Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de Juiste Indruk Maken

Fahd
20-12-2002, 00:33

Jahhh Dit is altijd heel moeilijk. je vind een meid leuk je begint met haar te praten je maakt een paar grapjes een complimentje over haar mooie ogen maar hoe verder???? denk je dat ze je ziet zitten??? of denkt ze wat een idioot?? Dames Help eens effe hoe maak je de juiste indruk op een dame en geef eens een paar adviezen wat voor complimentjes jullie et liefst horen ;) Thank You All!!! greetzzz from Meeeee!!! :cool:

SmoothScorpio
20-12-2002, 01:01
ja dat is altijd moeilijk in te schatten, je moet zorgen dat je net genoeg complimentjes, niet te ver gaat met je complimentjes anders denken ze dat je slijmt :D wanneer ze naar je lacht of je lang aankijkt of ze geeft je aandacht zoals naar je toekomen om te praten of wat dan ook. als dat allemaal het geval is tzja dan gewoon regelen die hap ! het is makkelijker dan je denkt

BentDagilia
20-12-2002, 01:09
Toon intresse in haar Capaciteiten... Zeg tegen haar zovan Ik heb nog nooit een mooi en intilligent meisje ontmoet... En dat van ogend oet het altijd goe dmaar dat is best wel oud... Als ike r meer weet dan FAX IK JE Bent Dagilia

nadia01
20-12-2002, 02:10
Ja de ogen part werkt wel alltijd ja.... Het gaat ook vooral om hoe je naar haar kijkt.... En wat mij altijd helemaal gek maakt... is een half knipoogje.... hmmmmm oke.. het is nu echt laat.. Ik ga slapen..... succes nog.. ps: ga geen dingen tegen haar zeggen dioe je niet meent... das niet eerlijk..

lhashmohamed
20-12-2002, 02:12

Origineel gepost door nadia01 Ja de ogen part werkt wel alltijd ja.... Het gaat ook vooral om hoe je naar haar kijkt.... En wat mij altijd helemaal gek maakt... is een half knipoogje.... hmmmmm oke.. het is nu echt laat.. Ik ga slapen..... succes nog.. ps: ga geen dingen tegen haar zeggen dioe je niet meent... das niet eerlijk.. ;) word maar lekker gek thalla

mocro_cydal
20-12-2002, 02:40
kijk weed gewoon jezelf dat is wat ik altijd doe je moet nooit je opeens anders gaan gedragen dan je normaal bent en gewoon beetje humor hebben en dat hebben de meeste mocros in overvloed ik ben zelfr een jongen en ik geef je ook tip om een broeder te helpenm,alleen ik zeg je kijk uit voor die marokkaanse playsters ze gaan je hartje breken dus zoek een goeie en lief meisje uit

Fahd
20-12-2002, 18:19
thnx bro i'll watch OUT!! Thnx allemaal voor al jullie adviezen :)

Chaimaa
20-12-2002, 18:23
je moet gewoon smooth zijn :bril:

RaZer
20-12-2002, 18:23
Origineel gepost door Fahd Jahhh Dit is altijd heel moeilijk. je vind een meid leuk je begint met haar te praten je maakt een paar grapjes een complimentje over haar mooie ogen maar hoe verder???? denk je dat ze je ziet zitten??? of denkt ze wat een idioot?? Dames Help eens effe hoe maak je de juiste indruk op een dame en geef eens een paar adviezen wat voor complimentjes jullie et liefst horen ;) Thank You All!!! greetzzz from Meeeee!!! :cool: Koop een vette auto!!! En ga langs haar wedden dat je indruk maak!! En pf het de juiste is.. dat weten we niet.. hangt er vana af hoe zij is.

latifaatje
20-12-2002, 18:30
GEWOON STRAIGHT TO THE POINT

Fahd
20-12-2002, 23:45
HAHHA vette AUTO hhahhahaha :traan1: heb ik al geprobeerd maar helaas zo kom je alleen maar material girls tegen ;)