Bekijk originele versie : TFOEEE die Marokkaanse jongens met Nederlanse of Indische meiden!!!
limbowina
03-09-2004, 19:11
TFoeeeeeeeeeehhh!!!!!!!
Ik moet even iets kwijt hoor...
Waar ik echt doodziek van wordt zijn die Marokkaanse jongens die Marokkaanse wijven H**R noemen omdat ze met een antiliaanse, nederlandse, indische jongens of so lopen, terwijl het gewoon je collega of klasgenoot is!!!
Maar ondertussen, nemen die Marokkaanse jongens wel Nederlandse, Molukse, Indische of andere soort meiden... maar ze in het openbaar hand in hand of zoenend mee verschijnen!!! En naar mijn weten in dan een relatie hebben met die meiden.....
Hoe moeten wij hun dan noemen... ook hoertjes of sletjes!!! Want dat zijn ze dan... ze springen zo van het ene meid op de andere!!!
Grrrrrrrrrr ik irriteer me er aan!!! :kwaad:
Lady_moi
03-09-2004, 19:12
Nie teveel op de andere letten jij bent zelf ook nie veel beter
salaam,
Ik persoonlijk vind zoiets wel kunnen want iedereen mag doen en laten wat hij/zij wil!!!
Dus wat is het probleem???????? :confused:
limbowina
03-09-2004, 19:16
Origineel gepost door Lady_moi
Nie teveel op de andere letten jij bent zelf ook nie veel beter
Was jij niet de gene die net een topic opende over die vriendin in het zwart of zo iets :rolleyes:
Daarbij zei je dat je vriendin zomaar wegliep omdat je met een meid stond die helemaal in het zwart gekleed was, en dat je dat niet begreep!!! Ewa let op jezelf en niet op je vriendin die doorliep, die had er vast een reden voor...
DUS Niet teveel op de andere letten jij bent zelf ook nie veel beter, zijn je eigen woorden!
limbowina
03-09-2004, 19:17
Origineel gepost door zarazet
salaam,
Ik persoonlijk vind zoiets wel kunnen want iedereen mag doen en laten wat hij/zij wil!!!
Dus wat is het probleem???????? :confused:
Jah dat vind ik ook, daarom snap ik niet waarom marokkaanse jongens marokkaanse meiden uitschelden als ze met een niet-marokkaan lopen, snap je?? Terwijl ze hetzelf wel doen.... dat kan ik gewoon niet hebben!
:zwaai:
Lady_moi
03-09-2004, 19:26
Jij opent een topic over de jongens om hen af te kraken ik kraak mijn vriendin nie af
Origineel gepost door limbowina
Was jij niet de gene die net een topic opende over die vriendin in het zwart of zo iets :rolleyes:
Daarbij zei je dat je vriendin zomaar wegliep omdat je met een meid stond die helemaal in het zwart gekleed was, en dat je dat niet begreep!!! Ewa let op jezelf en niet op je vriendin die doorliep, die had er vast een reden voor...
DUS Niet teveel op de andere letten jij bent zelf ook nie veel beter, zijn je eigen woorden!
limbowina
03-09-2004, 19:29
Jij opent een topic over de jongens om hen af te kraken ik kraak mijn vriendin nie af
waar staat er dat ik ze afkraak???
als je goed leest ''belg'', dan begrijp je dat ik bedoel, dat het oneerlijk is hun wel vrij uit met een niet-marokkaanse meid kunnen lopen zonder dat er iets van gezegd wordt, en dat wij marokkaanse meiden dat niet kunnen, ook al is het gewoon onze collega of klasgenoot!!!
Lady_moi
03-09-2004, 19:30
Waar bemoei jij u dan mee?
limbowina
03-09-2004, 20:23
Waar bemoei jij u dan mee?
Waarom bemoei jij je eigenlijk mee???
't is idd niet eerlijk dat Marokkaanse meiden altijd snel "****" worden genoemd Wie zijn wij en zij om te oordelen over anderen ? Waarom zeggen mensen dingen die andere kwetsen ? Uit onwetendheid ???( het is misschien "maar" een collega ) Uit onmacht ??? ( waarom loopt die meid met hem en niet met mij ) uit frustratie ??? ( waarom gaat ze met hem om als ze zo veel beter verdient ) Er is maar 1 iemand die kan en zal oordelen over ieder van ons ... Ik kan enkel zeggen "sta boven hen die naar je schelden en weet beter"
En by the way, Belgen Nederlanders Turken ... zijn allemaal mensen hé allemaal geschapen door Allah met hun goedheden en gebreken dus stop beter met te denken in Nationaliteiten
Maroc_my_pride
03-09-2004, 21:04
Origineel gepost door limbowina
waar staat er dat ik ze afkraak???
als je goed leest ''belg'', dan begrijp je dat ik bedoel, dat het oneerlijk is hun wel vrij uit met een niet-marokkaanse meid kunnen lopen zonder dat er iets van gezegd wordt, en dat wij marokkaanse meiden dat niet kunnen, ook al is het gewoon onze collega of klasgenoot!!!
Daar ben ik het wel met je eens,maar ja daar moet je je niet zoveel van aantrekken.Jij weet zelf waar je mee bezig bent.Je weet waar je grenzen zijn,maar ja je kan hier niks aan doen.Gelukkig zijn niet allle jongens zo
SCHULDIG
03-09-2004, 21:38
Je hebt marokkaanse meiden die op negers/indo's enzv vallen.
en je hebt marokkaanse jongens die op negerinnen/indo's vallen.
Ik persoonlijk vind indonesische meisjes heel erg mooi...:)
limbowina
03-09-2004, 21:41
Origineel gepost door Maroc_my_pride
Daar ben ik het wel met je eens,maar ja daar moet je je niet zoveel van aantrekken.Jij weet zelf waar je mee bezig bent.Je weet waar je grenzen zijn,maar ja je kan hier niks aan doen.Gelukkig zijn niet allle jongens zo
Okey jij begrijpt me dank jewel meid!
limbowina
03-09-2004, 21:43
Origineel gepost door SCHULDIG
Je hebt marokkaanse meiden die op negers/indo's enzv vallen.
en je hebt marokkaanse jongens die op negerinnen/indo's vallen.
Ik persoonlijk vind indonesische meisjes heel erg mooi...:)
Preciez helemaal mee eens!!! :goedzo:
Ik persoonlijk vind Italiaanse jongens heel erg mooi...:)
lhouceimagirl1
03-09-2004, 21:54
ik vind kaas heel erg lekker :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.