Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Slechte tijden

Ciham
03-09-2004, 11:46

Salaam allemaal, het lijken slechte tijden. Op het forum lees je topics over mannen / vrouwen die vreemd gaan, dat mooie mensen aantrekkelijker zijn dan minder mooie mensen, dat vrouwen in strakke broeken 'lekker zijn', dat mannen een ander trouwen in marokko en je vervolgens laten zitten, er is verdriet, ontmaagding, depressies en noem maar op... Advies is het enige wat je geven kunt en maar hopen dat de geopende topic's serieus zijn. Gelukkig zijn er mensen hier op het forum die goed advies geven, advies dat afkomstig is uit het geloof, de Islam en de normen en waarden die zo'n persoon bezit. Bezit de kennis en de vrede uit dit mooie geloof, misschien dat de topic's straks iets rooskleuriger zullen zijn. "En wat de boodschapper jullie geeft, neemt dat aan; maar wat hij jullie verbiedt, onthoudt jullie daarvan." (Hadith, Q59:7) Salaam.

Najib26
03-09-2004, 11:48
Al die problemen komen voort uit het feit dat men naar sjataan luistert en haramrelaties aangaat. Het is hun keuze geweest. Ik kan geen medelijden met ze hebben.

Grover
03-09-2004, 11:51
haram relaties terwijl die rukeend dagelijks niets doet dan zijn stijve in bedwang houden omdat er weer zo'n lekkere kutje voorbij wandelt.

Ciham
03-09-2004, 11:54
Origineel gepost door Grover haram relaties terwijl die rukeend dagelijks niets doet dan zijn stijve in bedwang houden omdat er weer zo'n lekkere kutje voorbij wandelt. waarom zet je dit zo neer? voor je mening uitkomen oke, maar doe het wel passend s.v.p. en als dit je mening is ben je wel heel kort van begrip jongman

Mysticalia
03-09-2004, 11:54

Origineel gepost door Najib26 Al die problemen komen voort uit het feit dat men naar sjataan luistert en haramrelaties aangaat. Het is hun keuze geweest. Ik kan geen medelijden met ze hebben. medelijden misschien niet. Beste wat je kan doen is raad geven. Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de “nafs” (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen. Overgeleverd door: Moslim Mensen die sheitaans pas volgen moeten gewoon leren tegen hun nafs in te gaan en dat gaat maar pas als ze de ernst van hun daden inzien.

Grover
03-09-2004, 11:56
Origineel gepost door Ciham waarom zet je dit zo neer? voor je mening uitkomen oke, maar doe het wel passend s.v.p. en als dit je mening is ben je wel heel kort van begrip jongman ik zet het neer zoals ik het wil en zoals het is. kan je daar niet tegen spring van een brug of zo. wel ergens uit de buurt want wil straks niet in de fille staan.

Ciham
03-09-2004, 12:02
je zou zo een rol kunnen krijgen in GT/ST

dimae
03-09-2004, 12:04
Allah heeft ieder op deze wereld een keuze gegeven, je kan óf het goede pad kiezen, óf het slechte... Als het iemand zijn/haar eigen keuze is geweest het slechte pad op te gaan, zit ik er mee noch oordeel ik over deze mensen...

Najib26
03-09-2004, 12:28
Origineel gepost door Ciham je zou zo een rol kunnen krijgen in GT/ST Laat hem maar :) Hij is van Sesamstraat-gehalte :)

MerCi
03-09-2004, 12:33
Origineel gepost door Ciham Salaam allemaal, het lijken slechte tijden. Op het forum lees je topics over mannen / vrouwen die vreemd gaan, dat mooie mensen aantrekkelijker zijn dan minder mooie mensen, dat vrouwen in strakke broeken 'lekker zijn', dat mannen een ander trouwen in marokko en je vervolgens laten zitten, er is verdriet, ontmaagding, depressies en noem maar op... Advies is het enige wat je geven kunt en maar hopen dat de geopende topic's serieus zijn. Gelukkig zijn er mensen hier op het forum die goed advies geven, advies dat afkomstig is uit het geloof, de Islam en de normen en waarden die zo'n persoon bezit. Bezit de kennis en de vrede uit dit mooie geloof, misschien dat de topic's straks iets rooskleuriger zullen zijn. "En wat de boodschapper jullie geeft, neemt dat aan; maar wat hij jullie verbiedt, onthoudt jullie daarvan." (Hadith, Q59:7) Salaam. Ik ben 'r sterk van overtuigd dat een groot deel van de topics, de problemen verzonnen zijn. Gewoon creatief bezig geweest. Uiteraard zijn 'r cker topics die waar zijn afkomstig van iemand met 'n echt probleem, maar bij 't lezen merk je 't verschil wel :) .. Advies geven kan altijd en kan sommige ook echt nuttig zijn, dus gewoon doorgaan als je wilt.

Ciham
03-09-2004, 13:58
Origineel gepost door MerCi Ik ben 'r sterk van overtuigd dat een groot deel van de topics, de problemen verzonnen zijn. Gewoon creatief bezig geweest. Uiteraard zijn 'r cker topics die waar zijn afkomstig van iemand met 'n echt probleem, maar bij 't lezen merk je 't verschil wel :) .. Advies geven kan altijd en kan sommige ook echt nuttig zijn, dus gewoon doorgaan als je wilt. ik vraag me niet altijd af of zo'n topic waarheid is of niet, ik bedoel ik ga ervan uit dat als je een ernstig probleem of dicussie wil openen je wel de waarheid spreekt, maar meestal heeft een ander het eerder door die het ook laat merken en zien, zie het voorbeeld van Najib26 in een andere topic. Als zo'n topic niet op de waarheid is berust, waarom geven ze niet gewoon een voorbeeld ofzo? het hoeft niet altijd iets te zijn wat ze zelf meemaken of hebben meegemaakt.

coalitiegenoot
03-09-2004, 14:32
het zijn goede tijden dus al die chicks in strakke broeken vreemdgaan mooie bitches!! wat wil je nog meer thuis op de bank zitten en dan schijnheillig de vrouw spelen

Ciham
03-09-2004, 22:53
Origineel gepost door coalitiegenoot wat wil je nog meer thuis op de bank zitten en dan schijnheillig de vrouw spelen :rolleyes:

Ciham
03-09-2004, 22:54
je doet maar alsof, als je vader dit zou lezen dan piep je wel anders