Bekijk originele versie : Hoe belangrijk is dat voor jou?
SaraZena
20-12-2002, 00:38
Ik lees hier en hoor heel vaak dat meiden/jongens het belangrijk vinden dat hun toekomstige partner hooggeschoold moet zijn en een "goede" baan moet hebben.
Als je echt van iemand houdt dan maakt het toch niet uit of hij nou werkt als koerier of als magazijmedewerker bij de Aldi.
Of maakt dat wel uit?
hoe belangrijk is dat voor jou?
xxTigerxx
20-12-2002, 00:41
dat zijn mensen die meer baat hebben op geld dan op liefde! zo iemand hoef ik echt niet in mn leven...
femme_ahrilla
20-12-2002, 00:43
als je van iemand houdt....bla bla bla, ja daar ben ik het mee eens, maar het maakt voor mij wel degelijk uit hoor! Als iemand heel laag geschoold is, dan word ik niet eens verliefd op die gene, dat is mijn type dan niet.
femme_ahrilla
20-12-2002, 00:45
Origineel gepost door xxTigerxx
dat zijn mensen die meer baat hebben op geld dan op liefde! zo iemand hoef ik echt niet in mn leven...
het gaat niet om het geld, het gaat om de leefstijl van iemand. ik vind het belangrijk dat ik dingen van mijn minaar moet kunnen leren, dat die persoon wijs is.
SaraZena
20-12-2002, 00:47
Origineel gepost door femme_ahrilla
als je van iemand houdt....bla bla bla, ja daar ben ik het mee eens, maar het maakt voor mij wel degelijk uit hoor! Als iemand heel laag geschoold is, dan word ik niet eens verliefd op die gene, dat is mijn type dan niet.
je zegt dat het je type niet is :confused:
Stel je ontmoet iemand en het klikt gewoon onwijs.
Jullie zitten voor de rest op de zelfde golflengte en zo.
zou je hem dan afwijzen alleen om het feit dat ie laag geschoold is?
SaraZena
20-12-2002, 00:48
het gaat niet om het geld, het gaat om de leefstijl van iemand. ik vind het belangrijk dat ik dingen van mijn minaar moet kunnen leren, dat die persoon wijs is.
iemand die laaggeschoold is hoeft niet dom te zijn!
Ook van zo'n iemand kan je wat leren hoor.
femme_ahrilla
20-12-2002, 00:48
Origineel gepost door SaraZena
je zegt dat het je type niet is :confused:
Stel je ontmoet iemand en het klikt gewoon onwijs.
Jullie zitten voor de rest op de zelfde golflengte en zo.
zou je hem dan afwijzen alleen om het feit dat ie laag geschoold is?
als hij op hetzelfde golflengte zit, dan is hij wel goed geschoold!
BentDagilia
20-12-2002, 00:51
NOU een laagopgeleid iemand hoeft niet per definitie dom te zijn wat men vaak denkt als je hoogopgeleid ben. Ik bedoel als ik een leuk iemand tegenkom zeg ik niet JOu wat is je naam en doe je universiteit??? Dat is mooi meegenomen maar ik hoef ook geen jongen die het niet waagt zijn hersens te gebruiken... Hoewel je ook veel mensen hebt die heel slim zijn. Niet misschien in het geen wat ze doen ( opleiding ) maar bijvoorbeeld in de liefde. Iemand die weet wat een vrouw wilt , die leuk kan discussieren en die een grammetje humor heeft hoef van mij geen eerstegraad leraar te zijn hoor echt niet !!! als ik maar het juiste gevoel bij hem heb dat ik iets van hem leer en hij iets van mij dan vind ik dat genoeg... Ik hoef alleen geen man die niets weet een beetje kennis kan geen kwaad...
Bent Dagilia
xxTigerxx
20-12-2002, 00:51
jij ook heeeel veeel su6 bij het zoeken van je MINNAAR!
femme_ahrilla
20-12-2002, 00:53
jij ook heeeel veeel su6 bij het zoeken van je MINNAAR!
dank je, maar ik heb het niet nodig. Ik heb hem al lang gevonden :rolleyes:
xxTigerxx
20-12-2002, 00:54
Waarom moet hij jou wijs maken als jij als zo wijs bent?
Er zijn mensen waar jij nog zwaar verbaasd van zult opkijken.....
mvg
femme_ahrilla
20-12-2002, 00:57
Waarom moet hij jou wijs maken als jij als zo wijs bent?
Er is niemand op deze wereld die alles weet. Zelfs ik niet, dus ik heb nog veel te leren waar hij mij bij helpt.
femme_ahrilla
20-12-2002, 00:59
hey peepz!? ik kom toch niet arrogant over ofzo he? dat is werkelijk niet de bedoeling, want dat ben ik ook niet.
SaraZena
20-12-2002, 01:02
hey peepz!? ik kom toch niet arrogant over ofzo he? dat is werkelijk niet de bedoeling, want dat ben ik ook niet.
nee hoor, je bent meer onwetend dan arrogant. ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.