Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Negaffa Saida Miri uit Tanger.

Pagina's : [1] 2 3 4

Intisar
03-09-2004, 11:29

Ik wil haar Inshaallah voor mijn bruiloft :verliefd: Ze rekent 500 euro per jurk wel prijzig maar je herkent jezelf niet meer terug. Maar nu is mijn vraag weet iemand hoelang van te voren je moet reserveren enzo?

Moeltazemaa
03-09-2004, 12:33
Origineel gepost door Intisar Ik wil haar Inshaallah voor mijn bruiloft :verliefd: Ze rekent 500 euro per jurk wel prijzig maar je herkent jezelf niet meer terug. Maar nu is mijn vraag weet iemand hoelang van te voren je moet reserveren enzo? Nee je herkent jezelf zeker niet meer waneer je 500 euro voor jurk betaalt die je toch maar een half uurtje draagt. :eek: 500 euro per jurk?De meeste nemen 3 a4 jurken. 4x500= 2000 :eek: :jammer:Geldverspilling.Overdrijven is ook een vak he.

Intisar
03-09-2004, 12:46
Nee 2 marokkaanse jurken en trouwjurk is meer dan zat:o

messa028
03-09-2004, 13:15
Hoi INtisar, Miri is inderdaad heel erg duur maar je moet haar volgens mij vooral zomers een half jaar van te voren boeken want zomers zit ze altijd vol,althans dat had mijn buurmeisje ook gedaan. groetjes en veel succes

Intisar
03-09-2004, 19:12

Half jaar van te voren. Dan mag ik snel een man zoeken:eek:

soennia83
05-09-2004, 18:37
Salaam alaikom, Ik heb Miri twee maal dit jaar meegemaakt en ze heeft zeker hele mooie jurken en wat prijs betreft iks ze wel prijzig, maar ze weet ook wat ze doet! Je moet echt duidelijke afspraken met haar maken van te voren, want bij ons zei ze dat het wel goed zou komen met de prijs en toen ze bij ons thuis kwam in tanger.... deed ze er een schepje bovenop ( als ze merkt dat de mense over een kapitaal beschikken). Ze vroeg 1500 euro voor 2 jurken met alles erop en eraan, maar ze heeft uiteindelijk maar 1000 euro gekregen! Maar ze is toppie, alleen vind ik dat de make- up wel wat minder mag! wasalaam p.s: het is overdreven als je zegt je moet haar ruim van te voren regelen.

beni_bouyachie
06-09-2004, 11:26
Vraag : Zijn die jurken van haar van goud gemaakt ofzo ??? En dr make up verandert die jou in Claudia shiffer ofsjo ??? YEah waghdi 500 euro per jurk en dat nog eens in marokko ook nog..

sweet_riffia19
06-09-2004, 11:51
heeft iemand haar nummer :confused: Alvast bedankt

Samira_C
06-09-2004, 14:10
Origineel gepost door Intisar Ik wil haar Inshaallah voor mijn bruiloft :verliefd: Ze rekent 500 euro per jurk wel prijzig maar je herkent jezelf niet meer terug. Maar nu is mijn vraag weet iemand hoelang van te voren je moet reserveren enzo? 500 euro per jurk :eek: nou sorry dat zal ik dus nooit van mijn leven doen. Dan besteedt ik het wel aan wat anders dat veel belangrijker is. Ik heb zelf een neggafa uit Nador genomen en hele proffesionele nou in totaal van 6 jurken + stoelen ben ik 700 euro kwijt en ik zag er erg mooi uit. Haar make up was gewoon niet te druk en haar jurken waren prachtig, die kwamen uit Rabat. Ga er maar goed over nadenken wat je allemaal met dat geld kan doen. P.S. Het is mijn mening. Groetjes Samira

soennia83
07-09-2004, 00:12
Origineel gepost door Samira_C 500 euro per jurk :eek: nou sorry dat zal ik dus nooit van mijn leven doen. Dan besteedt ik het wel aan wat anders dat veel belangrijker is. Ik heb zelf een neggafa uit Nador genomen en hele proffesionele nou in totaal van 6 jurken + stoelen ben ik 700 euro kwijt en ik zag er erg mooi uit. Haar make up was gewoon niet te druk en haar jurken waren prachtig, die kwamen uit Rabat. Ga er maar goed over nadenken wat je allemaal met dat geld kan doen. P.S. Het is mijn mening. Groetjes Samira Sooooo goedkoop!! Je hebt gelijk het is wel duur, maar jah de meeste mensen die haar nemen die hebben daar het geld wel voor...dus ze kunnen die paar duizend euro wel missen, geloof me! Maar voor de mensen die voor hun bruiloft moeten sparen, is zei inderdaad niet aan te raden! Maar goed, ieder zijn eigen keus wasalaam

Berberia83
07-09-2004, 16:00
Sorry ik weet waar ik mijn geld ga uitgeven. Absoluut niet aan een Nagafa in Marokko. Ik heb hier 3 jurken met alles erop en eraan voor E1100,-

warda18
07-09-2004, 18:27
mijn nicht gaat in marokko trouwen en ik zou drom graag haar nummer willen hebben! wie kan me helpen!!! ma3a salamaaa

messa028
07-09-2004, 20:17
Hoi warda ik zal m`n vriendin vragen zij heeft haar ook gehad groetjes Ahlam

miss_burberry
07-09-2004, 21:41
Origineel gepost door Intisar Ik wil haar Inshaallah voor mijn bruiloft :verliefd: Ze rekent 500 euro per jurk wel prijzig maar je herkent jezelf niet meer terug. Maar nu is mijn vraag weet iemand hoelang van te voren je moet reserveren enzo? Ik heb nog nooit van haar gehoord.. Misschien ook omdat ik niet uit die streek kom.. Maar ik vraag me af wat er zo speciaal is aan haar dat ze zoveel per jurk vraagt.. En of dat inclusief de 3meria enz is.. Wat heeft zij wat nergens anders te krijgen is.. Want als ze echt zo buitegewoon speciaal is.. Dan wil ik haar ook wel.. Als ze tenminste bereid is 2 uur te reizen :D Kan iemand die haar heeft meegemaakt me hier meer over vertellen.. :zwaai:

mimi_tangaouia
07-09-2004, 23:10

saida miri is een van de beste, zij kan je zo om toveren, en echt 500 is het waard voor zo een jurk die zij heeft, wat zij heeft kan je nergens anders krijgen alles is bij haar exclusief vooral de zinat del chamal zoals de shida is super mooi dat je er tranen van in je ogen krijgt

Pagina's : [1] 2 3 4