Bekijk originele versie : Bij Wie Mag Ik Uithuilen???
zien_tazaghine
03-09-2004, 09:41
:huil: Waarom voel ik mij misselijk ziek.......................
Niks gaat IN HET LEVEN ZOALS JE :huil: WIL onder alle omstandigheden elhamdoellilah...............NATUURLIJK........... ...................maar alles waar je op hoopt, wenst, droomt, waar je voor werkt......loopt gewoon in de sloot............................
Ik neem het leven altijd zoals het mij wordt aangeboden door ALLAH swt maar dat gaat niet altijd even makkelijk........
Koran lezen en veel bidden helpt natuurlijk ook maar..............soms heb ik wel een schouder nodig om op uit te huilen .......................bij wie mag ik uithuilen!!!
fatima_O
03-09-2004, 09:42
bij mij
tazaghiniagirl
03-09-2004, 09:46
bij mij....:verdriet:.....:verdriet:...
Mysticalia
03-09-2004, 09:48
:( kom maar zuster...
Soms zijn zaken mektaab, mean to be :(
Allah swt wilt je misschien van je zondes wassen en daarvoor moet een mens soms lijden Allahou A3lam...
Anas verhaalt dat de Boodschapper van Allah zei:
“Wanneer Allah het goede voor Zijn dienaar besloten heeft, versnelt Hij een bestraffing voor hem in deze wereld;
en wanneer Hij het slechte voor hem besloten heeft, haast Hij zich niet Zijn dienaar in deze wereld te straffen, maar wacht Hij tot de Dag des Oordeels om hem ter verantwoording te roepen.”
De Profeet zei ook:
“De grootte van een beloning is naar gelang de grootte van de beproeving;
en wanneer Allah de Verhevene van een volk houdt, stelt Hij hen op de proef. Voor hen die de beproeving blijgemoed doorstaan is het welbehagen van Allah; voor hem die er ontevreden mee is, is er de ontevredenheid van Allah.”
Overgeleverd door: At-Tirmidhi
tazaghiniagirl
03-09-2004, 09:50
...:maf:...
tazaghiniagirl
03-09-2004, 09:57
Origineel gepost door Grover
ja kom maar :stout:
ze wil troost... :p
Origineel gepost door tazaghiniagirl
ze wil troost... :p
:traan2: heb ik dat weer :hihi:
tazaghiniagirl
03-09-2004, 10:01
Origineel gepost door Grover
:traan2: heb ik dat weer :hihi:
...:maf2:....
Origineel gepost door zien_tazaghine
:huil: Waarom voel ik mij misselijk ziek.......................
Niks gaat IN HET LEVEN ZOALS JE :huil: WIL onder alle omstandigheden elhamdoellilah...............NATUURLIJK........... ...................maar alles waar je op hoopt, wenst, droomt, waar je voor werkt......loopt gewoon in de sloot............................
Ik neem het leven altijd zoals het mij wordt aangeboden door ALLAH swt maar dat gaat niet altijd even makkelijk........
Koran lezen en veel bidden helpt natuurlijk ook maar..............soms heb ik wel een schouder nodig om op uit te huilen .......................bij wie mag ik uithuilen!!!
Wallah ik begrijp je :( op dit moment ervaar ik dit ook. Kom gaan we samen huilen :(
sweetzorro
03-09-2004, 11:16
bij mij mag je ook uithuilen kom maar hoor maar bedenk wel hoe erg het ook met jou gaat er zijn altijd mensen bij wie het nog slechter gaat kijk maar naar irak
marocaan18
03-09-2004, 13:59
soms bij mij
coalitiegenoot
03-09-2004, 14:33
wat loop je te huilen jij idota get yah shit bij elkaar!!
Glimlachje
03-09-2004, 14:42
Origineel gepost door coalitiegenoot
wat loop je te huilen jij idota get yah shit bij elkaar!!
Jah!!! Zo kan het natuurlijk ook... :rolleyes:
Glimlachje
03-09-2004, 14:43
Moge Allah jou de kracht geven en sbar insha Allah... :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.