Bekijk originele versie : Hoe Ver Ga Jij In Je Integratie?
Heb jij bijvoorbeeld een kerstboom thuis staan?
ja wij hebben een kerstboom thuis :D
=emsoem=
maghrabia82
20-12-2002, 14:23
nee joh maar dit heeft toch nix met integratie te maken of zie ik dat nou verkeerd??
Nee maar we gaan met eerste kerstdag wel naar de kerk :confused:
uuh nee dat nog niet...maar we lopen wel met klompen....is dat ver genoeg.... :rolleyes:
sihemB :D
Origineel gepost door emsoem
ja wij hebben een kerstboom thuis :D
=emsoem=
Met rode of gouden ballen?
Bij mij zitten er mooi strikjes in de boom :stout:
BENTGHATAR
20-12-2002, 14:25
neeee sinterklaas is nog bij ons thuis:D
maar effe serieus,
ik spreek de nederlandse taal, dat is toch genoeg:D
Meknessia_warda70
20-12-2002, 14:26
ja dat adcht ik ook... bentghatar
Origineel gepost door maghrabia82
nee joh maar dit heeft toch nix met integratie te maken of zie ik dat nou verkeerd??
Nee, maar ik ken sommige Marokkaanse mensen die wel een kerstboom in huis hebben staan. Misschien zien zij het als een deel van de 'integratie'...In mijn ogen is het onzin.
Ik vind trouwens heel het begrip 'kerstboom' nergens op slaan. Hetzelfde geldt voor de paashaas en de kerstman. Het heeft geen enkel verband met het feest.
Origineel gepost door Cina
Met rode of gouden ballen?
Bij mij zitten er mooi strikjes in de boom :stout:
zilveren met rode ballen......is mooi hoor
en als mijn vader in de auto zit zeg ik altijd peuter in je neus en kijk wat je hebt gevangen en als je bij de stoplichten bent OPETEN...
en tegen mijn zus zeg ik altijd als je een vieze vent ziet BENENWIJD
en als wij schoenen kopen gaan wij niet naar de winkel....MAAR NAAR DE BOER...alleen daar hebben ze echte mooie ouderwetse klompen hahahaha
=emsoem=
zilveren met rode ballen......is mooi hoor
en als mijn vader in de auto zit zeg ik altijd peuter in je neus en kijk wat je hebt gevangen en als je bij de stoplichten bent OPETEN...
en tegen mijn zus zeg ik altijd als je een vieze vent ziet BENENWIJD
en als wij schoenen kopen gaan wij niet naar de winkel....MAAR NAAR DE BOER...alleen daar hebben ze echte mooie ouderwetse klompen hahahaha
=emsoem=
Dat is heel wijs van je, ik ben trots op je! :D :giechel:
maghrabia82
20-12-2002, 14:29
Nee, maar ik ken sommige Marokkaanse mensen die wel een kerstboom in huis hebben staan. Misschien zien zij het als een deel van de 'integratie'...In mijn ogen is het onzin.
Ik vind trouwens heel het begrip 'kerstboom' nergens op slaan. Hetzelfde geldt voor de paashaas en de kerstman. Het heeft geen enkel verband met het feest.
je hebt gelijk.......en als je vraagt aan sommige marokkanen waarom ze een kerstboom dan antwoorden ze voor de gezelligheid..........stom antwoord...
maar ja......
Dat is heel wijs van je, ik ben trots op je! :D :giechel:
hahahha ;)
:haha:
=emsoem=
hahahha ;)
:haha:
=emsoem=
;)
femme_ahrilla
20-12-2002, 14:38
ik haat kerstbomen, alleen de lampjes zijn leuk
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.