Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ANTISEMITISME en SCHIJNHEILIGHEID in de Nederlandse samenleving?

Pagina's : [1] 2 3

MELILLENSE
02-09-2004, 21:58

Aangezien vele ongelovigen dit toch nooit zouden geloven van een moslim, ziehier het relaas van een jood die zich ernstige zorgen maakt om de schijnheiligheid van de Nederlandse samenleving; een homosexueel mag zich openlijk bevredigen op parades en een besneden Somalische vrouw mag in alle vrijheid haar gal spuwen op de moslimgemeenschap, maar de joodse medemens ten volle accepteren (alsook zijn semitisiche broeder) zoals ie is, met behoud van zijn eigen identiteit, wordt langzaam maar zeker een schaars gegeven. Antisemitisme en schijnheiligheid in de Nederlandse samenleving In de serie: "Post Holocaust and Anti-Semitism" heeft Manfred Gerstenfeld een artikel geschreven over het antisemitisme en de schijnheiligheid in de Nederlandse samenleving van tegenwoordig. Een korte samenvatting: In een Europees rapport over het antisemitisme werd Nederland , in het verleden bekend als een staat waar antisemitisme weinig betekenis had, beschouwd als een van Europa s leidende landen in dit soort racisme . Verbaal en gewelddadig antisemitisme in Nederland zijn tegenwoordig waarschijnlijk heviger dan op enig ander moment gedurende de laatste twee eeuwen, met uitzondering van de Duitse bezettingsjaren. Tolerantie jegens onverdraagzaamheid is karakteristiek voor Nederland. Het percentage van misdaden waartegen een vervolging wordt ingezet is te laag om het te definieren als een rechtstaat. De ontwikkeling van antisemitisme en anti-Israelisme zijn indicatief in ruimere zin voor ontwikkelingen in de Nederlandse samenleving. Ten gevolge van het relatief hoge misdaadpercentage binnen de Marokkaanse gemeenschap in Nederland, gekoppeld aan de internationale Arabische antisemitische haatpropaganda, vormen joden gewilde doelen voor het gedrag van racisten uit deze gemeenschap. In het zogenaamd tolerante Nederland proberen joden vaak hun joodse identiteit te verbergen. Leidende joodse figuren vertellen in de Nederlandse media de bedreigingen en beledigingen die ze ondergaan als ze in het openbaar een keppeltje dragen. Vele Nederlanders -politici en ook anderen- weigeren te erkennen dat zich onder leidende figuren en leden van minderheidsgroepen, zoals de Nederlandse Marokkanen, extreme racisten bevinden. Op verschillende niveaus in Nederland bestaat er een discriminerende houding t.o.v. Israel. Verslaggeving in de media is vaak bevooroordeeld. Op politiek terrein zijn discriminerende houdingen t.o.v. Israel ook buiten de linkse kringen te bespeuren. Onder de hypocriete Nederlandse politici in de grote partijen bevinden zich de voormalige leider van de PvdA, Ad Melkert, en de Christen-Democratische Minister van Buitenlandse Zaken, Bernard Bot. Vele Nederlandse critici van Israel bewaren het stilzwijgen over het falen van het eigen land volgens de criteria die zij aan Israel wensen op te leggen. Deze structurele Nederlandse hypocrisie kwam duidelijk tot uiting in de houding voor, tijdens en na, de massamoord in Srebrenica. De onbekwaamheid, het gebrek aan verantwoordelijkheid en de nalatigheid van Nederland heeft de omvangrijkste slachting na de Holocaust in Europa mede mogelijk heeft gemaakt. De belangrijkste elementen van de Nederlandse samenleving -waaronder de regering, het parlement, het leger, de media en de intellectuelen- hebben langdurig de onderliggende problematiek van de Srebrenica-affaire op een laag pitje gehouden. Kritiek op deze dramatische tekortkoming van Nederland was veel milder dan de veelvuldige Nederlandse kritiek op Israel. Er zijn nog meer redenen om het positieve beeld van de Nederlandse houding t.o.v. de joden bij te stellen. Zo heeft de Nederlandse regering nog steeds niet erkend dat het Nederlandse ambtenarenapparaat de voorbereidingen voor de moord van joden door de Duitsers tijdens de Holocaust massief heeft ondersteund . De regering geeft ook nog steeds een vertekend beeld van de na-oorlogse discriminatie tegen joden in Nederland. Manfred Gerstenfeld is voorzitter van de Raad van Beheer van het Jerusalem Center for Public Affairs. De volledige engelse tekst van dit essay is te lezen op de website van het Jerusalem Center for Public Affairs Bron: www.joods.nl Nederland verrechts en de onverdraagzaamheid neemt toe...maar Nederland gaat nog een stapje verder; zij laat openlijk toe dat enkele rechtse lieden, blank én zwart, tweedracht zaaien tussen de moslimgemeenschap en de joodse gemeenschap door moslims aan te wijzen als de schuldigen teneinde hun eigen wederoplevende haat en onverdraagzaamheid jegens het volk Israels te verbergen. Op schijnheilige wijze tracht Nederland een waanbeeld te creëren door te veinzen dat ze oprecht bekommerd is om het welzijn van de joden op haar grondgebied: om dit doel te bereiken doet ze er alles aan om moslims te stigmatiseren door hen overal en altijd als probleemgroep binnen de samenleving af te schilderen. Het bruine gedachtengoed van weleer leeft kennelijk nog steeds - in latente vorm weliswaar - bij vele blanke Nederlanders. Voor de verandering zijn het nu eens niet de woorden van ondergetekende, die toch niet geaccepteerd worden door vele ongelovigen op dit forum, maar woorden van een jood... Wat denken jullie? Spreekt deze joodse mens de waarheid en trapt hij op het vergane kommuniezieltje van velen onder jullie, of liegt hij dat hij zwart ziet en beschouwen jullie hem als een judas? MELILLENSE :belgie:

amina01
02-09-2004, 22:03
Origineel gepost door MELILLENSE Aangezien vele ongelovigen dit toch nooit zouden geloven van een moslim, ziehier het relaas van een jood die zich ernstige zorgen maakt om de schijnheiligheid van de Nederlandse samenleving; een homosexueel mag zich openlijk bevredigen op parades en een besneden Somalische vrouw mag in alle vrijheid haar gal spuwen op de moslimgemeenschap, maar de joodse medemens ten volle accepteren (alsook zijn semitisiche broeder) zoals ie is, met behoud van zijn eigen identiteit, wordt langzaam maar zeker een schaars gegeven. Nederland verrechts en de onverdraagzaamheid neemt toe...maar Nederland gaat nog een stapje verder; zij laat openlijk toe dat enkele rechtse lieden, blank én zwart, tweedracht zaaien tussen de moslimgemeenschap en de joodse gemeenschap door moslims aan te wijzen als de schuldigen teneinde hun eigen wederoplevende haat en onverdraagzaamheid jegens het volk Israels te verbergen. Op schijnheilige wijze tracht Nederland een waanbeeld te creëren door te veinzen dat ze oprecht bekommerd is om het welzijn van de joden op haar grondgebied: om dit doel te bereiken doet ze er alles aan om moslims te stigmatiseren door hen overal en altijd als probleemgroep binnen de samenleving af te schilderen. Het bruine gedachtengoed van weleer leeft kennelijk nog steeds - in latente vorm weliswaar - bij vele blanke Nederlanders. Voor de verandering zijn het nu eens niet de woorden van ondergetekende, die toch niet geaccepteerd worden door vele ongelovigen op dit forum, maar woorden van een jood... Wat denken jullie? Spreekt deze joodse mens de waarheid en trapt hij op het vergane kommuniezieltje van velen onder jullie, of liegt hij dat hij zwart ziet en beschouwen jullie hem als een judas? MELILLENSE :belgie: Salaam aleikoem, Een koshere jood, Chapeau voor geplaatste artikel, Ma3a salaama,

FAITHLESS
02-09-2004, 22:09
Elke Jood is naar mijn mening een Judas of zal dat nog worden. Ik ken die hele Manfred niet , maar denk zelf dat hij deel uitmaakt van de propaganda machine van Israel. En Israel kennende zal het niet nalaten om ook bondgenoten te kleineren. Want ze weten dat bv Nedreland nog steeds met een trauma zit uit de WOII . En zodoende Israel toch blijft steunen , nomather what.

Hoogervorst
02-09-2004, 22:14
Frappant dat er hier op marokko.nl een bron komt, die meldt dat de Nederlandse media bevooroordeeld over Israël spreekt maar ditmaal dus anti-Israëlisch. Hij heeft gelijk dat er te weinig is gedaan door de Nederlandse overheid om kleinere minderheden te beschermen. Puur omdat ze te weinig in aantal zijn om stemmen te halen en te rijk om te als zieligerds te bestempelen.

ElAlamein
02-09-2004, 22:26

Dat een persoon uit BELGIE, met Marokkaanse roots, het lef heeft Nederlanders uit te maken voor schijnheiligen is volgens mij het toppunt van schijnheiligheid! Onze jodenhater en schijnheiligheidsdeskundige is nog in staat, op 1 van zijn schaarse tochtjes buiten de veiligheid van zijn werkkamer, Nederlandse bodem te betreden, er een drol van een Nederlander te bemachtigen, om die thuis op zijn gemak te ontleden, en op schijnheiligheid en stank te onderzoeken! De resultaten publiceert Goebbels dan hier op Marokko.nl, om zich in te likken bij zijn soortgenoten. Het wordt eens tijd, dat meneer een Marokkaanse drol ontleed, en vast stelt, dat deze in schijnheiligheid, en ongerechtigheid, en stank, zeker niet onderdoet voor het produkt van Nederlandse bodem!

Perez
02-09-2004, 22:27
Het zal best wel kloppen of een kern van waarheid inzitten. Ik weet daar te weinig van om er een juist oordeel over te kunnen geven. Maar sowieso geloof ik niet in de volmaaktheid van een land / volk / (geloofs)groep / cultuur. Dus ik geloof ook niet dat de geschiedenis van nederland onbevlekt is. Wat voor mij veel zwaarder weegt is dat ik zelf veel te veel struikel in de rechtvaardigheid. Daar houdt ik me liever mee bezig. Geschiedenis is voor mij om weg te dromen bij een beeld vormen hoe het hier vroeger zou zijn geweest. En het kan dingen verklaren die nu gebeuren. Maar verder leef ik in het nu en zie ik de fouten in de geschiedenis als een waarschuwing om niet weer in die fout te vervallen.

MELILLENSE
02-09-2004, 22:38
Origineel gepost door ElAlamein Dat een persoon uit BELGIE, met Marokkaanse roots, het lef heeft Nederlanders uit te maken voor schijnheiligen is volgens mij het toppunt van schijnheiligheid! Onze jodenhater en schijnheiligheidsdeskundige is nog in staat, op 1 van zijn schaarse tochtjes buiten de veiligheid van zijn werkkamer, Nederlandse bodem te betreden, er een drol van een Nederlander te bemachtigen, om die thuis op zijn gemak te ontleden, en op schijnheiligheid en stank te onderzoeken! De resultaten publiceert Goebbels dan hier op Marokko.nl, om zich in te likken bij zijn soortgenoten. Het wordt eens tijd, dat meneer een Marokkaanse drol ontleed, en vast stelt, dat deze in schijnheiligheid, en ongerechtigheid, en stank, zeker niet onderdoet voor het produkt van Nederlandse bodem! Nu nog inhoudelijk reageren, Wolfowitz...dit gaat niet over dissectie van nationale excrementen, maar over joden in Nederland en het (verdoezelde) feit dat ze niet van harte welkom zijn voor vele Nederlanders. MELILLENSE :belgie:

MELILLENSE
02-09-2004, 22:40
Origineel gepost door amina01 Salaam aleikoem, Een koshere jood, Chapeau voor geplaatste artikel, Ma3a salaama, Wa alaikoum salaam amina01 Djazaka'Allah. Ma3a salama. MELILLENSE :belgie:

Hoogervorst
02-09-2004, 22:43
Origineel gepost door MELILLENSE Nu nog inhoudelijk reageren, Wolfowitz...dit gaat niet over dissectie van nationale excrementen, maar over joden in Nederland en het (verdoezelde) feit dat ze niet van harte welkom zijn voor vele Nederlanders. MELILLENSE :belgie: Maar dat lees ik niet. Ik lees dat de Nederlandse overheid een lakse houding heeft om de joden als minderheid te beschermen. Ik lees nergers dat de blanke autochtone Nederlanders de joden haat.

ElAlamein
02-09-2004, 22:54
Origineel gepost door MELILLENSE Nu nog inhoudelijk reageren, Wolfowitz...dit gaat niet over dissectie van nationale excrementen, maar over joden in Nederland en het (verdoezelde) feit dat ze niet van harte welkom zijn voor vele Nederlanders. MELILLENSE :belgie: voor iemand die beweert heeft, dat ELKE JOOD zijn medemens een dolkstoot in de rug geeft, als die jood daartoe de kans heeft, " en dan als een dief in het nachtelijk duister verdwijnt", verbaast het mij, dat je nu weer een jood ten tonele brengt om jou stelling te bewijzen. Mensen die je niet vertrouwt, moet je ook niet erbij halen, om jouw gelijk te halen, vind ik, biezonder schijnheilig van je, Sensemila! Vooral, als het eigenlijk je bedoeling is, hiermee aan te tonen dat nederlanders een hekel hebben aan moslims! Voorwaar een steek in de rug van heel wat Nederlanders, en TOCH zeg ik niet dat " moslims iedereen een steek in de rug geven, en dan schielijk in hun priveruimte verdwijnen, om de volgende lasterende topic, en dolksteek te bedenken! Jij doet dat keer op keer, en ik begrijp niet, dat jij zelf niet begrijpt, dat deze manier van zwart maken alleen maar heel destruktief werkt! Is het duidelijk zo? neem nog ff een hijs van je Sensemila, hetgeen betekent, wiet zonder zaad! En droom zachtjes over je haat! En waar dat vandaan komt. Zou het niet zijn, uit frustratie, en het Rijk der Duisternis, dat zoals je als ingewijde weet, Satanisch is, en zeker geen goede leidraad is!

MELILLENSE
02-09-2004, 23:09
Origineel gepost door ElAlamein voor iemand die beweert heeft, dat ELKE JOOD zijn medemens een dolkstoot in de rug geeft, als die jood daartoe de kans heeft, " en dan als een dief in het nachtelijk duister verdwijnt", verbaast het mij, dat je nu weer een jood ten tonele brengt om jou stelling te bewijzen. Mensen die je niet vertrouwt, moet je ook niet erbij halen, om jouw gelijk te halen, vind ik, biezonder schijnheilig van je, Sensemila! Vooral, als het eigenlijk je bedoeling is, hiermee aan te tonen dat nederlanders een hekel hebben aan moslims! Voorwaar een steek in de rug van heel wat Nederlanders, en TOCH zeg ik niet dat " moslims iedereen een steek in de rug geven, en dan schielijk in hun priveruimte verdwijnen, om de volgende lasterende topic, en dolksteek te bedenken! Jij doet dat keer op keer, en ik begrijp niet, dat jij zelf niet begrijpt, dat deze manier van zwart maken alleen maar heel destruktief werkt! Is het duidelijk zo? neem nog ff een hijs van je Sensemila, hetgeen betekent, wiet zonder zaad! En droom zachtjes over je haat! En waar dat vandaan komt. Zou het niet zijn, uit frustratie, en het Rijk der Duisternis, dat zoals je als ingewijde weet, Satanisch is, en zeker geen goede leidraad is! Wolfowitz, Je verwart zionisme met judaïsme, wat gelijk ook verklaart dat je zaken verkeerd interpreteert en daardoor ondergetekende volledig foutief inschat: nergens heeft hij ooit beweerd dat hij joden niet vertrouwt, dat is wat jij er van maakt om je steeds met onderbuikgevoelens reageert. Maar om even terug te komen op deze topic - want daar gaat deze discussie uiteindelijk over - wat vind jij van de verklaring van deze joodse medemens; vertelt hij de waarheid of liegt hij? Vind je dat hij je een mes in de rug plant, of zeg je dat hij een vrome en vredelievende mens is? MELILLENSE :belgie:

MELILLENSE
02-09-2004, 23:26
Origineel gepost door Hoogervorst Maar dat lees ik niet. Ik lees dat de Nederlandse overheid een lakse houding heeft om de joden als minderheid te beschermen. Ik lees nergers dat de blanke autochtone Nederlanders de joden haat. Dat lees je niet, of dat wil je niet lezen, Hoogervorst? De Nederlandse overheid bestaat hoofdzakelijk uit Nederlandse, blanke autochtone Nederlanders die er voor moeten zorgen dat alle staatsburgers beschermd worden door dezelfde wetten...jammer genoeg gebeurt dat niet omdat er om één of andere reden nog steeds de wil niet bestaat om joden ook écht te aanzien als volwaardige burgers. Niet openlijk natuurlijk omdat het ethisch niet verantwoord is, maar onderhuids leeft de afkeer voor joden bij veel Nederlanders nog steeds... Overigens gaat je bewering dat de Nederlandse overheid niet opkomt voor minderheden omwille van beperkte aantallen of rijkdom, niet op: om moslims in Nederland op allerhande manieren hen het leven zuur te maken, daar hapt de Nederlandse politicus tegenwoordig maar al te graag op toe....zelfs met de hulp van zwarte volksverraders. In geen tijd kan men op 'democratische' wijze wetten goedkeuren die hoofdzakelijk moslims treffen en hen in een slecht daglicht stellen. Een herkenbare politiek die men in de late jaren dertig toepaste op joden...en nu recentelijk op haast onopmerkelijke wijze terug hanteert door zwaarbewaakte gevangeniscontainers aan kanaaloevers te bouwen voor de opsluiting van 'criminele' illegale asielzoekers om ze vervolgens, bij voorkeur, als goederen terug te zenden naar het land van herkomst. MELILLENSE :belgie:

Hoogervorst
03-09-2004, 00:01
Origineel gepost door MELILLENSE Dat lees je niet, of dat wil je niet lezen, Hoogervorst? De Nederlandse overheid bestaat hoofdzakelijk uit Nederlandse, blanke autochtone Nederlanders die er voor moeten zorgen dat alle staatsburgers beschermd worden door dezelfde wetten... Mee eens. jammer genoeg gebeurt dat niet omdat er om één of andere reden nog steeds de wil niet bestaat om joden ook écht te aanzien als volwaardige burgers. Niet openlijk natuurlijk omdat het ethisch niet verantwoord is, maar onderhuids leeft de afkeer voor joden bij veel Nederlanders nog steeds... Totale onzin. Jij leest dat artikel niet goed. De auteur hekelt de lakse en wat hypocriete houding van de Nederlandse overheid tegenover de Joodse minderheid. Jij maakt ervan dat de Nederlanders de Joden niet moeten. 'You're jumping to conclusions' zouden de Engelsen zeggen. Overigens gaat je bewering dat de Nederlandse overheid niet opkomt voor minderheden omwille van beperkte aantallen of rijkdom, niet op: om moslims in Nederland op allerhande manieren hen het leven zuur te maken, daar hapt de Nederlandse politicus tegenwoordig maar al te graag op toe.... Het tij zit nu tegen. Maar in de jaren '90 werd menig moslimmannetje door vooral de linkse partijen binnengehaald. Soms bleken ze niet altijd te spreken namens de ideologieën van de partij, Mohammed Rabbae heeft dit ondervonden. Maar het leven zuur maken van moslims is echt helemaal flauwekul. De politiek wil een leefbare samenleving voor iedereen. De toon is alleen veel harder. zelfs met de hulp van zwarte volksverraders. In geen tijd kan men op 'democratische' wijze wetten goedkeuren die hoofdzakelijk moslims treffen en hen in een slecht daglicht stellen. Een herkenbare politiek die men in de late jaren dertig toepaste op joden...en nu recentelijk op haast onopmerkelijke wijze terug hanteert door zwaarbewaakte gevangeniscontainers aan kanaaloevers te bouwen voor de opsluiting van 'criminele' illegale asielzoekers om ze vervolgens, bij voorkeur, als goederen terug te zenden naar het land van herkomst. Die vergelijking met de jaren '30 gaat echt mank, maar goed. Ik vind persoonlijk dat de overheid humaner mag zijn met asielzoekers. Wat weer niet inhoudt dat ze met grote getalen hier vrij mogen vestigen.

matahari
03-09-2004, 00:03
Je kon er op wachten dat onze leugenachtige huis-zionist deze man uitmaakt voor anti-semiet :D Zo is ook Hayo Meyer uitgemaakt voor anti-semiet en verader.

maly_pense
03-09-2004, 00:06

Origineel gepost door MELILLENSE Aangezien vele ongelovigen dit toch nooit zouden geloven van een moslim, ziehier het relaas van een jood die zich ernstige zorgen maakt om de schijnheiligheid van de Nederlandse samenleving; een homosexueel mag zich openlijk bevredigen op parades en een besneden Somalische vrouw mag in alle vrijheid haar gal spuwen op de moslimgemeenschap, maar de joodse medemens ten volle accepteren (alsook zijn semitisiche broeder) zoals ie is, met behoud van zijn eigen identiteit, wordt langzaam maar zeker een schaars gegeven. ...maar Nederland gaat nog een stapje verder; zij laat openlijk toe dat enkele rechtse lieden, blank én zwart, tweedracht zaaien tussen de moslimgemeenschap en de joodse gemeenschap door moslims aan te wijzen als de schuldigen teneinde hun eigen wederoplevende haat en onverdraagzaamheid jegens het volk Israels te verbergen. Op schijnheilige wijze tracht Nederland een waanbeeld te creëren door te veinzen dat ze oprecht bekommerd is om het welzijn van de joden op haar grondgebied: om dit doel te bereiken doet ze er alles aan om moslims te stigmatiseren door hen overal en altijd als probleemgroep binnen de samenleving af te schilderen. Het bruine gedachtengoed van weleer leeft kennelijk nog steeds - in latente vorm weliswaar - bij vele blanke Nederlanders. Voor de verandering zijn het nu eens niet de woorden van ondergetekende, die toch niet geaccepteerd worden door vele ongelovigen op dit forum, maar woorden van een jood... Wat denken jullie? Spreekt deze joodse mens de waarheid en trapt hij op het vergane kommuniezieltje van velen onder jullie, of liegt hij dat hij zwart ziet en beschouwen jullie hem als een judas? MELILLENSE :belgie: Om met dat laatste te beginnen, MELILLENSE, beschouw ik jou als een leugenachtige, huichelachtige Judas. Om je haat jegens nederlanders vorm te geven, haal je zelfs een tegenstander van de palestijnen binnen je huis. Je klaagt erover dat Nederland verrechtst en je plaatst de mening van een rechtse Jood die tegen links fulmineert. Eerst dat verhaal van die 'medestander' van jou en daarna zal ik het appeltje wel verder met je schillen. Israel koestert het antisemitisme als een gouden shekel in haar beurs. Hoe groter zij het Europees antisemitisme kan opblazen, des te gemakkelijker kan zij alle kritiek over het schenden van mensenrechten naast zich neerleggen. Laten we eens kijken hoe het CIDI antisemitisme omschrijft: Het anders behandelen van Joden dan andere mensen, in het bijzonder het je vijandig opstellen ten opzichte van Joden op grond van vooroordelen, noemt men antisemitisme Akkoord, haat jegens Joden. Maar één zin verder op laat het CIDI weten: Ook het gezegde dat "de Joden (of Israeli's) zich even kwalijk opstellen tegenover de Palestijnen, als de Nazi's in de Tweede Wereldoorlog" is een antisemitische uitlating Hoe deze uitbreiding van haat jegens een ras of religie, naar byzonder scherpe veroordeling van het BELEID van de Joodse staat, begrepen moet worden hebben we begin van dit jaar is Stockholm mogen zien, toen de Israelische ambassadeur een 'anti-semitisch' kunstwerk vernietigde. Verslaggeving in de media is vaak bevooroordeeld. merkt onze 'bezorgde' Jood op. Zeer terecht, maar dan wel in het voordeel van Israel. Als één keer een vertegenwoordiger van de palestijnen hier het woord wordt gegund, dan zijn honderd zegslieden van de Israelische regering hem of haar voor geweest. Bij elke wraakacie van Israel wordt netjes de 'verliezen' onder de Israelische burgers gememoreerd en liefst verschrikkelijke bloedige beelden erbij getoond. Maar hoeveel Palestijnse slachtoffers vallen en op welke wijze die worden vermoord zie of hoor je nauwelijks. Nederland zou weigerachtig zijn de kille behandeling van Joden na WOII te erkennen. De Februari-staking die elk jaar herdacht wordt, is zeker een leugen. Wanneer erkent Israel dat het stelselmatig het leefgebied van Palestijnen onttakelt. Wanneer erkent Israel dat zelfs binnen haar landsgrenzen de ene Jood door de ander gediscrimineerd wordt (Bloedbank affaire). Wanneer erkennen Joden hun aandeel in de homohaat en zijn zij bereid hier een schadevergoeding tegenover te stellen. Is dit weer het zoveelse voorbeeld van de pot verwijt de ketel ! Was Nederland een zeer geruime tijd een van de loyaalste bondgenoten van Israel, sinds de 2e Intifada begint daar een kentering in te komen. Nederlanders beginnen door de eenzijdige propaganda en haatcampagnes van Israel heen te prikken. En ziet, meer dat de rest van Europa, beschouwen Nederlanders Israel en niet Iran of Noord Korea het grootste gevaar voor de wereldvrede. Ben Bot. Waarom Ben Bot. Omdat Ben Bot de euvele moed had na zijn besprekingen met de Israelische regering, door te reizen naar Ramallah om ook Arafat te spreken. Dat was onze bezorgde zionist in het verkeerde keelgat geschoten, dat Nederland gedurende het voorzitterschap van de EU, de vredesbesprekingen weer vlot wil trekken. En wat doet onze achtenswaardige MELILLENSE om het vuur te doven , er benzine op gooien. . Het kan zijn dat er iets mis is met mijn ogen, maar ik heb ik het artikel van die bezorgde zionist niets gelezen over Hirshi of Gayparades, of anderzins verval van normen en waarden anders dan antisemitisme en huichelachtigheid met betrekking daartoe. En wordt dat antisemitische klimaat niet juist veroorzaakt door die semitische broedertjes ? Moet het CIDI hier niet geciteerd worden ? En hoe staat het met het ten volle accepteren door jou van "Wärme Brüder" ? Niet zo best! Doorzichtige onwaarheden en fabricages, kunnen jouw haat niet verbloemen. Scheer je toch weg, frustraat.

Pagina's : [1] 2 3