Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie kan mij helpen?

OemSaffa
06-11-2010, 19:17

ik heb sinds enkele weken last van puistjes op mijn gezicht het lijken wel steenpuisten ze zijn hard en rood en duurt lang voor ze een puntje ontwikkelen allen laten een litteken achter hoe kom ik hier van af ik had dit voorheen nooit, is sinds ik bij iemand couscous heb gegeten

verhaalmaakster
06-11-2010, 19:18
huh gewoon je gezicht goed scrubben 2x per week en iedere dag wassen met clerasil.

OemSaffa
06-11-2010, 19:27
doe ik ook en ik gebruik nu echinaforcecreme tegen de puisten maar het blijft gewoon nu is het zelfs zo erg dat ik op mijn neus heb is gewoon niet leuk meer en ze laten littekens achter is er geen lotion ofzo dat goed helpt en alcohol?

missy_mocro
07-11-2010, 12:05
Rozenbottel olie is de beste middel tegen littekens had ik n keer gelezen

missy_mocro
07-11-2010, 12:07

of ga anders naar de huisarts en vraag hem of hij je kan doorverwijze naar een dermatoloog

Aldien89
07-11-2010, 12:10
vervelend zeg :( misschien indd naar dermatoloog gaan

Pist_Aches
07-11-2010, 17:33
zoals jij dit alles beschrijft lijkt het alsof je het over acne hebt. mijn nicht heeft hier vaak last van gehad. ze heeft toen allerlei zalfjes engels gebruikt maar niets hielp. haar derma heeft haar toen de pil aangeraden,daarmee zou het verminderen. toen ze daarmee begon,is het effectief verminderd. maak zsm een afspraak bij een goede dermatoloog en Incha Allah raak je hier snel vanaf.