Bekijk originele versie : Woning AMSTERDAM!
Mocro-BH
05-11-2010, 12:39
Beste lezer,
Sinds kort ga ik verhuizen buiten amsterdam,
en heb ik mijn woning dus leeg staan in amsterdam west gelegen in een rustige buurt nabij het centrum ( tram 13, 10 min en je bent op de dam ) dichtbij sport centra 3 winkel centra en er is ook parkeer gelegenheid voor diegene die dan een auto(tje) bezitten.
het gaat hier om een woning met 4 slaapkamers ( waarvan eentje een eigen balkon heeft en eerst een eetkamer was )
een ruime woonkamer, Badkamer ruime keuken, en uiteraard een toilette.
Ik ben dus op zoek naar 4 kandidaten die er zouden kunnen wonen en met beleid met de woning omgaan.
is niet gestoffeerd maar er ligt nog wel een houten vloer (zeer duurzaam parket ) dat ik er net 3 maanden geleden in heb laten leggen.
Verder moet de persoon kunnen aantonen dat hij/zij studeert
een bewijs van inkomen/studie waarmee de kamer betaald kan worden en er wordt uiteraard ook een contract opgesteld met de huis regels en dat de afspraken duidelijk zwart op wit staan.
huur periode is in overleg,
Graag verneem ik van jullie als er vragen zijn
maar dan wel echt interesse hebben.
Mocro-BH
05-11-2010, 15:43
Wat is de het maandelijkse bedrag dat betaald moet worden?
350 euro, p.k
soraya30
05-11-2010, 17:12
verhuur je een kamer of de hele woning.
ik ben namelijk wel op zoek naar een woning.
hypofyse
05-11-2010, 18:44
hoeveel verhuur je het huis in zn totaliteit, vier kamers dus
coco4you
05-11-2010, 19:27
ze is echt een oplichtster...
ze huurt t zeker voor geen eens 500 euro en zo kan ze wel 1400 euro vangen..
bah bah..je hebt zeker een joodse bloed:jammer:
Mocro-BH
05-11-2010, 20:15
verhuur je een kamer of de hele woning.
ik ben namelijk wel op zoek naar een woning.
Het is echt per kamer,
want de huur alleen al van het huis is al 750 euro plus nog gas licht water 130 euro
hoeveel verhuur je het huis in zn totaliteit, vier kamers dus
ze is echt een oplichtster...
ze huurt t zeker voor geen eens 500 euro en zo kan ze wel 1400 euro vangen..
bah bah..je hebt zeker een joodse bloed:jammer:
1 ik ben een man,
en 2 ik heb een 2e huis, probeer jij maar eens een hele huis te krijgen van 4 slaapkamers zo groot als dees voor 350 te vinden in amsterdam:)
bek houden en oprotten
Mientje88
05-11-2010, 20:20
Hallo,
Ik ben getrouwd en wij zijn opzoek naar een ruimere woning.
Is het mogelijk om de woning te nemen?
Is het met inschrijving?
coco4you
05-11-2010, 20:26
1 ik ben een man,
en 2 ik heb een 2e huis, probeer jij maar eens een hele huis te krijgen van 4 slaapkamers zo groot als dees voor 350 te vinden in amsterdam:)
bek houden en oprotten[/QUOTE]
dan ben je nog zelf niet uit wat je bent want bij je geslacht staat vrouw..
miss ben je een travo :likje:
en je hebt geen 2de huis dat huis is v je vriendin die 10 jaar ouder dan jou is a zieligerd...ga nou ouwe vrouwtjes verwennen en verhuur je huis en je kontje:lekkerpuh
Mocro-BH
05-11-2010, 20:27
Hallo,
Ik ben getrouwd en wij zijn opzoek naar een ruimere woning.
Is het mogelijk om de woning te nemen?
Is het met inschrijving?
Dit soort vragen zou je het beste kunnen pm'en als je serieuze interesse hebt :)
Het is met inschrijving en sorry ik verhuur het per kamer en niet gehele woning. want heeft een looptijd van 1 jaar.
Mientje88
05-11-2010, 20:30
Dit soort vragen zou je het beste kunnen pm'en als je serieuze interesse hebt :)
Het is met inschrijving en sorry ik verhuur het per kamer en niet gehele woning. want heeft een looptijd van 1 jaar.
Jammer!
Had serieuze interesse, maar aangezien het maar voor 1 jaar is, is het niks voor ons.
Succes verder!
Mocro-BH
05-11-2010, 20:31
Jammer!
Had serieuze interesse, maar aangezien het maar voor 1 jaar is, is het niks voor ons.
Succes verder!
Bedankt jij ook,
Beste lezer,
Sinds kort ga ik verhuizen buiten amsterdam,
en heb ik mijn woning dus leeg staan in amsterdam west gelegen in een rustige buurt nabij het centrum ( tram 13, 10 min en je bent op de dam ) dichtbij sport centra 3 winkel centra en er is ook parkeer gelegenheid voor diegene die dan een auto(tje) bezitten.
het gaat hier om een woning met 4 slaapkamers ( waarvan eentje een eigen balkon heeft en eerst een eetkamer was )
een ruime woonkamer, Badkamer ruime keuken, en uiteraard een toilette.
Ik ben dus op zoek naar 4 kandidaten die er zouden kunnen wonen en met beleid met de woning omgaan.
is niet gestoffeerd maar er ligt nog wel een houten vloer (zeer duurzaam parket ) dat ik er net 3 maanden geleden in heb laten leggen.
Verder moet de persoon kunnen aantonen dat hij/zij studeert
een bewijs van inkomen/studie waarmee de kamer betaald kan worden en er wordt uiteraard ook een contract opgesteld met de huis regels en dat de afspraken duidelijk zwart op wit staan.
huur periode is in overleg,
Graag verneem ik van jullie als er vragen zijn
maar dan wel echt interesse hebben.
Is het een koopwoning of huurwoning?
`€350 per kamer? terwijl die woninge zeker niet duurder is dan € 600. Dit is pure oplichteri. Weet je wat pas goed zal zijn? iemand die jou bij de woningbouwvereniging op zal geven voor oplichting. Illegale kamerverhuur is strafbaar dief!!!
goh!!! wat zijn we toch weer lekker negatief....Bah...Iemand biedt iets aan....reageer dan normaal of reageer niet.....Dit is toch business point?? Laat ieder dan zijn zaakjes plaatsen zoals diegene het wil.
Maroc_Makelaar
06-11-2010, 13:13
`€350 per kamer? terwijl die woninge zeker niet duurder is dan € 600. Dit is pure oplichteri. Weet je wat pas goed zal zijn? iemand die jou bij de woningbouwvereniging op zal geven voor oplichting. Illegale kamerverhuur is strafbaar dief!!!
Pas na dat je ziet dat het te duur is voor je vind je het diefstal als het goedkoper was zou je er zelf in willen wonen... Vieze hypocriet.
Mensen die zeuren over de prijs >>> www.woningnet.nl ga maar gerust 8 jaar wachten op een 1kamer woning van 20m2.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.