Bekijk originele versie : Vrouw keert terug naar terroristen in school
Vrouw keert terug naar terroristen in school
BESLAN - Een vrouw die met een baby in de arm donderdag de school in Beslan verliet waar terroristen meer dan driehonderd mensen gijzelen, is later teruggkeerd naar het schoolgebouw.
Ze had de baby in haar zorg, maar het was niet haar kind. Haar kinderen waren nog steeds binnen, in macht van de gijzelnemers die het schoolgebouw woensdag overvielen. De vrouw ging daarom weer terug het gebouw in, nadat ze de baby had overgedragen. Dit hebben de autoriteiten in Beslan bevestigd.
Donderdag lieten de gijzelnemers vijftien zeer jonge kinderen en elf vrouwen gaan.
Moederliefde is heel sterk. Wat een dappere vrouw en lieve moeder.
FAITHLESS
03-09-2004, 10:19
Die vrouw zal de ogen van sommige gijzelaars zeker openen .
FAITHLESS
03-09-2004, 10:34
Origineel gepost door LaReconquista
In welk opzicht ?
Of bedoel je misschien de gijzelnemers ? Ik denk niet dat die zich veel aan haar daad gelegen zullen laten liggen. Aan het gebruikte geweld tot nu toe kan je zien dat hun intenties liggen bij zoveel mogelijk slachtoffers.
Sorry gijzelnemers bedoel ik .
Natuurlijk zal het niet veel uitmaken , maar ik denk dat er toch wel een aantal van die gasten toch achter hun oren zal krabben .
Niet dat ze dan in verzet komen tegen hun kameraden.
Dat is het zelfde als een militair na te zijn uitgezonden naar een oorlogs gebied , zich achter de oren zal krabben en denken dat het een vuile oorlog is .
In dit opzicht moet je mijn uitspraak zien.
FAITHLESS
03-09-2004, 10:48
Sommige gebeurtenissen in het leven van een mens , maken je tot een 'robot ' LaRecon.
Dan is je eigen leven ondergeschikt aan het te streven doel .
Deze mensen hebben niets te verliezen , ze hebben alles al verloren . Deze mensen zijn , deze mensen zijn , tja deze mensen moeten stoppen met hun aktie .
Origineel gepost door luister
Zoiets valt ook te zeggen over de Russen in tsjetsenie!
Je bedoelt de russische regering. Niet de russen. Die hebben zelf ook niets te zeggen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.