Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Huurmoordenaars in Irak!!!

Pagina's : [1] 2

LZN
03-09-2004, 12:35

Huurmoordenaars Die vier Amerikaanse heren, die verkoold en wel aan een brug bij Faluja werden opgehangen, behoren tot het smerigste tuig, dat de wereld kent. Het waren geen contractors voor de opbouw van Iraq, wat de wereld moest geloven, maar het waren huurmoordenaars van Bush. Er zijn reeds 15.000 van deze ongure schietgrage types in Iraq aan de slag gegaan. De meeste van deze soldiers of fortune (het woord zegt het al) zijn mislukkelingen in de samenleving, die eens in militaire dienst zijn geweest en dikwijls de smaak van moorden goed te pakken hebben gekregen. De Fransen proberen dit soort psychopaten op te vangen in het Vreemdelingen Legioen. Maar vanuit bijvoorbeeld Zuid-Afrika zijn ex houwdegens van het apartheid regime als huurling, via privé bedrijven, ingehuurd om in Irak te helpen orde op zaken te stellen. De Zuid Afrikaanse pers maakte er, toen ik onlangs in Cape Town was, met afgrijzen melding van. De Irakezen zijn niet zo maar in complete opstand gekomen. Zij weten, dat Amerikanen, Britten en andere westerse landen huursoldaten (moordenaars) hun land in hebben gestuurd, omdat deze heren niet vallen onder internationale rechtsverdragen en conventies van Geneve, en rustig er op los kunnen paffen, omdat ze een geheim extra geallieerd legertje vormen. De Britse Economist publiceerde het artikel 'Baghdad Boom.' Daarmee doelde het blad op de hausse in jobs via particuliere bedrijven, die huurmoordenaars aantrekken om naar Iraq te zenden. In Basra gooiden woedende Irakezen stenen naar een regeringsgebouw, dat verdedigd werd door zes huurmoordenaars uit de Fiji eilanden, die in dienst waren van Global Risk Strategies, een London’s bedrijf dat dit soort basterds op pad stuurt. De Economist schreef (27 maart l.l): 'Private military companies (PMC’s) are now the third largest contributors to the US and British war effort in Iraq.' Niet de soldaten van mijnheer Kamp, maar de huurmoordenaars. In Engeland gevestigde huurmoordenaar bedrijven schijnen al 320 miljoen pond meer om te zetten wegens de bestellingen van moordenaars voor Iraq. De ene zijn dood is de ander zijn brood. Lekkere boel. Bush en Blair staan aan het hoofd van deze bende. In de Herald Tribune werd melding gemaakt (3 april l.l.), dat in Durham, Noord Carolina een bedrijf opereert onder de naam Blackwater USA, dat over 2.100 hectares training faciliteiten beschikt om huur soldaten (zogenaamd ex Mariniers, Groende Baretten, Army Rangers en Navy Seals) op te leiden voor activiteiten in Iraq. In february begon 'Blackwater USA' zelf ex commando’s van generaal Pinochet op te leiden voor actie in Iraq. Wie volgt? Het Amerikaanse leger is immers van 1989 met 2,1 miljoen soldaten terug gelopen tot 1.4 miljoen in 2004. Dus er moest wat op gevonden worden. Als paddestoelen zijn in de V.S. (en elders) particuliere bedrijfjes uit de grond gerezen, die dit soort activiteiten uitvoeren. Op naar Iraq, maar let op, ze zullen er met z’n allen worden uitge*******d..

Perez
03-09-2004, 13:42
Ik hoop dat dit laster is. Maar ik weet het niet meer. Wat is je bron trouwens? Heb je dit stukje zelf geschreven of heb je dit van internet?

Yougourthen
03-09-2004, 15:37
Origineel gepost door Perez Ik hoop dat dit laster is. Dit zijn geen lasterpraatjes maar pure feiten die zorgvuldig zoveel mogelijk uit de Nederlandse pers worden gehouden. Het wereldwijde fotoschandaal over martelingen is maar een topje van de ijsberg. Deze Bush en zijn hulpjes Cheney en Rumsfeld hebben volgens een voormalige naaste medewerker van President Clinton, Sidney Blumenthal, op hun geweten “een global network van illegale en geheime Amerikaanse gevangenissen te hebben opgezet met duizenden opgesloten onschuldige mensen” schreef hij in de Guardian. http://www.newyorker.com/images/online/040510onslpo_prison_04_p350.jpg Op 9 maart reeds zond generaal-majoor Antonio Taguba een rapport over martelingen in de Abu Ghraib gevangenis in Baghdad naar Rumsfeld. Onder extreme druk van de media loog hij, dat hij het tot op heden, twee maanden later, niet had gelezen. Hij las het natuurlijk en dacht als geboren Amerikaans Ubermennsch,”goed zo, laat ze maar hun gang gaan, de Irakezen zijn toch maar Untermenschen”. In de jaren 40 had je een Duitse mijnheer, die ook zo over joden en andere minderheden dacht. Het Pentagon zond Amerika’s hoogste militair, de voorzitter van de chefs van staven, generaal Richard Meijers, naar CBS televisie met de smeekbede, om de foto’s vooral niet in beeld te brengen. CBS voldeed twee weken aan het verzoek en toen brak de hel los. Ook Amerika’s hoogste militair loog, onder druk van de pers het rapport van generaal Taguba niet te hebben gelezen, terwijl hij twee weken eerder CBS had gevraagd de rotzooi niet uit te zenden. Dat zijn dan de ferme kameraden van Kamp, Balkenende, Bot en Zalm, die onze militairen voor dit fraaie gezelschap van bedriegers in Washington de Iraakse woestijn in zonden. Sidney Blumenthal schreef dat Bush een Amerikaanse Gulag heeft opgezet met wellicht 10,000 gevangenen in Iraq, 1,000 in Afghanistan (verder weg, dus nog minder beschikbare cijfers) en 700 in Guantanomo op Cuba. “Sinds de val van de USSR heeft niemand zoiets nog meegemaakt” zei Blumenthal. Amerikaanse “private contractors” (huursoldaten uit Blackwater) waren volgens generaal Taguba degenen, die US militairen de orders gaven om te martelen”. Die huursoldaten zijn door Rumsfeld ingezet ! Daarom werden er vier door de Irakezen als Mussolini onderste boven aan een brug gehangen. Moet je nagaan: er zijn 130.000 Amerikaanse militairen in Iraq en 20.000 huursoldaten, die door Rumsfeld werden gecontracteeerd. Het derde grootste westerse onderdeel is het Britse, weer de helft van de Amerikaanse huurmoordenaars. Dat is de toestand in de wereld. Ook New York Times correspondent, Paul Krugman komt in zijn krant met:”When four Blackwater employees were killed and mutilated in Falluja, it became clear that in Iraq the U.S. extended privatization to core military functions. It is one thing to have civilians drive trucks and serve food: it is quite another to employ them as personal bodyguards…it is another to send them as interrogators in Iraqi prisons.” Blumenthal en Krugman geloven dit allemaal pas nu, omdat ze er nauwelijks aan wilden, dat hun land tot dergelijk diepten is gezakt.

Yougourthen
03-09-2004, 15:38
Het angst aanjagen van verzetsgroepen is een middel wat in Vietnam in Noord-Korea, Nicaragua etc. is uitgevoerd. In Vietnam trokken Amerikaanse soldaten door de dorpen en vermoorden de mannen, verkrachten de vrouwen (en zelfs kinderen) en vermoorden uiteindelijk ook de vrouwen. In Zuid-Amerika werden groepen door de Amerikanen opgeleid in terreurtechnieken, verkrachtingen en martelingen, die zelfs de doorgewinterde sadist zouden doen kokhalzen. Deze methoden moest het verzet demoraliseren en mensen die niet aan het verzet meededen ervan weerhouden eraan deel te nemen of support te verlenen. Vaak waren mensen zo bang dat zij gewoon leden van het verzet aangaven in de hoop niet de toorn van deze terroristen zich op de hals te halen. Maar toch hebben zij niets geleerd van de geschiedenis. want verzetsgroepen in Libanon, Vietnam beseften dat ze moesten vechten tot het uiterste (moreel is erg hoog) en niet overgaven. Gevangen genomen gevangen tegenstanders werden ook barbaars behandelt, omdat zij deze ook niet als mensen zagen en geen mededogen verdienden in hun ogen. Rest ons de vraag of de regering dan niet bang is voor de publieke opinie in de Westerse wereld. Ook dat valt mee. Daarvoor heeft de ontmenselijking van de tegenstander in de westerse wereld er wel voor gezord dat de mensen in het Westen er helemaal niet bij het leed van deze mensen stil staan. Want immers deze mensen bestaan niet in de ogen van de zich superieure voelende westerse mens en als ze toch bestaan dan zijn het barbaren, terroristen en kakkerlakken, waar het liefst een atoombom op moet gegooid worden. De media, Hollywood en veiligheidsdiensten en marionetten die voor hun werken (Bush, Blair, Berlusconi,Balkenende etc ) die in zionisten handen zijn, gebruiken deze insrumenten continu om ons te brainwashen en klaar te stomen om onze niet-westerse medemensen niet als onze gelijken te zien. Maar als wij echt dan bedoel ik als volk en niet als elite die de dienst uitmaakt in een land vrede en welvaart voor iedereen op deze wereld nastreven, dan moeten wij beseffen dat onze belangen niet stroken met die van de schaduwregeringen op deze wereld. Wij moeten ons afvragen waarom communisten vroeger constant in de media werden gestigmatiseerd en nu de moslims (die zij overigens met steun van dezelfde moslims hebben om ver geworpen ).

Rebel_1963
03-09-2004, 15:40

Origineel gepost door Perez Ik hoop dat dit laster is. Maar ik weet het niet meer. Wat is je bron trouwens? Heb je dit stukje zelf geschreven of heb je dit van internet? Is het bovenstaande moeilijk te geloven Perez?

tirelli_4us
03-09-2004, 16:17
Wat een goed stuk zeg, een ander voorbeeld is die gerechtshof in den haag waar milosevic en de zijne moeten voorkomen. Ik vraag me af waarom de fransen die 1 miljoen algerijnen tijdens de burgeroorlog hebben uitgemoord dat niet hoeven, zo lang gelden is dat niet.

Yougourthen
03-09-2004, 16:21
Origineel gepost door tirelli_4us Wat een goed stuk zeg, een ander voorbeeld is die gerechtshof in den haag waar milosevic en de zijne moeten voorkomen. Ik vraag me af waarom de fransen die 1 miljoen algerijnen tijdens de burgeroorlog hebben uitgemoord dat niet hoeven, zo lang gelden is dat niet. De Amerikanen hebben er drie miljoen vermoord (strijders niet meegerekend) in Vietnam. Vergeet niet dat de Fransen en Amerikanen zich beschouwen als de maatstaf voor alles en iedereen. Hun genocides die dateren van de jaren zestig en zeventig worden voorgesteld als een oorlog tegen de barbarij en voor de verlichting. 'Democratie' en 'vrijheid' waren toen nog niet zo populair om als argumenten te gebruiken.

FAITHLESS
03-09-2004, 16:26
Origineel gepost door tirelli_4us Wat een goed stuk zeg, een ander voorbeeld is die gerechtshof in den haag waar milosevic en de zijne moeten voorkomen. Ik vraag me af waarom de fransen die 1 miljoen algerijnen tijdens de burgeroorlog hebben uitgemoord dat niet hoeven, zo lang gelden is dat niet. En waarom denk je dat de VS en andere staten het Int.gerechtshof in Den Haag niet willen erkennen ? Dat is denk ik wel duidelijk, dacht ik. :kwaad:

Perez
03-09-2004, 16:30
Origineel gepost door Rebel_1963 Is het bovenstaande moeilijk te geloven Perez? Ja, inderdaad, de wereld blijkt nog verrotter dan ik al dacht. En ik vond de wereld al zo verrot.

tirelli_4us
03-09-2004, 16:31
Inderdaad maar wie heeft bepaald dat het voor servie e.d. wel geldt? Zijn dat niet de Amerikanen geweest.. Nog iets toen Mobutu van Zimbabwe het land van de blanke ging onteigenen stonden ze hier in het westen van te kijken..maar wat hebben zij dan een tijd terug gedaan? Precies hetzelfde gatver ik walg hiervan

Fallujah
03-09-2004, 17:53
isnie erg ze zijn lekker opgehangen in Fallujah Iraqezen zijn een dapper volk

Benkiro
03-09-2004, 17:55
All is fair in love and war :hihi:

luis_in_de_pels
03-09-2004, 18:42
In de bergen van Pakistan en Afghanistan worden ook al tientallen jaren huurmoordenaars getrained om maasamoorden te plegen op onschuldige burgers. Het verschil is alleen dat deze huurmoordenaars niet in cash betaald worden. Hen wordt beloofd dat ze betaald worden met 70 maagden als ze gedood worden in de strijd. En in Irak barst het nu ook van die niet Islamitische huurmoordenaars. Specialiteit van deze lui? Het vermoorden van onschuldige Nepalese koks en poetsers en het ontvoeren van onschuldige Franse journalisten.

Hoogervorst
03-09-2004, 19:02
Origineel gepost door Yougourthen Dit zijn geen lasterpraatjes maar pure feiten die zorgvuldig zoveel mogelijk uit de Nederlandse pers worden gehouden. Dan doe je geen moeite de Nederlandse pers te lezen. De Volkskrant had al vele weken (zo niet maanden) al gemeld dat er veel huursoldaten actief waren in Irak, voornamelijk uit Zuid-Afrika.

Yougourthen
03-09-2004, 21:58

Origineel gepost door Hoogervorst Dan doe je geen moeite de Nederlandse pers te lezen. De Volkskrant had al vele weken (zo niet maanden) al gemeld dat er veel huursoldaten actief waren in Irak, voornamelijk uit Zuid-Afrika. Heeft de Volkskrant er de ranzige details bij vermeld en het hoe en waarom van deze huurmoordenaars? Nee. Het zijn geen huursoldaten maar huurmoordenaars, het zijn niet eens soldaten. 400.000 soldaten zijn ontslagen toen het Iraakse leger werd ontbonden. Soldaten genoeg om aan te werven zeker voor de hallucinante salarissen die die "huursoldaten" opstrijken. Het zijn de "skills" waar deze "huursoldaten" voor betaald worden maar daar zwijgt jouw Volkskrant in alle talen over. Ze vermeld enkel dat er ook huursoldaten in Irak actief zijn. Dat wist de Belgische pers al bij het begin van de invasie dus de Nederlanders lopen een jaar achter met deze "berichtgeving".

Pagina's : [1] 2