Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Af*trekken is slecht

Nz_lr
20-12-2002, 05:32

Ongeveer 99% van de jongens trekt zich regelmatig af. ik wil jullie een goede advies geven: Als je later een goede huwelijkrelatie wilt hebben met je vrouw en haar perfect kunnen bevredigen trek je dan niet elke dag af. 1 tot 2 keer per week is het goed voor je balans maar meer dan dat is het gewoon slecht. Later zul je niet goed kunnen presteren met je vrouw en dat zal voor veel stress binnen je relatie kunnen zorgen.

SmoothScorpio
20-12-2002, 08:53
Hahahahaha...thankz voor de info!.....denk ik...:confused:

grendel
20-12-2002, 09:21
Origineel gepost door Nz_lr Ongeveer 99% van de jongens trekt zich regelmatig af. ik wil jullie een goede advies geven: Als je later een goede huwelijkrelatie wilt hebben met je vrouw en haar perfect kunnen bevredigen trek je dan niet elke dag af. 1 tot 2 keer per week is het goed voor je balans maar meer dan dat is het gewoon slecht. Later zul je niet goed kunnen presteren met je vrouw en dat zal voor veel stress binnen je relatie kunnen zorgen. :lol: :lol: :hoera: :maf3: :melig2: :melk: :stout: :lol: Spreek je uit ervaring of zo :D

Nz_lr
20-12-2002, 11:09
Zelf spreek ik niet uit eigen ervaring, maar wel een vriend van mij heeft het moeilijk met zijn huwelijk omdat hij hem daardoor niet omhoog kan krijgen. snappie allemaal...??? dus AF AF afblijven en laat hem met rust. genieten komt later wel.

aziza20
20-12-2002, 11:26

ik denk dat jullie jongens gewoon moeten vasten gewoon een goed advies

yasminne
20-12-2002, 11:29
Haham, ik vind deze echt goed, heb nu wel medelijden met die gozers msaken geen snelle pleziertje meer

mimi_tangaouia
20-12-2002, 11:55
het is ook haram