Salim22
Sjeik Youssef al-Qaradawi ''De Amerikanen in Irak zijn allemaal strijders en indringers. Er bestaat geen verschil tussen een Amerikaanse burger en een Amerikaanse soldaat in Irak. Het bestrijden van Amerikaanse burgers is een plicht voor iedere moslim.''
Briljant. Volgens de wetten van de zelfverdediging is het nu voor elke Amerikaan gerechtvaardigd elke moslim aan te vallen.
Ik zeg je, het wordt een groot feest. Deze man verdient een standbeeld.
Bestrijden van dictators die moslims onderdrukken en doden is ook een moslimplicht waar moslims aan verzaken.
O nee, het staat niet in de koran, dan kan je jezelf lekker laten afslachten zonder ook maar effe je mond open te doen ( die werd toch snel gesloten) of zonder dat je broeders je helpen.
Want...het staat niet in de koran.
En als dan in de koran stat dat allem Amerikanen mogen gedood worden zonder onderscheid, moeten we dan nog echt geloven dat Islam vrede is?
Nou moe...wat een domme gedachtengang. :rolleyes:
Dat is eens klare taal.
Mijn schapen lopen ook maar hersenloos mee met de kudde, zij zijn de kudde.
Origineel gepost door achmad
en jij de hond :hihi:
Ik had geen ander antwoord verwacht van een overtuigd oprecht moslim als jij.
Dank u
Pista
Doden bij aanslag in Kirkuk
Bij een zelfmoordaanslag met een autobom voor de Iraakse politieacademie in de Noord-Iraakse stad Kirkuk zijn zaterdag zeker tien mensen om het leven gekomen en twintig gewond geraakt, aldus de autoriteiten.
Honderden agenten in opleiding en burgers waren net aan het eind van de werkdag bezig het gebouw te verlaten toen de dader met zijn auto op de menigte inreed en de bom tot ontploffing bracht, zei een politiewoordvoerder.
Copyright, Novum / Associated Press
Turkse gijzelaar in Irak met de dood bedreigd
Een groep die zich de Al-Noaman-brigades van de Islamitische Verzetsbeweging noemt, heeft gedreigd een in Irak ontvoerde Turkse vrachtwagenchauffeur te onthoofden, tenzij zijn baas en diens Koeweitse opdrachtgever binnen 48 uur hun werkzaamheden in Irak staken.
Het dreigement werd geuit in een videoband die zaterdag door de televisiezender Al-Arabiya werd uitgezonden.
Copyright, Novum / Associated Press
ibtisamc
05-09-2004, 12:16
Origineel gepost door achmad
denk jij dat er geen medicijn zal bestaan tegen homosexualiteit?
ik denk dat die man wel eens gelijk zou kunnen hebben, allahoe ahlem.
als jij denkt van niet: ik vind jou ook een beetje dom :rolleyes:
Inderdaad er is immers voor elke ziekte een medicijn!
Geen ziekte zonder medicijn!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.