Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help La cart national

Pagina's : [1] 2

kevertje2308
04-11-2010, 13:22

Weet iemand wat ik nodig heb voor het veranderen voor mijn marokkaanse la cart nationaal. Ik ben van pplan om maandagochtend te gaan. Ik heb al mijn geboorteakte opgehaald bij het gemeentehuis. Moet ik nog iets anders meenemen???? Dank alvast!

Chickolata
04-11-2010, 13:52
Heb je nu trouwens echt die nieuwe kaart (in de vorm van een pasje bedoel ik) nodig?? ik wil in december gaan ... Alleen ik heb nog de oude kaart.. Moet ik eerst een nieuwe laten maken?

kevertje2308
04-11-2010, 14:03
ja, anders krijg je een boete werd me verteld!!!! En als je dan naar marokko wil met de oude gaan ze moeilijk doen. Dus als ik jou was zou ik voor het nieuwe jaar een nieuwe aanvragen.

Chickolata
04-11-2010, 14:06
ja, anders krijg je een boete werd me verteld!!!! En als je dan naar marokko wil met de oude gaan ze moeilijk doen. Dus als ik jou was zou ik voor het nieuwe jaar een nieuwe aanvragen. Weet je wat is... Ik ben voor het nieuwe jaar allang terug.. Ik ga van 27 nov t/m 7 december... Dan kan ik dus nog met de oude kaart toch

eloujdia23
04-11-2010, 14:59

geboorteakte(als je in marokko geboren bent haal je t vandaar, jou famillie of bekende kan t voor je halen) 4 fotos oude la carte ik heb op de site gelezen dat ook loonstrook van j ewerk maar toen mijn moeder haar vriendien vroeg zei ze alleen 2 fotos en enveloop kun je daar kopen ik wou zeggen dat je hun belt om te vragen maar ikzelf kan ze niet bereiken :o

kevertje2308
04-11-2010, 15:29
Weet je wat is... Ik ben voor het nieuwe jaar allang terug.. Ik ga van 27 nov t/m 7 december... Dan kan ik dus nog met de oude kaart toch Denk het wel!! geboorteakte(als je in marokko geboren bent haal je t vandaar, jou famillie of bekende kan t voor je halen) 4 fotos oude la carte ik heb op de site gelezen dat ook loonstrook van j ewerk maar toen mijn moeder haar vriendien vroeg zei ze alleen 2 fotos en enveloop kun je daar kopen ik wou zeggen dat je hun belt om te vragen maar ikzelf kan ze niet bereiken :o Nee, envelop moet je meenemen vertelde eenlid mij ze is vanochtend nog geweest. Klopt ja, daarom heb ik hier een topic geopend.

MisSyySoussia
05-11-2010, 10:39
Verlenging van de nationale identiteitskaart Door het consulaat gelegaliseerd bewijs van inschrijving De te verlengen nationale identiteitskaart 4 recente pasfoto’s (4,5 cm x 3,5 cm) met vooraanzicht aanvrager, zonder zonnebril en met de oren zichtbaar Zegelrechten Werkgeversverklaring verplicht in geval van verandering van beroep Geboorteuittreksel (minder dan 3 maanden oud) Grote envelop 32,5 x 23 cm

eloujdia23
05-11-2010, 17:31
Verlenging van de nationale identiteitskaart Door het consulaat gelegaliseerd bewijs van inschrijving De te verlengen nationale identiteitskaart 4 recente pasfoto’s (4,5 cm x 3,5 cm) met vooraanzicht aanvrager, zonder zonnebril en met de oren zichtbaar Zegelrechten Werkgeversverklaring verplicht in geval van verandering van beroep Geboorteuittreksel (minder dan 3 maanden oud) Grote envelop 32,5 x 23 cm deze heb je gekopierd van t site maar niet alles klopt werkgeversverklaring hoef niet

marrakchia_19
05-11-2010, 17:42
waar dient de envelop voor??

Naura
05-11-2010, 20:42
Salaam alaikoem allemaal, Ik ben van de week geweest. Wat je nodig hebt is: Oude la carte 2 pasfoto's kopie trouwakte van je ouders waarin jij staat bijgeschreven (halal madaniya) en geld om te betalen natuurlijk Oh jah ook handig is om je marokkaanse paspoort mee te nemen. Voor de rest niks meer nodig.. Geboorteakte of uitreksel etc had ik voor niks meegenomen, is niet eens naar gekeken. Heel apart bij onze mgharba. De ene keer waren mijn foto's afgekeurd en de keer erop waren ze in orde?!?! De bedoeling is voor eind van dit jaar een nieuwe la carte aan te vragen omdat je per 2011 hiervan in bezit moet zijn. Marokkanen kennende gaan dan ontzettend moeilijk doen als je Marokko in of uitreist..... Succes allemaal want dat heb je wel nodig bij de marokkaanse consulaat :-)

eloujdia23
06-11-2010, 09:35
Salaam alaikoem allemaal, Ik ben van de week geweest. Wat je nodig hebt is: Oude la carte 2 pasfoto's kopie trouwakte van je ouders waarin jij staat bijgeschreven (halal madaniya) en geld om te betalen natuurlijk Oh jah ook handig is om je marokkaanse paspoort mee te nemen. Voor de rest niks meer nodig.. Geboorteakte of uitreksel etc had ik voor niks meegenomen, is niet eens naar gekeken. Heel apart bij onze mgharba. De ene keer waren mijn foto's afgekeurd en de keer erop waren ze in orde?!?! De bedoeling is voor eind van dit jaar een nieuwe la carte aan te vragen omdat je per 2011 hiervan in bezit moet zijn. Marokkanen kennende gaan dan ontzettend moeilijk doen als je Marokko in of uitreist..... Succes allemaal want dat heb je wel nodig bij de marokkaanse consulaat :-) ik heb geen marokkaanse pasport die is allang verlopen mag wel nlspasport?? met nlspasport ga ik toch me naar marokko met la carte dus ik neem aan dat ze niet moeilijk doen mag ik je vragen welke consulaat bent geweest ? den bosch of rotterdam zo ja heb je hun nrs dan ? want ik heb ze vaak gebeld maar ze nemen niet op missch hebben ze ander nnr ik weet niet

MisSyySoussia
06-11-2010, 20:16
deze heb je gekopierd van t site maar niet alles klopt werkgeversverklaring hoef niet ik had site erbij gezet maar die is dus niet geplaatst... Maar goed sorry dat ik je wilde helpen:rolleyes:

sissyy
07-11-2010, 10:50
waar kan je die envelop kopen?? en is geboorteakte echt verplicht?? en na hoelang moet je die pas ophalen?

eloujdia23
07-11-2010, 11:00
waar kan je die envelop kopen?? en is geboorteakte echt verplicht?? en na hoelang moet je die pas ophalen? die envelopen kun je bij consulaat kopen ja geboorteakte is verplicht

sissyy
07-11-2010, 11:47

die envelopen kun je bij consulaat kopen ja geboorteakte is verplicht ok en na hoelang kan je die pas ophalen?

Pagina's : [1] 2