Bekijk originele versie : HIJ getrouwd met ander in MAROKKO
Salam mensen,
Wat zouden jullie doen als je er achter komt dat de liefde van je leven je bedriegt! Mijn liefde blijkt namelijk afgelopen zomer te zijn gaan trouwen met zijn nicht in Marokko. Hij zegt gedwongen te zijn door zijn familie en dat hij haar dus niet wil en alleen maar mij wil (zehma).....
Maar ik heb van een meisje gehoord (die ik dus totaal niet ken) dat hij verloofd blijkt te zijn met een meisje in NL! Hij heeft me al die tijd voorgelogen en nu weet ik dus niet of hij getrouwd of verloofd is!!
Wat zouden jullie doen als je te horen krijgt dat je relatie van 9 maanden helemaal niets voorstelt en dat je partner je al die tijd voorgelogen heeft??? We wilden zehma gaan trouwen en ik d8 dat hij serieus was/is met mij, maar dat blijkt dus achteraf helemaal niet zo te zijn.....
Liefs,
:zwaai:
lalla_fatima147
02-09-2004, 23:34
vergiffenis vragen aan Allah en Allah vragen je te helpen door deze moeilijke periode
1 woord: DUMPEN!!!
jasmina :zwaai:
lalla_fatima147
02-09-2004, 23:35
ik denk dat als hij gaat trouwen hij haar al heeft gedumpt niet??
Origineel gepost door lalla_fatima147
ik denk dat als hij gaat trouwen hij haar al heeft gedumpt niet??
Nee volgens mij heeft hij haar niet gedumpt, hij zegt toch dat hij gedwongen is door zijn familie :confused:
jasmina
Hij heeft me nie gedumpt, hij wil verder met mij!! Tenminste dat zegt hij, maar k heb geen zin in een relatie die niet op eerlijkheid berust! Maar hij doet net alsof er niets aan de hand is... Wallah, ik begrijp er niets meer van....
lalla_fatima147
02-09-2004, 23:42
en dat als hij gaat trouwen??
ik zou mss eerst eens zien of wat die meid je vertelde wel waar is misschien is ze jaloers of zo?
of doet hij het express misschien zoekt hij een reactie van je? dat je hem zegt dat je ookmet hem verder wil? kan toch?
Origineel gepost door wassila
Salam mensen,
Wat zouden jullie doen als je er achter komt dat de liefde van je leven je bedriegt! Mijn liefde blijkt namelijk afgelopen zomer te zijn gaan trouwen met zijn nicht in Marokko. Hij zegt gedwongen te zijn door zijn familie en dat hij haar dus niet wil en alleen maar mij wil (zehma).....
Maar ik heb van een meisje gehoord (die ik dus totaal niet ken) dat hij verloofd blijkt te zijn met een meisje in NL! Hij heeft me al die tijd voorgelogen en nu weet ik dus niet of hij getrouwd of verloofd is!!
Wat zouden jullie doen als je te horen krijgt dat je relatie van 9 maanden helemaal niets voorstelt en dat je partner je al die tijd voorgelogen heeft??? We wilden zehma gaan trouwen en ik d8 dat hij serieus was/is met mij, maar dat blijkt dus achteraf helemaal niet zo te zijn.....
Liefs,
:zwaai:
Tja, dat krijg je ervan als je haramrelaties aangaat. Denk je dat Allah zulke relaties goedkeurt en ze ook nog eens gaat zegenen?
Sorry, maar ik heb geen enkel medelijden met jou. Niemand heeft jou gedwongen om een haramrelatie te nemen. En dus Allah te ongehoorzamen. En dus naar sjataan te luisteren.
Nee meid, hij zegt zelf dat hij afgelopen zomer getrouwd is met zijn nicht! En dat meisje is niet jaloers, want ze is een familie-lid van hem!
Maar ik ben gewoon achter veel dingen gekomen en hij blijkt gewoon over de kleinste dingen gelogen te hebben terwijl ik altijd heel eerlijk ben geweest tegen hem en echt d8 dat hij de WARE was...
Maar nu vraag ik me af of ik zijn verloofde/vrouw moet inlichten, maar de kans is groot dat ik allerlei scheldwoorden naar mijn hoofd krijg geslingerd!! Dat wil ik dus voorkomen! Maar ze heeft het recht om te weten wat voor een iemand hij eigenlijk is...
Toch???!!!
KLeInDuImPjE
02-09-2004, 23:53
Lieverd lijkt me geen leuke situatie maar het enigste wat ik je kan aanraden is proberen de waarheid te achterhalen indien je zeker bent dat hij getrouwd is dat weet je wat je doen staat. Is hij niet getrouwd dan zou ik hem gewoon erop wijzen dat als hij echt van je houd gewoon de stap moet nemen om bij je thuis te komen om veel problemen te verkomen...wat je ook doet ik wens je daarbij veel sterkte en hopelijk kom je eruit met niet al te veel pijn...
Dikke kus
lalla_fatima147
02-09-2004, 23:54
zou ik zelfs de moeite niet voor nemen ik denk dat dit vaker voorkomt dat ze het meisje mooie praatjes rond de oren slingeren ze gelooft hem en is helemaal eerlijk met hem terwijl hij later met een ander trouwt
als hij verder wilt met jou zet hem dan voor het blok ofwel kiest hij ou ofwel haar de rest zal dan wel duidelijk zijn
Origineel gepost door Najib26
Tja, dat krijg je ervan als je haramrelaties aangaat. Denk je dat Allah zulke relaties goedkeurt en ze ook nog eens gaat zegenen?
Sorry, maar ik heb geen enkel medelijden met jou. Niemand heeft jou gedwongen om een haramrelatie te nemen. En dus Allah te ongehoorzamen. En dus naar sjataan te luisteren.
Kijk, voor mij was het geen haramrelatie! Ik wilde hem alleen leren kennen en heb ook tegen gezegd dat het tijd was (na 9 maanden) om te trouwen. Ik wil alles op een HALAL-manier doen! Maar waarom geen medelijden???
Hij heeft gespeeld met mijn gevoelens en ook mijn eerlijkheid! Dat is toch geen manier om met iemand om te gaan?? Hier heb ik niet om gevraagd, het enige wat ik wilde: is hem leren kennen en dan gewoon trouwen! Ik en heel veel meisjes gaan een relatie aan met een jongen met de bedoeling te gaan TROUWEN.... Je kunt alvorens niet weten dat die jongen je gaat belazeren toch????!!!
Origineel gepost door lalla_fatima147
zou ik zelfs de moeite niet voor nemen ik denk dat dit vaker voorkomt dat ze het meisje mooie praatjes rond de oren slingeren ze gelooft hem en is helemaal eerlijk met hem terwijl hij later met een ander trouwt
als hij verder wilt met jou zet hem dan voor het blok ofwel kiest hij ou ofwel haar de rest zal dan wel duidelijk zijn
Ja, dat heb ik al tegen hem gezegd! Of hij kiest mij of voor haar... Hij zegt ook voor mij te kiezen, maar hoe lang moet ik dan wachten op de scheidingspapieren??? Hij wil nog niet trouwen zegt hij.... Dus, ik heb geen zin om nog 2 of 3 jaar te wachten!!!
lalla_fatima147
03-09-2004, 00:00
hoezo hij wil nog niet trouwen? ik ken eventjes niet volgen en wat ik bedoelde is niet direct trouwen hij kan toch al beginnen met je hand te komen vragen als hij dit niet wil jah dan weet je wat er je te w8e staat
ja, je hebt gelijk lalla_fatima!! Hij wil niet om mijn hand komen vragen! Maar dat komt waarschijnlijk omdat hij dus nu getrouwd is! Maar moet ik nu zijn vrouw/verloofde inlichten of niet????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.