Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik kijk altijd naar de handen van een meisje

Pagina's : [1] 2 3

new
02-09-2004, 21:26

waarom zul jij zonder eerst na te denken vragen awel hierom....heeft het meisje heel fine en zachte handen dan probeer ik onze ontmoeting zo snel mogelijk af te ronden want dat meisje is niet voor mij als zij zachte en fijne handen heeft wil dat zeggen dat ze weinig tot niets met haar handen doet....ze werkt niet graag ik bedoel het dagelijkse huishouden het dagelijkse kuisen onderhoud de was cousina enz enz het meisje met wat ruwe handen is meestal het type dat graag werkt van deze meisjes houd ik :D :zwaai:

hivisu
02-09-2004, 21:29
:goedzo: helemaal gelijk :D

Tamqeyast
02-09-2004, 21:32
nie mee eens ik werk en doe aan schoonmaken als ik klaar ben smeer ik me handen in met creme dan zie je niet of ik wel of niet heb gewerkt tog... duss

Maisam
02-09-2004, 21:32
Whoehahahahhahahahhahahahahahahhahahahaa Wayoooow ya denkwijze.....hahahahahhaa En de meiden die handschoenen aandoen in het huishouden dan ?

Flower_Girl
02-09-2004, 21:38

hahahahahahha....ik doe vaak huishouden, maar mn moeder vindt dat ik zachte handen heb, dus eigenlijk heeft dat er niets mee te maken, tis gewoon hoe je geschapen bent...

Secret_girl
02-09-2004, 21:39
Hey MAISAM ik heb lang op je gewacht je hebt me geen antwoord gegeven. Wat vertelde je allemaal bij die topic van new over een meeting!!!

Lady_moi
02-09-2004, 21:42
Ik kijk ook naar mannehande

Maisam
02-09-2004, 21:45
Origineel gepost door Secret_girl Hey MAISAM ik heb lang op je gewacht je hebt me geen antwoord gegeven. Wat vertelde je allemaal bij die topic van new over een meeting!!! Ehmmmm watte ? :eek: :confused:

MocrowGirlBella
02-09-2004, 21:49
Origineel gepost door new waarom zul jij zonder eerst na te denken vragen awel hierom....heeft het meisje heel fine en zachte handen dan probeer ik onze ontmoeting zo snel mogelijk af te ronden want dat meisje is niet voor mij als zij zachte en fijne handen heeft wil dat zeggen dat ze weinig tot niets met haar handen doet....ze werkt niet graag ik bedoel het dagelijkse huishouden het dagelijkse kuisen onderhoud de was cousina enz enz het meisje met wat ruwe handen is meestal het type dat graag werkt van deze meisjes houd ik :D :zwaai: Ik ben een meisje met ruwe handen :ego: maar dat komt doordat ik ; de afwas doe, de was doe, dweil, ramen zeem, moehim ik gebruik erg vaak mijn handen bij het verrichten van huishoudelijk hulp :hihi: :zwaai: :verliefd:

new
02-09-2004, 21:55
Origineel gepost door Sweet_bibi nie mee eens ik werk en doe aan schoonmaken als ik klaar ben smeer ik me handen in met creme dan zie je niet of ik wel of niet heb gewerkt tog... duss handen die werken zie je zo fluweel zachte handen zonder één schrammetje en zo fijne nagels awel dat zijn handen van een model niet van een hardwerkende vrouw ;)

SweetM
02-09-2004, 21:55
Origineel gepost door new waarom zul jij zonder eerst na te denken vragen awel hierom....heeft het meisje heel fine en zachte handen dan probeer ik onze ontmoeting zo snel mogelijk af te ronden want dat meisje is niet voor mij als zij zachte en fijne handen heeft wil dat zeggen dat ze weinig tot niets met haar handen doet....ze werkt niet graag ik bedoel het dagelijkse huishouden het dagelijkse kuisen onderhoud de was cousina enz enz het meisje met wat ruwe handen is meestal het type dat graag werkt van deze meisjes houd ik :D :zwaai: en nu nog de vraag of ze jou ook willen he :rolleyes:

Flower_Girl
02-09-2004, 21:57
Origineel gepost door new handen die werken zie je zo fluweel zachte handen zonder één schrammetje en zo fijne nagels awel dat zijn handen van een model niet van een hardwerkende vrouw ;) heb geen fijne nagels, wel zachte handen, terwijl ik nogal wat huishouden doe, raar he en nee, ik moet je niet :maf:

new
02-09-2004, 21:58
Origineel gepost door SweetM en nu nog de vraag of ze jou ook willen he :rolleyes: daar moet je geen zorgen over maken :D zorg eerst voor jezelf en de rest komt vanzelf inchaallah

Tamqeyast
02-09-2004, 21:59
Origineel gepost door new handen die werken zie je zo fluweel zachte handen zonder één schrammetje en zo fijne nagels awel dat zijn handen van een model niet van een hardwerkende vrouw ;) hahahah niet bij iedereen hoor ;)

new
02-09-2004, 22:02

Origineel gepost door Flower_Girl heb geen fijne nagels, wel zachte handen, terwijl ik nogal wat huishouden doe, raar he en nee, ik moet je niet :maf: gebruik je javel elke dag neen werk jij veel in cousina neen niet moeilijk dat je nog van die zachte baby handjes hebt als je met mij trouwt dan krijg je eerst een cousina doop :D ik moet zo'n meisje als jij niet hebben te barby :D

Pagina's : [1] 2 3