Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kaaskop doet het met Moorkop!!!

Pagina's : [1] 2 3

LZN
03-09-2004, 18:17

Marco Borsato maakt duet met Ali B. Na 6 volledig uitverkochte Kuipconcerten in juni 2004 en meer dan 250.000 verkochte DVD's van "Live in de Kuip 2002" is het niet meer dan logisch dat er ook van de succesvolle concerten in 2004 een Live DVD verschijnt, dit gebeurd op 15 oktober 2004. Als voorloper voor de DVD wordt de single "Wat Zou Je Doen/Nooit Meer Een Morgen (live)" op 17 september uitgebracht. Tijdens de concerten waren er vele hoogtepunten, maar het meest verrassende moment was wel toen rapper Ali B het podium betrad tijdens het nummer "Nooit meer een morgen" (oorspronkelijk één van de nummers op de CD "De Bestemming"). Ali B rapte er op zijn eigen wijze een swingend couplet bij met de titel "Wat zou je doen", waardoor het een geheel ander nummer is geworden. Ali B scoort momenteel een top 3 hit met het nummer "Ik ben je zat", die hij geheel op eigen kracht uitbracht. De unieke videoclip van Marco Borsato & Ali B uit de Kuip zal er voor zorgen dat iedereen de single snel kent..

The_Borg
03-09-2004, 18:45
Wie gaat nou rappen met Marco Borsato. Wat een verrader. :jammer: What's next... Frans Bauer feat. DHC - Heb je even voor mij (in da club remix) ?

TrojanX
03-09-2004, 18:51
Iedereen houdt van Doekoe iedereen houdt van Geld . lalalalalala molims ook :P

The_Borg
03-09-2004, 18:56
Dat had ik nou nooit achter hem gezocht he. Ali B, gewoon zo commercieel als de pest. Hoeveel kreeg ie ervoor, 500 euro? Zijn street crediblity is hij wel kwijt dat is zeker. Jammer.

sweetyfeyrouz
03-09-2004, 19:02

Origineel gepost door The_Borg Wie gaat nou rappen met Marco Borsato. Wat een verrader. :jammer: What's next... Frans Bauer feat. DHC - Heb je even voor mij (in da club remix) ? Wat is er mis met Marco Borsato? Het moge duidelijk zijn dat jij geen leven hebt. En over verraders gesproken, waarmee verdien jij je geld? dat zijn toch ook keiharde euries of zie ik dat verkeerd?

Jane77
03-09-2004, 19:03
Verrader? Jij zou natuurlijk zo'n optreden weigeren als je een paar duizend euro krijgt aangeboden om met Marco een liedje te zingen. :o *Ahum Cheb Mami met Sting Ahum*

Khanoussi
03-09-2004, 19:27
Zullen we weer ontopic gaan ? :D Ik geef 'm groot geijk Ali B.

Naizah
03-09-2004, 20:05
Origineel gepost door luister Zo'n viezerik ben ik niet, als je je bek niet houd, dan ga ik jou ****** in je bek. Kijk dit :auw: ga ik met je doen. so so Luister, je bent weer lekker bezig zeg!

onderduiker
03-09-2004, 20:12
ja maar.................................. ze blijft maar lachen

Naizah
03-09-2004, 20:13
Origineel gepost door luister Ja, ik heb het druk met die neppe moslima's, ik zal ze een lesje leren. :stomp: Nep-moslima's bestaan niet. Of je bent moslima of niet.

Naizah
03-09-2004, 20:19
Origineel gepost door luister Wat ik eigenlijk bedoel is Afvallige moslima's, je weet toch, net zo als jij :vingers: Is mijn keus mister "perfect moslim". En jouw reacties dragen al helemaal geen postitiefs toe aan de islam. Het zorgt er juist voor dat ik nog verder er van af ga staan.

Naizah
03-09-2004, 20:24
Origineel gepost door luister Oke. kunnen we dan gewoon een discussie aangaan, en je moet we eerlijk zijn, want ik wil erachter komen waarom je geen MOSLIMA meer wilt zijn! Als je niet wilt, ben genoodzaakt om door te gaan met pesterijen. Van dreigementen ben ik al helemaal niet gedient! Als je het zo graag wilt weten...zullen we even een nieuwe topic aanmaken dan?

Naizah
03-09-2004, 20:32
Origineel gepost door luister nee, er zijn figuren hier op marokko.nl die het gaan verzieken, wat dacht je van prive berichten versturen?Lijkt dat je wat! Alleen als je netjes blijft, zo niet dan zet ik je op negeren en heb ik nooit geen last meer van je. :)

The_Borg
03-09-2004, 20:36
Zouden jullie ontopic willen reageren? Thx.. :zwaai:

The_Borg
03-09-2004, 20:41

Misschien...

Pagina's : [1] 2 3