Bekijk originele versie : Gezocht: webmoderators voor bedrijf in Tanger
Beste mensen,
Wil jij werken in Tanger en spreek je Nederlands en/of Frans? Of ken jij iemand in Marokko die (een van) deze talen spreekt en graag wil werken in Tanger laat het ons dan gauw weten.
Het betreft de functie web-moderator voor een Belgische website, het is belangrijk om (basis) ervaring te hebben met de computer, dus weten hoe een computer werkt. Maar je hoeft geen ervaring te hebben als webmoderator. Je krijgt namelijk een training.
Ben je geinteresseerd, stuur me dan een PM.
Met vriendelijke groeten,
Salgaronline
Heb jij Familie, vrienden, kenissen in marokko die Frans spreken (en het liefst ook Nederlands)en om kunnen gaan met een computer, laat het ons dan gauw weten!
Beste mensen,
Wil jij werken in Tanger en spreek je Nederlands en/of Frans? Of ken jij iemand in Marokko die (een van) deze talen spreekt en graag wil werken in Tanger laat het ons dan gauw weten.
Het betreft de functie web-moderator voor een Belgische website, het is belangrijk om (basis) ervaring te hebben met de computer, dus weten hoe een computer werkt. Maar je hoeft geen ervaring te hebben als webmoderator. Je krijgt namelijk een training.
Ben je geinteresseerd, stuur me dan een PM.
Met vriendelijke groeten,
Salgaronline
Moet je in tanger gaan werken ??
en wat houdt web-moderator in ??
- het beheren van een forum ??
- of het onderhouden van een website ??
Meer info AUB..
Je werkt inderdaad in Tanger. Je werkt als webmoderator aan een Belgische site die vergelijkbaar is met marktplaats.nl
De taak is in feite, het controleren van de advertenties die op die site worden geplaatst. Hoe dat in zijn werk gaat leer je in een training die je zult krijgen. Je hoeft voor deze functie geen werkervaring te hebben. Wel moet je om kunnen gaan met een computer (basis). Ook dien je het Nederlands (het liefst ook Frans) te beheersen.
Soufyan_EL
03-11-2010, 21:40
Kun je niet gewoon in Nederland blijven. En ik weet zo'n beetje wat het hele vak inhoud. Heb er veel ervaring mee met een site.
Verdien je nog iets of wat?
mocro_taza
06-11-2010, 17:34
Wat verdient het precies om daar tewerken voor een 18 jarige?
die allee frans spreekt??
waar in Tanger is het ??
xXx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.