Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ...dromen....

MissCasa
20-12-2002, 10:27

dag mensen.. Als jullie iets raars dromen.. proberen jullie dan achter te komen wat het betekent... en waar kun je daar achter komen.. we hebben thuis wel een boek.. alleen arabisch... ik zou graag een nederlandse versie willen weten jullie waar ik die kan vinden ik heb overal gezocht maar ik kan m nergens vinden :( Geloven jullie erin als jullie de betekenis weten.. en komen julie dromen uit ..

FaDiKa
20-12-2002, 10:29
Bij www.walidin.com kun je gaan kijken wat de betekenis is van je dromen, ergens links in die balk staat; Dromen uitleg ofzo. Misschien dat je hier iets aan hebt....

naoual_tangawia
20-12-2002, 10:31
Origineel gepost door FaDiKa Bij www.walidin.com kun je gaan kijken wat de betekenis is van je dromen, ergens links in die balk staat; Dromen uitleg ofzo. Misschien dat je hier iets aan hebt.... dank je...ik ga nu effe gelijk kijken..... want je wil niet weten wat ik een tijdje terug heb gedroomd!!! echt scary...

MissCasa
20-12-2002, 10:34
chokraan meid... ik ga gelijk ff kijken.. ik vind het ook scarry

MissCasa
20-12-2002, 10:45

ik kom niet op Walidin.com hij geeft een fout melding..

SmoothScorpio
20-12-2002, 10:50
wat heb je gedroomt..??? ik had een paar weken ook een paar keer achter elkaar vreemde dingen gedroomd

naoual_tangawia
20-12-2002, 10:57
Origineel gepost door miss casablanca ik kom niet op Walidin.com hij geeft een fout melding.. ik ook niet :huilen: ons hoop geven....yek jij durft!!!

MissCasa
20-12-2002, 11:00
:huil: misschien is het walidin.nl

mgrba9
20-12-2002, 16:32
hou op met die onzin mensen... jullie gaan er toch niet in die onzin uitleg trappen??????????

Dreamlover
20-12-2002, 17:25
Origineel gepost door miss casablanca dag mensen.. Als jullie iets raars dromen.. proberen jullie dan achter te komen wat het betekent... en waar kun je daar achter komen.. we hebben thuis wel een boek.. alleen arabisch... ik zou graag een nederlandse versie willen weten jullie waar ik die kan vinden ik heb overal gezocht maar ik kan m nergens vinden :( Geloven jullie erin als jullie de betekenis weten.. en komen julie dromen uit .. He gurl Ik heb laatst ook erg eng gedroomd.. :rolleyes: En ik ging ook op zoek naar informatie (www.walidin.com) maar het was allemaal vaag, dus heb ik het op dit forum gevraagd.. MoslimaSaliha had toen met dit gereageerd, ik hoop dat je er wat aan hebt :) xxxx :verliefd: Dreamlover. --------------------------------------------------------------------------------------- De dood Levend In het graf Als de dromer zichzelf levend in het graf ziet zal hij gevangen worden genomen of hij zal zichzelf in moeilijke omstandigheden bevinden. Het eigen graf graven Als men droomt dat men zijn eigen graf graaft, betekent het dat men voor zichzelf een huis zal bouwen in die stad of op die plaats. Met de doden spreken Als de dromer droomt dat hij een dode iets vraagt over de omstandigheid waarin hij of lemand anders verkeert, is het antwoord van de dode waar tot het laatste woord — of dit nu goed of slecht is — want de dode persoon woont in een wereld van waarachtigheid (d.w.z. het hiernamaals) in tegenstelling tot de wereld van de leugen (d.w.z. deze wereld). Hij liegt dus niet, wat hij ook zegt. Een overleden persoon gelukkig zien Het zien van een overleden persoon in een goede omstandigheid, zoals gekleed zijn in witte of groene kleding terwijl hij slecht of goed nieuws geeft, betekent dat hij, de overledene, in vrede is en het goed heeft. Een overleden persoon ongelukkig zien Als men ziet dat de dode onder het stof is of zijn lichaam bedekt is met oude, verscheurde en versleten kleding of als hij boos is, betekent het dat hij in het hiernamaals niet vredig is. Als de dromer hem als ziek ziet, betekent het dat hij beladen onder zonden is. Voor de tweede maal sterven Als een overleden persoon gezien wordt terwijl hij opnieuw sterft en er huilen is zonder schreeuwen en rouwen, betekent het dat een familielid van hem zal trouwen en dat huwelijk zal hem grote vreugde brengen. Maar als er wel schreeuwen en huilen bij is betekent het dat een naaste verwant van hem zal overlijden. Een graf graven voor een overledene Als iemand droomt dat hij een graf graaft voor een bekende overledene, betekent het dat hij zowel in wereldse zaken als in religieuze zaken in zijn voetstappen zal volgen. Als hij onbekend voor hem is, zal hij doorgaan in een zaak waarin hij niet zal slagen. Bij het ontwaken van een nachtmerrie, moet je zeggen: A’uudhu bikalimaatil-laahittaammaati min ghadabihi wa ‘iqaabihi washarri ‘ibaadihi wamin hamazaatish shayaat ien Wa an yahduruun. Betekenis. Ik zoek mijn toevlucht bij de volmaakte woorden van Allah, tegen Zijn ongenoegen en bestraffing en tegen de slechte mensen en tegen de (kwade) ainfluisteringen van de duivels en tegen hun aanwezigheid Na een onplezierige droom, moet je zeggen: Alhamdulillaahi ‘alaa kulli haal. Betekenis: Allah zij onder alle omstandigheden geloofd Na een plezierige droom, moet je zeggen: Alhamdulil-laahil ladhie bini’matihie tatimmmus saalihaat. Betekenis: Geloofd zij Allah door Wie de zegeningen en goede zaken volbracht worden. Incha allah weet je nu voldoende.

Dreamlover
20-12-2002, 17:27
Ben er vergeten bij te zeggen.. Het gaat om een droom waar iemand bij overlijd.. ;) Koesya :zwaai:

MissCasa
23-12-2002, 10:11
he dream lover... bedankt

Lady_moi
23-12-2002, 10:14
al-walideen ofzoiets

MissCasa
23-12-2002, 10:33
Origineel gepost door lady_moi al-walideen ofzoiets is het al-walideen.com... :confused: