Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bye Bye

Pagina's : [1] 2 3

mimi_tangaouia
20-12-2002, 11:18

Hallo lieve leden Ik heb dit wel eerder aangekondigd, maar vandaag ga ik echt ff voorlopig weg van dit forum en na vandaag zal ik voorlopig even niet meer online komen ik zal alleen terug komen als ik meer nieuws heb over tarik of tewel Lelijkerd rahmona onslaugt soumaya1 cheetah timoucha rachidas beppie truus xxtigerxx kinkyboy tetouani79 babycake perfecttangawia samiagirl said76 hafid_freak mustafa AA Saida angel21 Bent ghatar fardou laila el mou sarahsalima wil ik allemaal bedanken voor de leuke tijd die we doorgebracht hebben hier en sorry als ik wat namen vergeten ben trouwens iedereen bedankt liefs mimi :zwaai:

Angel
20-12-2002, 11:20
je komt toch wel op msn? :(

mimi_tangaouia
20-12-2002, 11:23
Origineel gepost door angel21 je komt toch wel op msn? :( insjallah wel ja

BENTGHATAR
20-12-2002, 11:24
ewa................. Wat moet ik zeggen: thally fi rasik bezef a gti en inshallah zal je nog een gezond en goed leven hebben

mimi_tangaouia
20-12-2002, 11:25

Origineel gepost door BENTGHATAR ewa................. Wat moet ik zeggen: thally fi rasik bezef a gti en inshallah zal je nog een gezond en goed leven hebben dank je wel lieverd :zwaai:

soumaya1
20-12-2002, 11:47
Origineel gepost door mimi_tangaouia Hallo lieve leden Ik heb dit wel eerder aangekondigd, maar vandaag ga ik echt ff voorlopig weg van dit forum ik zal alleen terug komen als ik meer nieuws heb over tarik of tewel Lelijkerd rahmona onslaugt soumaya1 cheetah timoucha rachidas beppie truus xxtigerxx kinkyboy tetouani79 babycake perfecttangawia samiagirl said76 hafid_freak mustafa AA Saida angel21 Bent ghatar fardou laila el mou sarahsalima wil ik allemaal bedanken voor de leuke tijd die we doorgebracht hebben hier en sorry als ik wat namen vergeten ben trouwens iedereen bedankt liefs mimi :zwaai: ooh meid! waarom? ik ben net terug en dan ga jij weer weg! :( maar ik spreek je zowiezo dus voor ons geen afscheid!

mimi_tangaouia
20-12-2002, 11:52
Origineel gepost door kinky_boy wow ik staat op je lijst, maar he meid, heb je nou een vriend of niet,:cool: voor jou een vraag en voor mij een weet

cheetah
20-12-2002, 11:58
waarom... gek kind!!!! blijf gewoon... :(

mimi_tangaouia
20-12-2002, 11:59
Origineel gepost door kinky_boy haha oke, wel jammer mimi, want we kwamen wel close en opeens moet je weg. jammer wilde wel weten of je lekker was enzo, maar he kom terug dan w8 ik op je:hihi: :schok:

PerfectTangawia
20-12-2002, 12:05
hey lieverd, echt jammer dat je weggaat.. was echt leuk..(DE TIJDEN...). maar ik spreek je toch nog op msn dus voor mij ben je niet echt weg.. hahaha tangawia

Military_Minded
20-12-2002, 12:07
Mimi komt toch terug....dat weten we allemaal :p :p

mimi_tangaouia
20-12-2002, 12:08
Origineel gepost door kinky_boy je heb me niet eens gezien, dus waarom schrik je mimi, pas als je me ziet dan moet je schrikken :cool: ' kig kig kig

mimi_tangaouia
20-12-2002, 12:09
Origineel gepost door PerfectTangawia hey lieverd, echt jammer dat je weggaat.. was echt leuk..(DE TIJDEN...). maar ik spreek je toch nog op msn dus voor mij ben je niet echt weg.. hahaha tangawia thalla hbiba bezaif fe raisek en ik spreek je nog wel op msn

mimi_tangaouia
20-12-2002, 12:10
Origineel gepost door Military Minded Mimi komt toch terug....dat weten we allemaal :p :p :zwaai: nee nu blijf ik voorlopig echt fftjes weg

Military_Minded
20-12-2002, 12:12

Origineel gepost door mimi_tangaouia :zwaai: nee nu blijf ik voorlopig echt fftjes weg Dan moet ik nog beter mijn best gaan doen om marokko.nl van haar ondergang te redden.....maar het zal me wel lukken :zwaai: :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3