Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : denken jullie ook weleens aan zelfmoord plegen

Pagina's : [1] 2

LZN
20-12-2002, 09:54

Soms zit je echt in een voor jouw gevoel veel te diepe dip. Soms zit je in zo'n grote penarie, dat je denkt dat je er niet meer uit kunt komen. Soms is het echt zooooooooo eeeeeerrrrrrrruuuuuuugggg, dat je denkt, hier kan ik echt niet meer tegen, ik wil dood! En dan maar hopen dat Allah mij dit zal vergeven. Hebben jullie dat weleens?.

minora
20-12-2002, 09:57
nne, wil dat ook nooit mee maken ook :)

naoual_tangawia
20-12-2002, 10:04
Gelukkig niet nee.....wat erg hoor!!!

MissBlaBla
20-12-2002, 10:05
Yep, been there too... BlaBla

MissCasa
20-12-2002, 10:42

gelukkig niet.. Het is be3da haram.. ik hoop dat allah je zal vergeven.. Naar regen komt zonneschijn... denk daar aan.. :zwaai:

Drugsdealer
20-12-2002, 10:44
Als ik Sharon of Bush kan doden dan denk ik wel aan zelfmoord hoor! Geen probleem!

SmoothScorpio
20-12-2002, 10:51
Origineel gepost door suhela25 Soms zit je echt in een voor jouw gevoel veel te diepe dip. Soms zit je in zo'n grote penarie, dat je denkt dat je er niet meer uit kunt komen. Soms is het echt zooooooooo eeeeeerrrrrrrruuuuuuugggg, dat je denkt, hier kan ik echt niet meer tegen, ik wil dood! En dan maar hopen dat Allah mij dit zal vergeven. Hebben jullie dat weleens? nope

Itsjustme
20-12-2002, 12:21
meid iedereen h eeft zo zn ups en downs en soms denken we dat we alleen downs hebben en we het niet meer aan kunnen dat is Siatan die in je oor fluister en omdat, we er niet bij stil staan als allah ons iets goeds/leuks geeft /brengt of voor ons doet we denken het is normaal inplaats van dankbaar te zijn maar meid denk aan mensen die niks hebben en zelfmoord is haram dat weet je ook wel Allah heeft je op deze aarde gezet en alleen hij heeft het recht om je er weer van af te nemen . Als jij zegt dat je het niet meer aan kan hoe zal hel dan voor je zijn???? en dat wil je de mensen toch niet aandoen van je zoveel houd en die van jou houden en ook weet ik dat sommige mensen het niet altijd laten blijken maar ze doen het op hun eigen manier meid zet het aub uit je hoofd!! ok??? denk aan de leuke dingen en wat je allemaal in je leven hebt en thnx god xxjess me

SweetRose
20-12-2002, 12:25
pfff echt in de penarie gezeten..ok maar zelfmoord..laista..als je zo'n gedachte hebt..dan is het al wel een serieus probleem hé!!. maaar erover praten helpt.. als je een luisterend oor nodig hebt..ik luister graag... :zwaai:

PerfectTangawia
20-12-2002, 12:37
Origineel gepost door suhela25 Soms zit je echt in een voor jouw gevoel veel te diepe dip. Soms zit je in zo'n grote penarie, dat je denkt dat je er niet meer uit kunt komen. Soms is het echt zooooooooo eeeeeerrrrrrrruuuuuuugggg, dat je denkt, hier kan ik echt niet meer tegen, ik wil dood! En dan maar hopen dat Allah mij dit zal vergeven. Hebben jullie dat weleens? NO WAYYYYYYYYYYY .. gelukkig niet zeg... maar het is haram om een zelf een einde aan je leven te maken he... dus als je erover denkt om het te doen.. NIET DOEN.....MISSCHIEN VOEL JE JE NU ZO. MAAR NIET ALTIJD HET GAAT WEL WEG.. TANGAWIA

marocanie
20-12-2002, 21:57
ik weet precies wat je bedoelt meid heb het zelf eens geprobeerd maar ben er acter gekomen dat het toch niets helpt

nomedia
20-12-2002, 22:06
Origineel gepost door suhela25 Soms zit je echt in een voor jouw gevoel veel te diepe dip. Soms zit je in zo'n grote penarie, dat je denkt dat je er niet meer uit kunt komen. Soms is het echt zooooooooo eeeeeerrrrrrrruuuuuuugggg, dat je denkt, hier kan ik echt niet meer tegen, ik wil dood! En dan maar hopen dat Allah mij dit zal vergeven. Hebben jullie dat weleens? PARDON :huil: Doe de satan geen plezier. :iblies:

mziwna1
20-12-2002, 22:13
ik heb ook genoeg shit aan me hoofd dat ik soms denk dat ik er niet meer uit kom maar zelfmoord is wel het laatste waar ik aan denk je moet gewoon sterk blijven en geloven dat het allemaal goed komt soms denk ik als ik zo erg in een dip zit dat het nooit meer goed komt maar vaak komt het wel goed maar denk aan de gedachte in het hiernamaals dan denk ik niet dat je het kan succes

al_hamka
20-12-2002, 22:14
Nou uhhh ik heb er eigenlijk nog nooit aan gedacht... Laten we het zo houden :) ** SouSou ** :zwaai:

Pagina's : [1] 2