Bekijk originele versie : Beter in bed blijven!!
DEUGNIET
20-12-2002, 11:12
Daar stond ik dan. alleen met twee vrouwen die gekluisterd aan de buis hingen. koffie zat al op de tafel. Denk dat het de verse koffie was die me uit slaap hield. de geur was sterk. maar werd er door verleid. ik was nog in mijn slaapbroek en had het koud. ging naar de bank toe. Pakte een deken en daar lag ik dan. tussen die dekens op de bank met een kopje verse koffie.
Moeten jullie vrouwen niet slapen?? nee. eerst tv kijken met een rumoerige luidklank. wat is dan zo belangrijk op de ochtend op de buis?? skoet hlina. we zitten te kijken. dit was met een chagrijnig stem. daar zat ik dan. rustig en aandachtig te staren naar de buis.
The bold and the beautyfiel luide de titel. Het was een soap. Het zal wel Mooi en meedogenloos betekenen. ik zie een paar knappe vrouwtjes die zitten te huilen.. alles wat ik zag was allemaal dat het om schoonheden ging. je zag geen normaal uiterlijk. de acteurs waren allemaal knap. De titel van die serie vertelde genoeg.
25 minuten duurde de soap. ik heb een beetje wat van gepikt. een becky heeft kanker. een ridge is in shock geraakt doordat hij een baby is kwijtgeraakt. macy heeft door de telefoon de vader van thorne afgeluisterd. die is ook in de war. stephanie heeft er een vijand bij. dit hebben de twee vrouwen me verteld. Ik heb niets gevraagd. toch krijg ik het naar mijn oren geschoten. niet te begrijpen. jullie vrouwen. in die 25 minuten gebeurt niets spannends. Om iets mee te maken duurt het eeuwen. zie geen spanning in die soap.
Mag ik de afstandsbediening?? de soap is afgelopen?? er komt nog een soap luide weer een boze stem. zeker niet lekker geslapen?? nog een soap?? Wat komt er dan nog?? as the world turns of goede tijden slechte tijden?? GTST antwoorde een van de vrouwen. ik heb het hier wel gezien. ik ga terug naar bed en kom hier nooit op een ochtend.
vrouwen en soap?? :rolleyes:
salamoe3aleikom
20-12-2002, 11:17
he maar wat bedoel je er eigenlijk mee, en ik snap het beginstuk niet.
oke doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim xxxxjes khadija
naoual_tangawia
20-12-2002, 11:19
Nou....niet zo negatief ja....
Na the bold and the bold and the beautyful kwam as the world turns!!!
wajaa weet je hoe spannend dat is....had je maar moeten blijven kijken!
En daarna komt goede tijden maar dat is echt saai....
AS THE WORLD TURNS.....LEUKSTE SOAP
AANRADER HOOR!!! maar ik kan het wel begrijpen van de mensen die niet in het verhaal zitten dat je er dan niets aan vind want dan snap je het ook niet echt!! Ik volg dat namelijk al jaren............
it's tha bomb
naoual_tangawia
20-12-2002, 11:20
Origineel gepost door helleau
ja voetbal dat begrijp ik dus niet he wat is daar nou zo boeiend aan??:rolleyes:
het geruzie om de bal :p
salamoe3aleikom
20-12-2002, 11:27
dan heb ik liever soaps kijken zoals AS THE WORLD TURN dan ruzie maken om een bal~!!!!!! of nxxxxjes groetjes khadija
naoual_tangawia
20-12-2002, 11:30
Origineel gepost door salamoe3aleikom
dan heb ik liever soaps kijken zoals AS THE WORLD TURN dan ruzie maken om een bal~!!!!!! of nxxxxjes groetjes khadija
YOU GO GIRL!!!!
DEUGNIET
20-12-2002, 11:34
Origineel gepost door salamoe3aleikom
he maar wat bedoel je er eigenlijk mee, en ik snap het beginstuk niet.
oke doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim xxxxjes khadija
salamoe aleikom. :D
het is een levensverhaal uit mijn hoek.
ik kijk niet vaak naar voetbal op tv. omdat je er niets bij voelt.
ik wil voetbal echt meemaken. dat is het verschil tussen een soap. soap is maar schijn. vrouwen willen een leven als op de soap. bij voetbal heb je verschillende uiterlijken en die telt niet voor de tv.
mijn gewone dag
07.00 opstaan
08.00 -17.30 werken
18.00 thuis
(dan volgt zonder stop)
the bold en the beautiful
home and away
friends
2 guys a girl and a pizza place
angel
dan kan ik gaan slapen
DEUGNIET
20-12-2002, 11:46
Origineel gepost door one love
ze zijn zielig en dat wete ze wel als ze achter een bal lopen.... :D
net zoals jullie bij mannen doen. :D
naoual_tangawia
20-12-2002, 11:48
Origineel gepost door DEUGNIET
net zoals jullie bij mannen doen. :D
dacht het ff niet hoor... droom maar fijn verder ahhahaha :D
naoual_tangawia
20-12-2002, 12:00
Origineel gepost door helleau
tazzz ik loop achter niemand aan de mannen lopen achter de meiden aan
juistem!!
Hanaetje
20-12-2002, 12:07
Well..........ik snap ook niet wie Bold & Beautiful goed vind....
Dat is superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrr , superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr saaaaaaaaaaaaai.....
En wat ik zoo hatelijk vind aan die soap , als ze iets zeggen is dat zoo traag en als ze ineens zoo stoppen draaien ze hun hoofd en kijken ze zolang naar de camera en is er een pauze, wanneer er zehma een spannend stuk is...en dan na die pauze staan die in dezelfde positie ...en beginnen terug te praten......wajouwwwwwwwwwwwwwwww saaiste soap ooit!!!....
Ik snap niet dat er meiden zijn die die soap "leuk" vinden....geef mij maar een goede horror dan zo'n bullshit....
Thallaaaaaaaaaa
DEUGNIET
20-12-2002, 12:16
Origineel gepost door Hanaetje
Well..........ik snap ook niet wie Bold & Beautiful goed vind....
Dat is superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrr , superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr saaaaaaaaaaaaai.....
En wat ik zoo hatelijk vind aan die soap , als ze iets zeggen is dat zoo traag en als ze ineens zoo stoppen draaien ze hun hoofd en kijken ze zolang naar de camera en is er een pauze, wanneer er zehma een spannend stuk is...en dan na die pauze staan die in dezelfde positie ...en beginnen terug te praten......wajouwwwwwwwwwwwwwwww saaiste soap ooit!!!....
Ik snap niet dat er meiden zijn die die soap "leuk" vinden....geef mij maar een goede horror dan zo'n bullshit....
Thallaaaaaaaaaa
he he.
deze girl snapt het.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.