Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zwijn prijst Nederland in conventierede

Raihana
03-09-2004, 13:30

NEW YORK - De Amerikaanse president Bush heeft donderdagavond in zijn rede tot de Republikeinse Conventie Nederland geprezen. Hij noemde Nederland, net als de andere bondgenoten die troepen hebben gelegerd in Afghanistan en Irak, als een land "dat het respect van alle Amerikanen verdient". Bush: "Nederland is een bondgenoot die het diepe respect van alle Amerikanen verdient." Foto: REUTERS Het rijtje landen passeerde in een deel van de toespraak waarin Bush zijn opponent Kerry aanviel wegens diens afwijzing van de oorlog in Irak. Bush beschuldigde Kerry ervan dat hij Amerika's bondgenoten een "coalitie van de gedwongenen en de omgekochten" had genoemd. "Dat zouden landen als Groot-Brittannië, Polen, Italië, Japan, Nederland, Denemarken, El Salvador, Australië en anderen zijn. Bondgenoten die het diepe respect van alle Amerikanen verdienen, niet de minachting van een politicus." Bush zei elke soldaat die naast de Amerikanen meedient "in het moeilijke werk van de geschiedenis" te respecteren. "Amerika is dankbaar en Amerika zal het niet vergeten." Walgelijk zeg...je zal maar geprijst worden door Bush. :rolleyes:

Raihana
03-09-2004, 13:35
Origineel gepost door KohiNoor GADVERDAMME ik word nog liever door een varken ondergescheten dan geprijsd worden door Bush en dát wil wat zeggen! Ik begrijp je helemaal Kohinoor.. ;)

Raihana
03-09-2004, 13:38
Origineel gepost door ejsuocsuoC Geprezen, dames... Geprezen. ;) Cc :D

Tijn
03-09-2004, 13:54
Echt trots hoeven we hier niet op te zijn nee......maar kvraag me af hoe kwalijk je `t Nederland kan nemen dat ze vooral vanuit eigen (economisch) belang handelen......zijn volgens mij geen landen die dit niet doen. Maar das uiteraard geen excuus ;)

appie666
03-09-2004, 13:59

Nederland, zal jammer genoeg, de klappen nog ontvangen voor hun steun aan 's werelds grootste oorlogmachine!!!

Noenas
03-09-2004, 14:05
Origineel gepost door appie666 Nederland, zal jammer genoeg, de klappen nog ontvangen voor hun steun aan 's werelds grootste oorlogmachine!!! Wat zal 's werelds grootste oorlogmachine daarmee bereiken dan??..Terugtrekken zal Nl toch niet doen..anders hadden ze dat nu wel gedaan na die dreigementen..

Tijn
03-09-2004, 14:14
Origineel gepost door appie666 Nederland, zal jammer genoeg, de klappen nog ontvangen voor hun steun aan 's werelds grootste oorlogmachine!!! de VS is groot (in alles), als zij een scheet laten ruik je h`m overal. Over 30 jaar is China de grootstste oorlogsmachine, niet omdat zij de "bruutste" zijn, maar omdat zij dan de grootste in alles zijn ;)

Reqrouz
03-09-2004, 14:30
Tfoeeeeeeeeeeeeeeeeee respect krijgen van amerikanen??? Hahha ze3ma, vermoorden en verkrachten van mensen verdiend geen respect. Maar nederlanders vinden het geweldig, met hun pro israelische/amerikaanse houding is dit echt een soort prijs. Maar is goed, eens zal Bush moeten oprotten. We hopen allemaal dat het in november gebeurt incha allah. Anders wel over 4 jaar. Maar dan kan het al te laat zijn voor de wereld...........

MueZli
03-09-2004, 14:32
Origineel gepost door Reqrouz Tfoeeeeeeeeeeeeeeeeee respect krijgen van amerikanen??? Hahha ze3ma, vermoorden en verkrachten van mensen verdiend geen respect. Maar nederlanders vinden het geweldig, met hun pro israelische/amerikaanse houding is dit echt een soort prijs. Maar is goed, eens zal Bush moeten oprotten. We hopen allemaal dat het in november gebeurt incha allah. Anders wel over 4 jaar. Maar dan kan het al te laat zijn voor de wereld........... Ik denk eerder dat machthebbers er rooie oortjes van krijgen. De gewone man/vrouw wordt er over het algemeen niet warm of koud van. Mensen ontdekken steeds meer hoe verderfelijk Bush-politiek is.

Tijn
03-09-2004, 14:33
Origineel gepost door Reqrouz Tfoeeeeeeeeeeeeeeeeee respect krijgen van amerikanen??? Hahha ze3ma, vermoorden en verkrachten van mensen verdiend geen respect. Maar nederlanders vinden het geweldig, met hun pro israelische/amerikaanse houding is dit echt een soort prijs. Welke Nederlanders?

Hoogervorst
03-09-2004, 15:38
Origineel gepost door LaReconquista Met in het achterhoofd de huidige houding van de Chineze regering tegenover alles wat maar riekt naar religie denk ik dat de moslims tegen die tijd terug verlangen naar de goede oude tijd met hun vriend Bush..... Precies, dat mag niet worden vergeten. En China zal, als die een wereldmacht is, ook een paar conflictjes uitvecten, te beginnen met Taiwan.

luis_in_de_pels
03-09-2004, 16:10
Origineel gepost door Reqrouz Tfoeeeeeeeeeeeeeeeeee respect krijgen van amerikanen??? Hahha ze3ma, vermoorden en verkrachten van mensen verdiend geen respect. Maar nederlanders vinden het geweldig, met hun pro israelische/amerikaanse houding is dit echt een soort prijs. Maar is goed, eens zal Bush moeten oprotten. We hopen allemaal dat het in november gebeurt incha allah. Anders wel over 4 jaar. Maar dan kan het al te laat zijn voor de wereld........... Hohoho, het gaat hier natuurlijk niet om alle Amerikanen. Het gaat hier om iets minder dan 50% van de Amerikanen. Zeg maar het breindode deel van de bevolking wat achter die idioot van een Bush aanholt. Ik heb Bush vanaf de eerste dan al niet serieus genomen en ik doe dat nu nog steeds niet. Er zijn op dit moment in New York in ideer geval meer tegen mensen tégen Bush (een demonstratie met 400.000 betogers) dat er mensen voor hem zijn (dat kleine kliekje schreeuwers in die sporthal. Bsuh kan prijzen wat hij wil. Ik voel me door hem niet aangsproken.