Bekijk originele versie : uitzendkracht help!
Sallam allikom,
Ik zit met een brandende vraag:
Mijn oma is overleden allah irahmou en wil graag naar marokko gaan ( naar mijn ouders die daar nog zijn). Maar ik heb afgelopen vrijdag een contract ondertekend bij een uitzendbureau Randstad, als Flexmedewerkster.
Nou wil ik aantstaande vrijdag naar marokko gaan inchallah alleen weet ik niet of ik daar recht op heb? Ga voor onbepaalde tijd.
Inchallah kunnen jullie me verder helpen want dit is mijn eerste ervaring met een uitzendbureau.
DUs help me graag verder.
SHoekran!!!
Smaragd.
03-11-2010, 21:02
Als het goed is wordt je via een uitzendbureau alleen betaald voor de tijd dat je daadwerkelijk gewerkt hebt. Je bouwt wel uren op, die je uitbetaalt zou kunnen krijgen, maar jij bent nog niet begonnen dus kun je ook niets opnemen. Mss kun je vragen of je contract wat later in kan gaan, alleen krijg je dan niet uitbetaald.
Gecondoleerd met je oma uiteraard, moge Allah haar een plekje in het paradijs schenken.
Als het goed is wordt je via een uitzendbureau alleen betaald voor de tijd dat je daadwerkelijk gewerkt hebt. Je bouwt wel uren op, die je uitbetaalt zou kunnen krijgen, maar jij bent nog niet begonnen dus kun je ook niets opnemen. Mss kun je vragen of je contract wat later in kan gaan, alleen krijg je dan niet uitbetaald.
Gecondoleerd met je oma uiteraard, moge Allah haar een plekje in het paradijs schenken.
shoekran, hier ben ik wat wijzer van geworden.
Ik ben de maandag begonnen en heb toen 3 uur gewerkt en daarna niet meer.
ik heb contact op genomen met mijn uitzendbureau. Het was geen enkel probleem om naar het buitenland te gaan. Ze wilden wel dat ik over 2 weken een mailtje stuur of ik daar nog ben.
Al hamdollilah dat ze er niet moeilijk over deden.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.