Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mn vriendin is vreemd gegaan en dit was mn reactie daar op

Pagina's : [1] 2 3 4

tonymontana
03-09-2004, 17:14

nou ik zag haar dus in de stad lopen met een andere kil hand in hand en later zag ik ze bij een cafe met elkaar zoenen :kwaad: ik kookte van woede verdien ik dit ben ik ooit vreemd gegaan ? ( neej tony dit verdien jij niet ik ben daarna naar mn auto gegaan en ging ik haar bellen ze vertelde me dat ze met haar nicht was in r-dam zuid die vieze sl3t liegen kan ze ook ik vroeg of ik haar vandaag zou zien ze vertelde mij dat ik haar pas rond zeven uur zou zien zo gezegd zo gedaan maar voor ik bij haar kwam heb ik eeerst boodschap gedaan bij de blokker ik her een mini tondeuze gekocht en ben ik naar haar gegaan ik heb haar aangesproken op haar gedrag toen ze tof begon te doen ik ik een stuk van haar haar weg geknipt ik zei vieze vuile **** wat denk je nou dat je alles zo maar kon maken ze was in shock en begon te huilen waarna ik haar de tondeuze in der schoot gooide en ben ik er vandoor gegaan :) ik vind dit een best manier om zo een griet te laten boeten voor haar acties geen mes steken dit en dat gewoon goed aanpakken :)

E_bloempje
03-09-2004, 17:20
Heb je dat dan ook echt gedaan?? Zo verlaag je, je zelf toch alleen op haar niveau!?

sissi
03-09-2004, 17:20
jazeker...je hebt helemaal gelijk...jij bent pas een MAN :D :hihi:

Flower_Girl
03-09-2004, 17:21
je bent goed in zelfverzonnen verhalen te vertellen...

Secret_girl
03-09-2004, 17:23

Sorry lieve schat maar ik zou dat nooit doen als ik aan een relatie begon. Jongens zat op de wereld die je wel verdient en niet ruzie maken of vechten om een jongen dan voelen jongens zich zo lekker. Zo van kijk ze vechten om MIJ!!!! Dit is 1 van de 1000 redenen waarom ik geen relaties neem!!

Savina_is_back
03-09-2004, 17:23
Origineel gepost door tonymontana nou ik zag haar dus in de stad lopen met een andere kil hand in hand en later zag ik ze bij een cafe met elkaar zoenen :kwaad: ik kookte van woede verdien ik dit ben ik ooit vreemd gegaan ? ( neej tony dit verdien jij niet ik ben daarna naar mn auto gegaan en ging ik haar bellen ze vertelde me dat ze met haar nicht was in r-dam zuid die vieze sl3t liegen kan ze ook ik vroeg of ik haar vandaag zou zien ze vertelde mij dat ik haar pas rond zeven uur zou zien zo gezegd zo gedaan maar voor ik bij haar kwam heb ik eeerst boodschap gedaan bij de blokker ik her een mini tondeuze gekocht en ben ik naar haar gegaan ik heb haar aangesproken op haar gedrag toen ze tof begon te doen ik ik een stuk van haar haar weg geknipt ik zei vieze vuile **** wat denk je nou dat je alles zo maar kon maken ze was in shock en begon te huilen waarna ik haar de tondeuze in der schoot gooide en ben ik er vandoor gegaan :) ik vind dit een best manier om zo een griet te laten boeten voor haar acties geen mes steken dit en dat gewoon goed aanpakken :) \ :giechel: :giechel: heb je het echt gedaan??????????

Secret_girl
03-09-2004, 17:24
Foutje ik dacht dat je een meisje was sorrryyyyyyyyyy

sissi
03-09-2004, 17:29
Origineel gepost door Secret_girl Foutje ik dacht dat je een meisje was sorrryyyyyyyyyy haha ik d8 ook eerst dat het aan mij lag toen ik je reactie las... d8 dat ik niet meer goed kon lezen :confused:

Secret_girl
03-09-2004, 17:32
hahahahah een hele domme en grote fout. Maar jah ik wist niet dan jongens tegenwoordig vechten voor een meisje of een meisje slaan of wat dan ook omdat ze vreemd gaat. pas toen ik me bericht had geplaatst dacht ik oh damn het is een JONGEN HAHAHAHAHA

sissi
03-09-2004, 17:34
Origineel gepost door Secret_girl hahahahah een hele domme en grote fout. Maar jah ik wist niet dan jongens tegenwoordig vechten voor een meisje of een meisje slaan of wat dan ook omdat ze vreemd gaat. pas toen ik me bericht had geplaatst dacht ik oh damn het is een JONGEN HAHAHAHAHA hahah jah inderdaad meid...daarom zei ik tegen hem dat ie pas echt een MAN is...of niet tony ;)

tonymontana
03-09-2004, 17:38
ja toch ik bedoel ik kan haar slaan dan is de pin zo over en vergeet ze het toch weer en gaat verder met haar leven nu is haar schoonheids ego beschadigd niets is erger dan weten dat je ugly bent

lovely_mariam
03-09-2004, 17:53
maar hoe zien der haren er nu uit? is het echt kort kort?

tonymontana
03-09-2004, 18:00
Origineel gepost door lovely_mariam maar hoe zien der haren er nu uit? is het echt kort kort? ze draagt een pet als ze naar buiten gaat maar ze komt niet veel meer buiten hahahaha dit gaat ze nooit vergeten hhhhhhhh

lovely_mariam
03-09-2004, 18:04
ewa jah...jij bent nooit vreemgegaan?

tonymontana
03-09-2004, 18:10

Origineel gepost door lovely_mariam ewa jah...jij bent nooit vreemgegaan? neej

Pagina's : [1] 2 3 4