Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat vinden vrouwen het belangrijskte aan een man???

Pagina's : [1] 2 3 4

Military_Minded
20-12-2002, 12:23

Ik heb "karakter" er niet bijgezet....omdat toch een cliche is!!! Willen alle vrouwen AUB stemmen :rolleyes: :rolleyes: -P-

Itsjustme
20-12-2002, 12:27
zn bovenkamertje en karakter natuurlijk

Military_Minded
20-12-2002, 12:31
Origineel gepost door Itsjustme zn bovenkamertje en karakter natuurlijk zijn bovenkamertje....jajaja........die zal geld maken...draait het je om de intellectuele gesprekken die je met die persoon kan voeren...of het geld dat hij gaat maken??? -P-

Afrowoman
20-12-2002, 12:33
zijn innerlijk, want hij blijft niet altijd knap (als die al knap was)

PerfectTangawia
20-12-2002, 12:33

IK GEKOZEN VOOR OPLEIDINGNI.. maar dat is eigenlijk niet het belangrijkste als hij maar werkt en wat voor werk het is.. is geen probleem eigenlijk... TANGAWIA

Toufik19
20-12-2002, 12:35
Zijn Geld: geld vergaat en hoe meer geld je hebt,hoe meer je er later over berecht wordt wat je ermee hebt gedaan.Vergeet niet: de meest gezegende huwelijken zijn die met de minste financiele zaken. Zijn Uiterlijk: uiterlijk is niet eeuwig en iemand die iemand huwt puur vanwege het uiterlijk,die zal God enkel doen toenemen in "lelijkheid". Zijn Opleidingsniveau: Waarom doen jullie niet de moeite om de islam met dezelfde sterkte te bestuderen als jullie deze wereldse zaken bestuderen?Op de dag des oordeels wordt er niet gekeken naar opleiding of rijkdom,maar naar je daden. Wat blijft er over: GELOOF: Het enige zaak dat je kan helpen in deze wereld en in het Hiernamaals. Degene die iemand huwt vanwege zijn/haar dien,die zal God zegenen.

Military_Minded
20-12-2002, 12:38
Origineel gepost door Toufik19 Zijn Opleidingsniveau: Waarom doen jullie niet de moeite om de islam met dezelfde sterkte te bestuderen als jullie deze wereldse zaken bestuderen?Op de dag des oordeels wordt er niet gekeken naar opleiding of rijkdom,maar naar je daden. In de Islam is het heel erg belangrijk dat je studeerd.....dat je kennis aan het vergaren bent...vergeet dat niet!!! -P-

lellaDina
20-12-2002, 12:38
Origineel gepost door Toufik19 Zijn Geld: geld vergaat en hoe meer geld je hebt,hoe meer je er later over berecht wordt wat je ermee hebt gedaan.Vergeet niet: de meest gezegende huwelijken zijn die met de minste financiele zaken. Zijn Uiterlijk: uiterlijk is niet eeuwig en iemand die iemand huwt puur vanwege het uiterlijk,die zal God enkel doen toenemen in "lelijkheid". Zijn Opleidingsniveau: Waarom doen jullie niet de moeite om de islam met dezelfde sterkte te bestuderen als jullie deze wereldse zaken bestuderen?Op de dag des oordeels wordt er niet gekeken naar opleiding of rijkdom,maar naar je daden. Wat blijft er over: GELOOF: Het enige zaak dat je kan helpen in deze wereld en in het Hiernamaals. Degene die iemand huwt vanwege zijn/haar dien,die zal God zegenen. Helemaal met je eens!!!!!!!!!!!!! :goedzo: En ik vind vertrouwen ook belangrijk ja die staat er ook niet bij!

Itsjustme
20-12-2002, 12:40
militairy???? geld?? heb ik mn eigen geld niet ofzo?? ik bedoel ik hoef echt niet afhankelijk te zijn en als ik een man neem dan is het echt niet om zn geld maar zoals ik al eerder zei om zn bovenkamertje dat we op een lijn zitten,normale gesprekken kunnen voeren met mekaar en niet dat ik a zeg en hij z en ik hoef geen domme jongen die in zn jeugd is blijven haken ofzo gewoon a smartass die weet wat ie wil hmmzz thatss all xxxjes from me 4 u ;)

Military_Minded
20-12-2002, 12:40
Origineel gepost door one love hier staat geloof helemaal niet bij, verklaart veel van een persoon hahahahaahhahahahhahahah......OK......Ik heb dat er niet bijgezet, omdat ik weet dat dan iedereen daarop gaat stemmen dus Ik ga er al vanuit dat al die personen moslims zijn dus een moslim met geld een knappe moslim en een slimme Moslim OK???

Toufik19
20-12-2002, 12:41
Origineel gepost door Military Minded In de Islam is het heel erg belangrijk dat je studeerd.....dat je kennis aan het vergaren bent...vergeet dat niet!!! -P- koran bestuderen,dat klopt.en niet iets anders.

Military_Minded
20-12-2002, 12:41
Origineel gepost door Itsjustme militairy???? geld?? heb ik mn eigen geld niet ofzo?? ik bedoel ik hoef echt niet afhankelijk te zijn en als ik een man neem dan is het echt niet om zn geld maar zoals ik al eerder zei om zn bovenkamertje dat we op een lijn zitten,normale gesprekken kunnen voeren met mekaar en niet dat ik a zeg en hij z en ik hoef geen domme jongen die in zn jeugd is blijven haken ofzo gewoon a smartass die weet wat ie wil hmmzz thatss all xxxjes from me 4 u ;) Dat is duidelijk.....veel geluk

Toufik19
20-12-2002, 12:43
Origineel gepost door Military Minded dus een moslim met geld OK??? onlangs heb ik gelezen dat de ware moslims diegenen zijn die al hun geld weggeven aan degenen die het echt nodig hebben en enkel hetgeen overhoudt dat hij werkelijk nodig heeft.

Military_Minded
20-12-2002, 12:43
Origineel gepost door Toufik19 koran bestuderen,dat klopt.en niet iets anders. oh ja en niets anders......hahahhahahhahahahahhahahahhahaha....ma shallah weet jij uberhaupt wat Allah als eerste Mohamed(SAWS) duidelijk maakte Iqra(leer) -P-

Toufik19
20-12-2002, 12:55

Origineel gepost door Military Minded oh ja en niets anders......hahahhahahhahahahahhahahahhahaha....ma shallah weet jij uberhaupt wat Allah als eerste Mohamed(SAWS) duidelijk maakte Iqra(leer) -P- ja,leer de koran.ik trek het nu misschien in het belachelijke,maar ik denk niet dat Allah daarmee bedoelde dat Mohamed(vzmh)daarmee economie of rechten moest gaan leren. opmerking: degenen die nu studeren,denk jij echt dat dat enkel om kennis te vergaren is??? ik maak het mee in mijn omgeving dat ze zeggen: "ik wil nu studeren zodat ik later veel geld kan verdienen en alles kan kopen wat ik wil" iedereen is de slaaf geworden van het geld,en het materialisme.

Pagina's : [1] 2 3 4