Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de eerste haramrelaties zijn gedoemd om te mislukken

new
02-09-2004, 21:40

waarom vraag jij weer :D bij je eerste haramrelatie doe je verschrikkelijk zoveel fouten omdat je niet beter weet of omdat je te haastig beslist of omdat je adhd hebt of omdat je gewoon dom bent bij de tweede en derde probeer je de fouten niet te herhalen maar dan kom je andere zaken tegen bijvoorbeeld dat je vriend of vriendin het zijn eerste keer is en deze ook zijn beginnersfouten maakt en zo kan je 3 4 5 6 7 8....haramrelaties hebben en geen één slaagt dus haram is slecht en het loopt altijd slecht af wacht en trouw halal en inchaallah zal je eerste trouw voor gans je leven zijn

Maisam
02-09-2004, 21:41
Eindelijk een ''goede'' topic....

Flower_Girl
02-09-2004, 21:54
ja, wou net zeggen Maisam :hihi: vaak blijken die soorten leden niet zo te zijn....ze willen gewoon herrie schoppen, hun oersinstinct...:maf:

MocrowGirlBella
02-09-2004, 21:56
Origineel gepost door new waarom vraag jij weer :D bij je eerste haramrelatie doe je verschrikkelijk zoveel fouten omdat je niet beter weet of omdat je te haastig beslist of omdat je adhd hebt of omdat je gewoon dom bent bij de tweede en derde probeer je de fouten niet te herhalen maar dan kom je andere zaken tegen bijvoorbeeld dat je vriend of vriendin het zijn eerste keer is en deze ook zijn beginnersfouten maakt en zo kan je 3 4 5 6 7 8....haramrelaties hebben en geen één slaagt dus haram is slecht en het loopt altijd slecht af wacht en trouw halal en inchaallah zal je eerste trouw voor gans je leven zijn :goedzo::goedzo::goedzo: Helemaaal met je eens...:Iluvu:....!! :zwaai:

Secret_girl
02-09-2004, 21:56

HELEMAAL MEE EENS MAISAM!!! Eindelijk 1 waar we het over eens zijn. Maar de meeste jongens willen je eerst leren kennen!! En dan pas over trouwen beginnen.

Minaatjuh
02-09-2004, 22:21
Goed Gezegt..Ben Het Er Met je Eens..

me_ilhem20
03-09-2004, 13:32
Inderdaad haramrelaties zijn een zonde.

nadia01
03-09-2004, 13:38
Origineel gepost door new waarom vraag jij weer :D bij je eerste haramrelatie doe je verschrikkelijk zoveel fouten omdat je niet beter weet of omdat je te haastig beslist of omdat je adhd hebt of omdat je gewoon dom bent bij de tweede en derde probeer je de fouten niet te herhalen maar dan kom je andere zaken tegen bijvoorbeeld dat je vriend of vriendin het zijn eerste keer is en deze ook zijn beginnersfouten maakt en zo kan je 3 4 5 6 7 8....haramrelaties hebben en geen één slaagt dus haram is slecht en het loopt altijd slecht af wacht en trouw halal en inchaallah zal je eerste trouw voor gans je leven zijn Nou daar ben ik het dus niet mee eens... Ik heb het de eerste keer op de ''halal'' manier gedaan, en ik ben mooi gebruikt voor een verblijfsvergunning.. En nu heb ik mijn man leren kennen, we hebben niks fout gedaan.. Vooral veel gepraat..

sabigha
03-09-2004, 13:38
Origineel gepost door new waarom vraag jij weer :D bij je eerste haramrelatie doe je verschrikkelijk zoveel fouten omdat je niet beter weet of omdat je te haastig beslist of omdat je adhd hebt of omdat je gewoon dom bent bij de tweede en derde probeer je de fouten niet te herhalen maar dan kom je andere zaken tegen bijvoorbeeld dat je vriend of vriendin het zijn eerste keer is en deze ook zijn beginnersfouten maakt en zo kan je 3 4 5 6 7 8....haramrelaties hebben en geen één slaagt dus haram is slecht en het loopt altijd slecht af wacht en trouw halal en inchaallah zal je eerste trouw voor gans je leven zijn Na hoeveel relaties was je daar8er gekomen...? :o

ZimbaLover
03-09-2004, 15:54
Oh, dus mijn relatie is haram....?? Mijn vriend is moslim, ik (nog) niet, we zijn al 7 jaar samen, weten allebei dat we samen een toekomst willen, hij is mijn eerste, ik ben zijn eerste.... haram?..... Ik weet het niet hoor.....

new
03-09-2004, 17:05
Origineel gepost door sabigha Na hoeveel relaties was je daar8er gekomen...? :o ik heb met veel meisjes hier via deze forum kennis gemaakt tot nu toe bevalt mij nog geen enkele mss zou jij het kunnen zijn als het aan je avatar afhangt ben je wel ok maar daar hangt het niet alleen vanaf je moet veel kunnen en kennen maar ik geef je dan ook zoveel tot je stop zegt ewa een nr kan veel zaken helder maken :D a ya sabiha ;)

Tijn
03-09-2004, 17:08
mee eens....als je trouwt met iemand die je niet/half kent heb je veel meer kans van slagen :maf:

new
03-09-2004, 17:23
Origineel gepost door ZimbaLover Oh, dus mijn relatie is haram....?? Mijn vriend is moslim, ik (nog) niet, we zijn al 7 jaar samen, weten allebei dat we samen een toekomst willen, hij is mijn eerste, ik ben zijn eerste.... haram?..... Ik weet het niet hoor..... omdat hij moslim is hoort je vriend te weten dat hij een haramrelatie bezig is jij niet (bent nog geen moslim) dus ik begrijp dat je het niet meer weet maar nu wel ;) :D :zwaai: