Bekijk originele versie : Wie betaalt?
L7hobi_zina
03-09-2004, 15:20
wanneer je lekker weg ben met je mannetje (Vriendje) , gewoon wat gaan winkelen... en vervolgens willen jullie wat gaan eten! Wanneer jullie wat gaan bestellen.. pak jij dan ook je portemenee te voorschijn/ of ben je zo gierig en laat hem betalen :o . Of betaal jij ook wel eens mee met het eten...
Vroeg me ff af :D
missy_nadia2
03-09-2004, 15:21
hahaha hij betaald toch uiteindelijk dus..... :D
:zwaai:
Ik betaal over het algemeen altijd wel mee! Eigenlijk zou ik het wel leuk vinden wanneer hij eens een keer iets voor mij zou kopen. Hij is niet zo romantisch en ik krijg dus zelden een cadeautje...1 x per jaar ofzo.
tazaghiniagirl
03-09-2004, 15:37
Origineel gepost door ladyp
Ik betaal over het algemeen altijd wel mee! Eigenlijk zou ik het wel leuk vinden wanneer hij eens een keer iets voor mij zou kopen. Hij is niet zo romantisch en ik krijg dus zelden een cadeautje...1 x per jaar ofzo.
1 keer per jaar....
wou je hele stad hebben ofzo... :confused: :rolleyes:
tazaghiniagirl
03-09-2004, 16:11
Origineel gepost door dimae
ik vind een man die zijn vrouw/verloofde laat betalen geen man
maar ik heb ook mijn eigen trots
dus zou ik wel altijd aanbieden om te betalen
maar hij zou het dan tegen moeten houden en dan toch betalen
heeft niks met gierigheid te maken
en zegt heel veel over de man
precies...:hihi:....
najima_i
03-09-2004, 16:26
Als ik me Portemonnee trek dan gaat hij gekkkkkk worden. Vindt hij een verschutting als een meisje betaalt. Maar kom op dat zijn toch ook geen echte jongens, de jongens die de meiden laten betalen :D
DaNGeRouZLy
03-09-2004, 16:33
ik neem aan dat als ik getrouwd ben we alles samen doen :confused:
ik vind het zo ongelooflijke onzin dat de man alles moet betalen:jammer:
LadyBerkania
03-09-2004, 16:38
Als je getrouwd bent is 't een ander verhaal vind ik. Want dan doe je alles samen neem ik aan. Tja als je een relatie heb. Ligt aan de persoon heb ik gemerkt. :o...maar goed..
Gegroet
Berkania
DaNGeRouZLy
03-09-2004, 16:43
Origineel gepost door Miss_Magrebia
Wij vrouwen willen wel independed zijn .... maar verwachten wel dat een man betaald?? :D
ewa ja k vat hem ook niet
:zwaai:
Mysticalia
03-09-2004, 16:43
Nee mn verloofde wilt dat absoluut niet. :) ik moet geen aanstalten maken om te betalen, die maakt me af :jammer: :maf:
:hihi:
Mysticalia
03-09-2004, 16:44
Wij vrouwen willen wel independed zijn .... maar verwachten wel dat een man betaald?? :D
Absoluut niet :o ik hou er niet van als iemand voor me betaalt, zelfs mn vriendinnen niet :kwaad:
LadyBerkania
03-09-2004, 16:44
Sneaky hé :stout:
DaNGeRouZLy
03-09-2004, 16:50
Origineel gepost door Mysticalia
Absoluut niet :o ik hou er niet van als iemand voor me betaalt, zelfs mn vriendinnen niet :kwaad:
ik ook niet vind het echt een afgang als je iemand anders altijd laat betalen.
Oke het wordt wat anders als je getrouwd bent en jij zit thuis en hij werkt ofzo maar ja dan is het geld van jullie samen. Dan is het jullie geld. Zou er niet aan moeten denken om elke keer als ik een kilo kefta moet gaan halen mijn handje moet gaan ophouden. Gewoon 1 rekening 2 pinpassen :zwaai:
DaNGeRouZLy
03-09-2004, 16:53
Mannen zijn niet te begrijpen, maar wij vrouwen :o
laat mij hier even buiten ja:ego:
Mysticalia
03-09-2004, 16:54
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
ik ook niet vind het echt een afgang als je iemand anders altijd laat betalen.
Oke het wordt wat anders als je getrouwd bent en jij zit thuis en hij werkt ofzo maar ja dan is het geld van jullie samen. Dan is het jullie geld. Zou er niet aan moeten denken om elke keer als ik een kilo kefta moet gaan halen mijn handje moet gaan ophouden. Gewoon 1 rekening 2 pinpassen :zwaai:
yep, my kinda girl :o
:melig:
zo gaan we het ook doen inshAllah. ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.