Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe Ver Ga Jij In Je Integratie?

Pagina's : [1] 2

Cina
20-12-2002, 14:21

Heb jij bijvoorbeeld een kerstboom thuis staan?

emsoem
20-12-2002, 14:22
ja wij hebben een kerstboom thuis :D =emsoem=

maghrabia82
20-12-2002, 14:23
nee joh maar dit heeft toch nix met integratie te maken of zie ik dat nou verkeerd??

RaZer
Nee maar we gaan met eerste kerstdag wel naar de kerk :confused:

sihemB

uuh nee dat nog niet...maar we lopen wel met klompen....is dat ver genoeg.... :rolleyes: sihemB :D

Cina
20-12-2002, 14:24
Origineel gepost door emsoem ja wij hebben een kerstboom thuis :D =emsoem= Met rode of gouden ballen? Bij mij zitten er mooi strikjes in de boom :stout:

BENTGHATAR
20-12-2002, 14:25
neeee sinterklaas is nog bij ons thuis:D maar effe serieus, ik spreek de nederlandse taal, dat is toch genoeg:D

Meknessia_warda70
20-12-2002, 14:26
ja dat adcht ik ook... bentghatar

Cina
20-12-2002, 14:26
Origineel gepost door maghrabia82 nee joh maar dit heeft toch nix met integratie te maken of zie ik dat nou verkeerd?? Nee, maar ik ken sommige Marokkaanse mensen die wel een kerstboom in huis hebben staan. Misschien zien zij het als een deel van de 'integratie'...In mijn ogen is het onzin. Ik vind trouwens heel het begrip 'kerstboom' nergens op slaan. Hetzelfde geldt voor de paashaas en de kerstman. Het heeft geen enkel verband met het feest.

emsoem
20-12-2002, 14:27
Origineel gepost door Cina Met rode of gouden ballen? Bij mij zitten er mooi strikjes in de boom :stout: zilveren met rode ballen......is mooi hoor en als mijn vader in de auto zit zeg ik altijd peuter in je neus en kijk wat je hebt gevangen en als je bij de stoplichten bent OPETEN... en tegen mijn zus zeg ik altijd als je een vieze vent ziet BENENWIJD en als wij schoenen kopen gaan wij niet naar de winkel....MAAR NAAR DE BOER...alleen daar hebben ze echte mooie ouderwetse klompen hahahaha =emsoem=

Cina
20-12-2002, 14:28
Origineel gepost door emsoem zilveren met rode ballen......is mooi hoor en als mijn vader in de auto zit zeg ik altijd peuter in je neus en kijk wat je hebt gevangen en als je bij de stoplichten bent OPETEN... en tegen mijn zus zeg ik altijd als je een vieze vent ziet BENENWIJD en als wij schoenen kopen gaan wij niet naar de winkel....MAAR NAAR DE BOER...alleen daar hebben ze echte mooie ouderwetse klompen hahahaha =emsoem= Dat is heel wijs van je, ik ben trots op je! :D :giechel:

maghrabia82
20-12-2002, 14:29
Origineel gepost door Cina Nee, maar ik ken sommige Marokkaanse mensen die wel een kerstboom in huis hebben staan. Misschien zien zij het als een deel van de 'integratie'...In mijn ogen is het onzin. Ik vind trouwens heel het begrip 'kerstboom' nergens op slaan. Hetzelfde geldt voor de paashaas en de kerstman. Het heeft geen enkel verband met het feest. je hebt gelijk.......en als je vraagt aan sommige marokkanen waarom ze een kerstboom dan antwoorden ze voor de gezelligheid..........stom antwoord... maar ja......

emsoem
20-12-2002, 14:32
Origineel gepost door Cina Dat is heel wijs van je, ik ben trots op je! :D :giechel: hahahha ;) :haha: =emsoem=

Cina
20-12-2002, 14:35
Origineel gepost door emsoem hahahha ;) :haha: =emsoem= ;)

femme_ahrilla
20-12-2002, 14:38

ik haat kerstbomen, alleen de lampjes zijn leuk

Pagina's : [1] 2