Bekijk originele versie : Hoop op vrijlating Franse journalisten groeit
PARIJS - Aan de ontvoering van twee Franse journalisten in Irak komt mogelijk vrijdag een eind. Dat zei een lid van de delegatie van Franse moslims die in de Iraakse hoofdstad Bagdad heeft bemiddeld voor de vrijlating van beide verslaggevers. Eerder werd al bekend dat beide mannen aan een andere groep zijn overgedragen.
De in Irak ontvoerde Christian Chesnot (links) en Georges Malbrunot op een video uitgezonden door de Arabische televisiezender Al Jazeera. "Ik hoop dat de vrijlating vandaag is", zei Mohammed Bechari tegen RTL Radio vanuit Amman. "Ik begrijp dat andere elementen een invloed hebben op de zaak. Op dit moment is het probleem de veiligheid van de mannen na hun vrijlating", aldus de vice-voorzitter van de delegatie. Christian Chesnot en Georges Malbrunot werden rond 20 augustus ontvoerd.
Bron: Telegraaf
ElAlamein
03-09-2004, 17:30
Goh, wat zullen de Fransen blij zijn met hun beslissing, om Saddam aan de macht te laten!
Ze waren namelijk bang, dat Saddam, eenmaal afgezet, hen niet meer zou betalen voor de talloze projekten, die Franse industrie nog uitstonden bij de SaddamIrakeze regering!
En nu als beloning gechanteerd worden door een aantal analfabeten! Die totaal niet begrijpen hoe frankrijk in elkaar steekt, en hoe de moslims in Frankrijk te kijk worden gezet!
Gelukkig begrepen de Franse moslims dat wel!
Dat ontvoering en eisen die werden gesteld waren wel het laatste waar Franse moslims op zaten te wachten.
Origineel gepost door sjeikhspeare3
insjallah zullen ze hen onthoofden. en doen ze om de hoofden een hoofddoek. :D
insjallah zeg je?
ElAlamein
03-09-2004, 18:33
ja, dat hebben ze geleerd van Shaytaan!
Zeg als je iets slechts wens, alleen Inchallah, en Allah zal het je belonen! "o ja, shaytaan, is dat zo, ik doe het meteen!"
Shaytaan"goed zo, nogmaals, je loon bij Allah zal groot zijn, hehehéh"
Palestine
03-09-2004, 20:21
Alleen Allah (SWT) zal uiteindelijk beslissen wie naar de hele of het paradijs gaan.
luis_in_de_pels
04-09-2004, 02:16
Ik denk ook wel dat die Fransen vrijkomen.
Want na die blunders met het vermoorden van onschuldige Nepalezenen de gijzeling en moorden op kinderen in die school in Oessetië kunnen die extreme moslim-idioten wel weer een beetje positieve publiciteit gebruiken.
Als die Fransen nu ook nog gedood worden zou dat voor heel veel mensen wel eens dé druppel kunnen betekenen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.