Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zwarte komijn zaad(nigella) bestellen?

Turkish-Assasin
04-11-2010, 00:34

Iemand een betrouwbare site???

L7ouB_FieLaah
04-11-2010, 03:22
www.sweetsunnah.nl. Zeer betrouwbaar! Goede kwaliteit en snelle levering.

Turkish-Assasin
04-11-2010, 07:35
www.sweetsunnah.nl. Zeer betrouwbaar! Goede kwaliteit en snelle levering. dankje,maar ik zie nergens dat ik het kan bestellen? http://www.sweetsunnah.nl/index.php/producten?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=32&category_id=1 bijvoorbeeld deze,hoe moet ik het bestellen? ik heb volgens de oog arts waarschijnlijk een oogzenuw ontsteking ik zie bijna niks meer met dat oog,dus ik dacht ik bestel dit om mijn immuunsysteem te versterken etc want de medicijnen die ik van het ziekenhuis moet krijgen zijn soort van steroïden ofzo

L7ouB_FieLaah
04-11-2010, 11:29
dankje,maar ik zie nergens dat ik het kan bestellen? http://www.sweetsunnah.nl/index.php/producten?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=32&category_id=1 bijvoorbeeld deze,hoe moet ik het bestellen? ik heb volgens de oog arts waarschijnlijk een oogzenuw ontsteking ik zie bijna niks meer met dat oog,dus ik dacht ik bestel dit om mijn immuunsysteem te versterken etc want de medicijnen die ik van het ziekenhuis moet krijgen zijn soort van steroïden ofzo je moet naar verkooppunten gaan en op de webshop klikken ! het versterkt je Immuunsysteem en het zorgt voor balans . heel goed om te gebruiken onthoud wel dat dit op een lange termijn werkt dus blijf het gebruiken tot je resultaat hebt inshaAllaah

Turkish-Assasin
04-11-2010, 11:36

je moet naar verkooppunten gaan en op de webshop klikken ! het versterkt je Immuunsysteem en het zorgt voor balans . heel goed om te gebruiken onthoud wel dat dit op een lange termijn werkt dus blijf het gebruiken tot je resultaat hebt inshaAllaah oh ik zie het,bedankt wat is beter om te gebruiken,capsules of olie? ik ben ook erg vermoeid,ik slaap iets van 16/18 uur per dag het helpt ook tegen vermoeidheid toch heb jij er ervaring mee? en wat voor voordelen voelde je?