Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stelling: Nederlandse meiden nemen eerder een minder leuke jongen dan Marokkaanse.

Pagina's : [1] 2

Zolodo
03-09-2004, 17:30

Eens of Oneens? Marokkaanse meiden willen liever een jongen die compleet is, dus en mooi/knap en goed gekleed en ook nog eens een goed karakter, terwijl Nederlandse meiden vaak al genoegen nemen met een jongen die een goed karakter heeft. Marokkaanse meiden zijn te veeleisend!! Wie kan me het tegendeel bewijzen, of wie ondersteunt mijn mening?

mazhar
03-09-2004, 18:15
ik denk da tje wel gelijk hebt marokanen zijn doorgaans ook materialistischer dan niet marokanen neit alemaal ik hecht er weinig belang aan maar heb vriendinnen die enkel een mooi snoetje en mooi auto willen

amira_roosje
03-09-2004, 18:21
ja ik ook mijn vriendinnen vallen op schoonheid auto en geld da vind ik zo dom als je over de hersen gaat praten dan zijn die meestal leeg bestaat er geen gewoon lieve jongen een eerlijk en serieus waar zijn julllie allemaal

mazhar
03-09-2004, 18:22
verstopt :jammer:

BaDGuY
03-09-2004, 18:24

ik trouw eerder met een nederlanderse meisje wollah

mazhar
03-09-2004, 18:32
waarom badguy? een gewoon nederlandse of een moslima die tot de islam wederkeerd is?

Marrakchia_86
03-09-2004, 18:34
Origineel gepost door BaDGuY ik trouw eerder met een nederlanderse meisje wollah En zou je daar argumenten voor kunnen geven....? Alvast bedankt. :) En ik geef de nederlandse meiden geen ongelijk, ik bedoel uiteindelijk moet je toch met het karakter leven, uiterlijk slijt toch wel... maar zo denken ook veel Marokkaanse meiden hoor. Ik bedoel dat een jongen lief, aardig, spontaan, betrouwbaar is en zo.... is 1 en dat ze er dan nog goed uitzien is 2 en dat ze auto hebben en huis en zo is 3, en nummer 2 en 3 zijn alleen maar extra, en goed meegenomen.... maar niet zo zeer van toepassing. Ik bedoel je hebt en je hebt... niet iedereen zal zo matrialistisch zijn, in elk volk zal je die hebben, dus ook in het nederlandse volk en niet alleen in het Marokkaanse volk. M3a Salaam, Liefs Marrakchia!

BaDGuY
03-09-2004, 18:41
Origineel gepost door mazhar waarom badguy? een gewoon nederlandse of een moslima die tot de islam wederkeerd is? nederlandse moslima is me droom:D

Marrakchia_86
03-09-2004, 18:42
Origineel gepost door BaDGuY nederlandse moslima is me droom:D Incha Allah zal je er dan ook één krijgen.... :zwaai:

mazhar
03-09-2004, 18:42
Insjallah :zwaai:

BaDGuY
03-09-2004, 18:45
Origineel gepost door Marrakchia_86 En zou je daar argumenten voor kunnen geven....? Alvast bedankt. :) En ik geef de nederlandse meiden geen ongelijk, ik bedoel uiteindelijk moet je toch met het karakter leven, uiterlijk slijt toch wel... maar zo denken ook veel Marokkaanse meiden hoor. Ik bedoel dat een jongen lief, aardig, spontaan, betrouwbaar is en zo.... is 1 en dat ze er dan nog goed uitzien is 2 en dat ze auto hebben en huis en zo is 3, en nummer 2 en 3 zijn alleen maar extra, en goed meegenomen.... maar niet zo zeer van toepassing. Ik bedoel je hebt en je hebt... niet iedereen zal zo matrialistisch zijn, in elk volk zal je die hebben, dus ook in het nederlandse volk en niet alleen in het Marokkaanse volk. M3a Salaam, Liefs Marrakchia! ze zijn veel beter vooral als ze tot de islam bekeren marokkaanse meisjes hebben zat aan geld een mooie koppie

Lalabouya
03-09-2004, 18:52
Ik vind het nogal vreemd dat alle Marokkaanse meiden nu als materialistisch worden afgeschilderd.. Ieder heeft zn eigen voorkeur en ik denk dat er ook genoeg Nederlandse meiden zijn die materialistisch zijn..

Marrakchia_86
03-09-2004, 18:52
Origineel gepost door BaDGuY ze zijn veel beter vooral als ze tot de islam bekeren marokkaanse meisjes hebben zat aan geld een mooie koppie Maar dat probeerde ik je net uit te leggen.... niet ALLE Marokkaanse meiden zijn zo! Dat een jongen zat geld en een mooi koppie heeft is alleen maar mooi meegenomen, maar meer ook niet.... Het draait uiteindelijk toch om de persoon zelf, zijn karakter en zo...

Marrakchia_86
03-09-2004, 18:53
Origineel gepost door Lalabouya Ik vind het nogal vreemd dat alle Marokkaanse meiden nu als materialistisch worden afgeschilderd.. Ieder heeft zn eigen voorkeur en ik denk dat er ook genoeg Nederlandse meiden zijn die materialistisch zijn.. kijk jij begrijpt mij :)

BaDGuY
03-09-2004, 18:59

Origineel gepost door Marrakchia_86 Maar dat probeerde ik je net uit te leggen.... niet ALLE Marokkaanse meiden zijn zo! Dat een jongen zat geld en een mooi koppie heeft is alleen maar mooi meegenomen, maar meer ook niet.... Het draait uiteindelijk toch om de persoon zelf, zijn karakter en zo... de meeste wel

Pagina's : [1] 2