Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft ook een Secret Crush?

ZiLaaL
20-12-2002, 00:32

Ik word gestoord van die nepmailtjes vandie Secretcrush.com !!! :boos: Telkens komen ze me ze3ma vertellen dat ik een geheime aanbidder heb, dus ik sneaky nieuwsgierig bezoek die website.. :p Maar Helaas..... Tis Allemaal Tnawies!! :boos: Tnawie!!! Zit jij erachter??? :stout:

EMIEN
20-12-2002, 00:34
Nee ikke...................................... HAHAHAHA...........grappig.......nou nee...................en toen ging emien weg

ZiLaaL
20-12-2002, 00:35
Zal ik je een bedtijd verhaal komen voorlezen??? :D

BentDagilia
20-12-2002, 00:36
Ik krijg het OOK weet je wat ze flikke Ze zeggen typ emailadress van mensen vanw ie je denkt die je leuk vinden dan doe je dat dan gaan ze naar hun toe en vallen ze hun lastig en zeggen ze dat JIj hun leuk vind dus NiKS DOEN Bent Dagilia

EMIEN

Origineel gepost door Kenitrya Zal ik je een bedtijd verhaal komen voorlezen??? :D OWOWOWOWOWOWOWWOOWWOOW GAAN WE VERDER MET ASSEPOESTER...........................?????????? ALSJEBLIEFTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT TT:D

ZiLaaL
Origineel gepost door Bent Dagilia Ik krijg het OOK weet je wat ze flikke Ze zeggen typ emailadress van mensen vanw ie je denkt die je leuk vinden dan doe je dat dan gaan ze naar hun toe en vallen ze hun lastig en zeggen ze dat JIj hun leuk vind dus NiKS DOEN Bent Dagilia Mag ik jouw mailadress?? :stout: :D :zwaai:

BentDagilia
20-12-2002, 00:42
Heeft geen nut :D Ik krijg het al om de minuut... eerst dacht ik zo van O O wie vind me NOUUUUU WEEER leuk ... Niemand dus :( Bent Dagilia

nadia01
20-12-2002, 01:57
hahahahahahaha... ja dat heb ik ook gehad... helamaaaaaaaaaaaaal geeeeeeeeeeek word ik er van.....

latifaatje
20-12-2002, 18:48
OW BAH,, DIE DOORSTUUR MAIL DIE JE ACCOUNT VOL MAAKT.. DAAR WORDT TOCH ZEKER IEDEREEN GEK VAN

Chaimaa
20-12-2002, 18:49
Origineel gepost door Bent Dagilia Ik krijg het OOK weet je wat ze flikke Ze zeggen typ emailadress van mensen vanw ie je denkt die je leuk vinden dan doe je dat dan gaan ze naar hun toe en vallen ze hun lastig en zeggen ze dat JIj hun leuk vind dus NiKS DOEN Bent Dagilia juistttt ik krijg om de 5 minuten die trash binnen :jammer: